Daarom win je die twee inhaalwedstrijden ook echt niet zomaar.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn punt is ook dat Ajax al die wedstrijden nou niet bepaald recht had op meer. Zelfs de voorsprong bij RKC was gelukkig.
Zootje ongeregeld wat Mislintat heeft gehaald met een coach die totaal niet berekend is op de taak die erbij hoort.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:17 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen nog mij uitlachen toen ik vooraf tekende voor plek 3![]()
En zie nu waar onze mooie club staat.
Wel met een andere (fatsoenlijke) trainer.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom win je die twee inhaalwedstrijden ook echt niet zomaar.
Zo moet je niet denken.. je moet denken waar ze over 3 jaar kunnen staan.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dat werkt in de zomer natuurlijk door. Ajax is op dit moment totaal niet interessant voor spelers om voor te spelen.
Ik sluit gezien het interview vooraf niet uit dat STRAATVECHTER STEIJN zich volledig ingelikt heeft bij de dementerende en terminale Loewie die het momenteel voor het zeggen lijkt te hebben.quote:
Ze zijn dan ook niet zo goochem hèquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bij de F-side is het kwartje ook gevallen
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Niet eens een sinterklaasrijmpjequote:Op zondag 22 oktober 2023 17:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Het creatieve brein bij de F-Side moet ontslagen wordenquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet eens een sinterklaasrijmpje
Teleurstellend
Is dit onwillekeurig?quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Stonden we ooit al eens laatste zo laat in het seizoen?quote:
Ajax psv en feyenoord hebben nog nooit zo laat in het seizoen op de 17e plaats of lager gestaanquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Stonden we ooit al eens laatste zo laat in het seizoen?
De 16e plek was al een evenaring van de laagste klassering ooit.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Stonden we ooit al eens laatste zo laat in het seizoen?
Jawelquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:37 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ajax psv en feyenoord hebben nog nooit zo laat in het seizoen op de 17e plaats of lager gestaan
SteijnGod.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het is oprecht het seizoen voor degradatievoetbal. Dit sloeg weer helemaal nergens op.
FUKKING JENS TOORNSTRAquote:
quote:
Niet. Het is een chaos intern, niemand gaat eindbeslissing nemen. Huntelaar is nu even out. Hendriks staat onder druk, geen TD, Van Halst als interimmetje gaat geen grote dingen doen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:53 schreef Wotte het volgende:
WAAR BLIJFT DAT PUSHBERICHT. WOEST, SCHUIM OP DE BEK!1!
Er zijn geruchten dat ze hem hebben laten zitten omdat er tegen Brighton en PSV toch geen eer te behalen valt en ze daarom wachten tot na PSV om die nieuwe trainer niet meteen met 0 uit 2 op te zadelen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:53 schreef Wotte het volgende:
WAAR BLIJFT DAT PUSHBERICHT. WOEST, SCHUIM OP DE BEK!1!
Mwah, zie van Gaal zich niet laten tegenhouden om zo'n beslissing te nemen eigenlijk.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet. Het is een chaos intern, niemand gaat eindbeslissing nemen. Huntelaar is nu even out. Hendriks staat onder druk, geen TD, Van Halst als interimmetje gaat geen grote dingen doen.
Wat uiteraard een slecht argument is want hoe meer tijd een trainer krijgt hoe beter. En zijn maar Twitter-geruchten neem ik aanquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zijn geruchten dat ze hem hebben laten zitten omdat er tegen Brighton en PSV toch geen eer te behalen valt en ze daarom wachten tot na PSV om die nieuwe trainer niet meteen met 0 uit 2 op te zadelen.
je kan geen nederlaag mee veroorloven...je zou denken dat er meteen ingegrepen zou moeten wordenquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zijn geruchten dat ze hem hebben laten zitten omdat er tegen Brighton en PSV toch geen eer te behalen valt en ze daarom wachten tot na PSV om die nieuwe trainer niet meteen met 0 uit 2 op te zadelen.
Opzich geen slecht idee.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat heb je daar te zoeken als Ajacied?quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:50 schreef Wotte het volgende:
Ik durf me nu niet eens meer in het Feyenoord topic te vertonen.
Nee wel vanuit Ajax, mensen die het zouden kunnen weten maar niet met enige zeggenschap of verantwoordelijkheid, vaak ook bullshit gewoon hè dus neem het met een korrel zout is mijn devies.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat uiteraard een slecht argument is want hoe meer tijd een trainer krijgt hoe beter. En zijn maar Twitter-geruchten neem ik aan
In een normale organisatie gaat de adviseur van de RvC zo’n beslissing niet nemenquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, zie van Gaal zich niet laten tegenhouden om zo'n beslissing te nemen eigenlijk.
Mario Been mocht ook ooit het seizoen afmaken anders!quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Bij ajax hopen ze dat Steijn onder de druk gaat bezwijken
dat gaat misschien alleen gebeuren als het ajax publiek in het stadion massaal zijn vertrek gaan eisen
maar zelfs dat gebeurd niet in de arena
kan me niet voorstellen dat steijn in deze situatie nog bij Feyenoord zou werken
Of misschien kunnen ze gewoon geen vervanger voor steijn vinden op dit moment.....
En maakte Ajax kampioen door in de Kuip van PSV te winnen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mario Been mocht ook ooit het seizoen afmaken anders!
kind van het huisquote:Op zondag 22 oktober 2023 18:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mario Been mocht ook ooit het seizoen afmaken anders!
quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:04 schreef klaasweetalles het volgende:
kan me niet voorstellen dat steijn in deze situatie nog bij Feyenoord zou werken
zo blij dat slot bij feyenoord bleef...anders was deze kans groot geweest dat feyenoord met kneus steijn opgezadeld zou zijnquote:
Met andere woorden. Het wordt volgende week 11-0?quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
kind van het huis
steijn heeft 0.0 binding met 020
hij ging er alleen omdat hij zo dacht een toptrainer te worden en zijn zakken te vullen
vergelijking gaat niet op dus
zo slecht als steijn heeft mario het niet gedaan
En zowel Gio als Mario hebben nooit 17e gestaan, moet je nagaan.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..], hoeveel nederlangen op rij was het bij Gio?
Zelf met Mario stond Feyenoord geen 17e.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met andere woorden. Het wordt volgende week 11-0?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |