Daarom win je die twee inhaalwedstrijden ook echt niet zomaar.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn punt is ook dat Ajax al die wedstrijden nou niet bepaald recht had op meer. Zelfs de voorsprong bij RKC was gelukkig.
Zootje ongeregeld wat Mislintat heeft gehaald met een coach die totaal niet berekend is op de taak die erbij hoort.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:17 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen nog mij uitlachen toen ik vooraf tekende voor plek 3![]()
En zie nu waar onze mooie club staat.
Wel met een andere (fatsoenlijke) trainer.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom win je die twee inhaalwedstrijden ook echt niet zomaar.
Zo moet je niet denken.. je moet denken waar ze over 3 jaar kunnen staan.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dat werkt in de zomer natuurlijk door. Ajax is op dit moment totaal niet interessant voor spelers om voor te spelen.
Ik sluit gezien het interview vooraf niet uit dat STRAATVECHTER STEIJN zich volledig ingelikt heeft bij de dementerende en terminale Loewie die het momenteel voor het zeggen lijkt te hebben.quote:
Ze zijn dan ook niet zo goochem hèquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bij de F-side is het kwartje ook gevallen
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Niet eens een sinterklaasrijmpjequote:Op zondag 22 oktober 2023 17:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Het creatieve brein bij de F-Side moet ontslagen wordenquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet eens een sinterklaasrijmpje
Teleurstellend
Is dit onwillekeurig?quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Stonden we ooit al eens laatste zo laat in het seizoen?quote:
Ajax psv en feyenoord hebben nog nooit zo laat in het seizoen op de 17e plaats of lager gestaanquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Stonden we ooit al eens laatste zo laat in het seizoen?
De 16e plek was al een evenaring van de laagste klassering ooit.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Stonden we ooit al eens laatste zo laat in het seizoen?
Jawelquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:37 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ajax psv en feyenoord hebben nog nooit zo laat in het seizoen op de 17e plaats of lager gestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |