SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:46 schreef -XOR- het volgende:
Almere City nu de hoogstklasseerde club uit Groot-Amsterdam.
TheEuropeanLad vindt dit leukquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:51 schreef Caland het volgende:
Uiteindelijk heeft de ploeg van Ajax de tweede helft wel veerkracht getoond. Van 2-0 naar 2-3 binnen een kwartiertje is gewoon heel erg goed en een flink aanknopingspunt op betere tijden
Just let Maurice cook
En wie mag dit zooitje dan gaan trainen?quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:53 schreef Ali_boo het volgende:
Even los van de ranglijst en het vertoonde spel. De positie van Steijn wordt wel onthoudbaar op deze manier. Dus alleen maar goed dat er vandaag is verloren. Wellicht was dit nodig om een breuk te forceren
quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Het passlijntje tussen Hato en Sutalo gaat weer mokerdik worden
STEIJNED
Ik hoop met je mee, maar ik denk echt dat ze die twee 100% nederlagen tegen Brighton en PSV een nieuwe (tijdelijke) trainer niet aan durven doenquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:52 schreef Scorpie het volgende:
Er zijn situaties waarbij een trainer ontslagen moet worden.
10-0 verliezen bv, of 17e staan na 9 wedstrijden.
#STEIJNOUT
Een gem KKD trainer is in staat meer uit dit elftal te halenquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:54 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
En wie mag dit zooitje dan gaan trainen?
Maurice bakt er gewoon niet vanquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:55 schreef -XOR- het volgende:
Is Mislintat nog voor het Internationaal Strafhof te slepen?
Druppel op een gloeiende plaat als je 150 miljoen door de plee hebt gespoeld natuurlijk.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat het probleem geld is
contract van Schreuder moet afbetaald worden
contract van heiting moet nog afbetaald worden
contract van steijn afkopen als hij ontslagen wordt
kost allemaal meer dan 10 miljoen euro op deze manier
steijn blijft gewoon zitten anders krijgt hij geen geld
ik denk dat het meer dan 200 miljoen is die door plee is gespoeldquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:56 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Druppel op een gloeiende plaat als je 150 miljoen door de plee hebt gespoeld natuurlijk.
Steijn kan je dit gewoon aanrekenen hoor.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:55 schreef -XOR- het volgende:
Is Mislintat nog voor het Internationaal Strafhof te slepen?
En wie moest de overperformer aantrekken ?quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Steijn kan je dit gewoon aanrekenen hoor.
Ik denk dat het wel een kutmoment is om in te stappen bij Ajax met komende wedstrijd in het vizier. Kan met een beetje pech 10-0 worden. Dan begin je wel heel erg kut als trainer.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat het probleem geld is
contract van Schreuder moet afbetaald worden
contract van heiting moet nog afbetaald worden
contract van steijn afkopen als hij ontslagen wordt
misluktwat contract uitbetalen
kost allemaal meer dan 10 miljoen euro op deze manier
steijn blijft gewoon zitten anders krijgt hij geen geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |