Sterker nog, zonder Kudus is helemaal nog niet gewonnen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op plek 8 en dat lijkt mij ook nog geen gemaakte zaak. Het is allemaal een pot nat verder, Ajax zal qua kwaliteit op plek 3/4/5 moeten staan maar het is zo’n ongeorganiseerde puinzooi zonder enige sturing dat ik niet weet waar de bodem zit. Sinds Kudus weg is is Ajax geen enkele wedstrijd beter geweest, niet tegen Ludogorets, RKC, Fortuna en nu ook niet tegen Utrecht.
Degraderen gaat niet gebeuren want ze gaan er in de winter 70 miljoen tegenaan gooienquote:Op zondag 22 oktober 2023 16:57 schreef Marius95 het volgende:
Het zal uiteindelijk wel niet zo'n vaart lopen, alhoewel, maar zou Ajax degraderen dan zal het nog niet eens meevallen meteen terug te komen want als je ziet dat in de KKD veel ploegen meedoen waar Ajax het meestal heel lastig tegen heeft dan is dat helemaal niet zo'n gek idee. Noem: FC Groningen, NAC, ADO, De Graafschap, WillemII
lastig zat toch?.
Wel even bij de bank aankloppen danquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Degraderen gaat niet gebeuren want ze gaan er in de winter 70 miljoen tegenaan gooien
Ja, maar met de 115 miljoen afgelopen zomer is nu ook niet bepaald een goed elftal ontstaan.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Degraderen gaat niet gebeuren want ze gaan er in de winter 70 miljoen tegenaan gooien
we degraderen nietquote:Op zondag 22 oktober 2023 16:57 schreef Marius95 het volgende:
Het zal uiteindelijk wel niet zo'n vaart lopen, alhoewel, maar zou Ajax degraderen dan zal het nog niet eens meevallen meteen terug te komen want als je ziet dat in de KKD veel ploegen meedoen waar Ajax het meestal heel lastig tegen heeft dan is dat helemaal niet zo'n gek idee. Noem: FC Groningen, NAC, ADO, De Graafschap, WillemII
lastig zat toch?.
de schuldige daarvan is wegquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:01 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ja, maar met de 115 miljoen afgelopen zomer is nu ook niet bepaald een goed elftal ontstaan.
Ik ben het niet vaak met je eens, maar ik vraag me ook af wie in januari wil komen, nog afgezien of dat de juiste spelers dan wel zullen zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:03 schreef klaasweetalles het volgende:
welke goede speler wil nu bij ajax komen spelen in de winterstop
volgend seizoen geen europees voetbal
dit seizoen nog degradatie voetbal
dus welke slimme goede voetballer zou een nu een transfer naar ajax willen maken
een voetballer die dronken is?
En dat werkt in de zomer natuurlijk door. Ajax is op dit moment totaal niet interessant voor spelers om voor te spelen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:06 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens, maar ik vraag me ook af wie in januari wil komen, nog afgezien of dat de juiste spelers dan wel zullen zijn.
Excelsiorquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:14 schreef franklop het volgende:
Tegen wie moet Volendam volgende week?
Mijn punt is ook dat Ajax al die wedstrijden nou niet bepaald recht had op meer. Zelfs de voorsprong bij RKC was gelukkig.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:53 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Sterker nog, zonder Kudus is helemaal nog niet gewonnen.
Daarom win je die twee inhaalwedstrijden ook echt niet zomaar.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn punt is ook dat Ajax al die wedstrijden nou niet bepaald recht had op meer. Zelfs de voorsprong bij RKC was gelukkig.
Zootje ongeregeld wat Mislintat heeft gehaald met een coach die totaal niet berekend is op de taak die erbij hoort.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:17 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen nog mij uitlachen toen ik vooraf tekende voor plek 3![]()
En zie nu waar onze mooie club staat.
Wel met een andere (fatsoenlijke) trainer.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom win je die twee inhaalwedstrijden ook echt niet zomaar.
Zo moet je niet denken.. je moet denken waar ze over 3 jaar kunnen staan.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dat werkt in de zomer natuurlijk door. Ajax is op dit moment totaal niet interessant voor spelers om voor te spelen.
Ik sluit gezien het interview vooraf niet uit dat STRAATVECHTER STEIJN zich volledig ingelikt heeft bij de dementerende en terminale Loewie die het momenteel voor het zeggen lijkt te hebben.quote:
Ze zijn dan ook niet zo goochem hèquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bij de F-side is het kwartje ook gevallen
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Niet eens een sinterklaasrijmpjequote:Op zondag 22 oktober 2023 17:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Het creatieve brein bij de F-Side moet ontslagen wordenquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet eens een sinterklaasrijmpje
Teleurstellend
Is dit onwillekeurig?quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |