Eens, die elektrische steppen zijn best wel leuk (mits op de weg of het fietspad)!quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit lijkt mij best leuk.
Kijk @GGMM dat heb ik dan toch weer mooi geregeldquote:
8 was de toegevoegde tijd en die was amper ingegaan.quote:
neequote:Op zondag 22 oktober 2023 14:27 schreef Caland het volgende:
Alsnog 4-4 zou bij deze wedstrijd passen
Doet hij ook niet. Maar dat even iets ‘niet gezien’ hebben is als scheidsrechter soms absolute noodzaak.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:26 schreef klaasweetalles het volgende:
higler homo
kijk hem
ik maak de regels niet zegt ie
Maar dit had hij al een keer gedaan.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Doet hij ook niet. Maar dat even iets ‘niet gezien’ hebben is als scheidsrechter soms absolute noodzaak.
Wel degene met de meeste internationals.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Is dit de duurste degradatiekraker ooit?
Helemaal in dit soort gevallen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Doet hij ook niet. Maar dat even iets ‘niet gezien’ hebben is als scheidsrechter soms absolute noodzaak.
Alleen als Utrecht dan vanuit de aftrap nog de 5-4 erin knaltquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:27 schreef Caland het volgende:
Alsnog 4-4 zou bij deze wedstrijd passen
Dat doen ze al sinds Steijn is aangesteld.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:29 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax gaat op lange ballen spelen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |