...als de rest.quote:Op zondag 22 oktober 2023 08:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik vraag simpelweg wanneer je constateert slimmer te zijn dan de rest, wat is die rest dan aan het doen?
Hoogbegaafd zijn en ondertussen steeds botsen met mensen, omdat je ze niet aanvoelt, is ook niet ideaal.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:29 schreef Chandler het volgende:
Oh en even op te merken, ieder heeft kwaliteiten, de ene mag super intelligent zijn op het ene gebied maar een dikke zwakbegaafde op het andere.
Precies dat!quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:36 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hoogbegaafd zijn en ondertussen steeds botsen met mensen, omdat je ze niet aanvoelt, is ook niet ideaal.
Wat dat betreft rolt de doorsnee schooljuf best lekker door het leven, ondanks gemiddelde verdiensten en bovengemiddelde werkstress.quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:37 schreef Chandler het volgende:
[..]
Precies dat!
Zo ken ik een situatie van een jongeman die echt hoog begaafd was (in 3 jaar z'n VWO deed) maar totaal mensenvreemd was, snapte niets van mensen...
Je bent intelligenter of je bent het niet. Wat bedoel je met jezelf intelligenter voelen? Dat je niet slimmer bent maar het wel zo ervaart ofzo?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:45 schreef Masberum het volgende:
terwijl je het ook bent.
Ik lees hier zoveel reacties over narcisme en stoornissen. Maar als iemand echt intelligenter is dan andere personen dan mag hij zich ook zo voelen toch? Zonder bescheiden te zijn?
Hier snap ik echt geen bal van.quote:Waar komen die reacties vandaan dat iemand niet intelligent is maar in plaats daarvan stoornissen heeft? Is dat alleen omdat die persoon niet geliefd is? Of zijn er andere redenen? In het algemeen voor iedereen, want iedereen kent vast wel zo'n persoon niet waar
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 22 oktober 2023 08:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Omdat het hersenaids is, en je daarmee nu echt niet je kennis niveau verhoogt wat een ambitieuze intellectueel natuurlijk wel zou nastreven.
Waarschijnlijk omdat mensen het vreemd vinden als je naar jezelf verwijst als 'iemand' .quote:Waar komen die reacties vandaan dat iemand niet intelligent is maar in plaats daarvan stoornissen heeft?
Goeiequote:Op zondag 22 oktober 2023 03:00 schreef Aberkullie het volgende:
Ik voel me wel intelligenter dan 80% hier op fok. Maar ik kijk dan ook vaak in BNW.
Ben je inmiddels van de drank af?quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:38 schreef Masberum het volgende:
[..]
Een permban is een ban van een jaar. Dat weet iedereen wel. Maar jij (en sommige anderen) blijven altijd steken in het verleden, ik hoop dat jullie ook vooruit kunnen kijken, voor jullie zelf
Doordeweeksquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ben je inmiddels van de drank af?
Nou, dat is dan tenminste iets. Maar dat je dit topic gisteravond laat hebt gepost met waarschijnlijk de nodige drank achter de kiezen, verbaast me niet. Die zelfoverschatting herinner ik me nog wel van voor je meest recente ‘perm’ban.quote:
Het is toch dat je graag het idee hebt dat het zelfoverschatting is in plaats van dat daar echt sprake van is.. 'Jij hebt iets gedaan wat ik niet leuk vind, ik vind jou stom'. Ik begrijp dat als het om de eerste paar dagen gaat maar dit is 1,5 jaar erna ofzo en jullie (en daarmee bedoel ik sommige users, lang niet alle) zitten nog in dezelfde fasequote:Op zondag 22 oktober 2023 21:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, dat is dan tenminste iets. Maar dat je dit topic gisteravond laat hebt gepost met waarschijnlijk de nodige drank achter de kiezen, verbaast me niet. Die zelfoverschatting herinner ik me nog wel van voor je meest recente ‘perm’ban.
Het is geen fase hoor, om de schurft te hebben aan users die het wel lollig vinden om een terminale ziekte te faken. Dat is iets blijvends.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:44 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het is toch dat je graag het idee hebt dat het zelfoverschatting is in plaats van dat daar echt sprake van is.. 'Jij hebt iets gedaan wat ik niet leuk vind, ik vind jou stom'. Ik begrijp dat als het om de eerste paar dagen gaat maar dit is 1,5 jaar erna ofzo en jullie (en daarmee bedoel ik sommige users, lang niet alle) zitten nog in dezelfde fase
Iets blijvends voor jullie. Ik ben gelukkig al die mensen al vergeten die dom reageerden tegen mij. Voor mij is het wel een fase waarin jullie blijven steken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is geen fase hoor, om de schurft te hebben aan users die het wel lollig vinden om een terminale ziekte te faken. Dat is iets blijvends.
En te lezen aan recente reacties van je, heb je er ook niet echt spijt van. Dat is ook een ding.
Wat betreft die zelfoverschatting triggerde dit topic weer iets over jouw postgedrag van voor je ban. Als je nog steeds de neiging vertoont om lukraak stellig dingen te beweren waarvoor je verder geen onderbouwing kunt leveren, dan wordt het weer het oude liedje.
Maar goed, misschien ben je wel ten goede veranderd. We gaan het wel merken.
Hoe is dit een reactie op wat ik schreef?!quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:09 schreef Masberum het volgende:
[..]
Iets blijvends voor jullie. Ik ben gelukkig al die mensen al vergeten die dom reageerden tegen mij. Voor mij is het wel een fase waarin jullie blijven steken.
En nee zeker geen spijt van. Veel van jullie mensen eten vlees. Ik betaal veel voor vlees (vanwege de leefomstandigheden van de dieren) en eet het weinig omdat ik van dieren houd. Jullie idee van wat goed is en slecht is zo vervormd.. Maar ik praat tegen een muur dat weet ik.
Zit je nou te trollen met opzet of snap je het echt gewoon niet?quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe is dit een reactie op wat ik schreef?!
Nou, duidelijk niet dus, of ik lees ook totaal over de kiloknalleradoratie in deze post heen, dat kan ook.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is geen fase hoor, om de schurft te hebben aan users die het wel lollig vinden om een terminale ziekte te faken. Dat is iets blijvends.
En te lezen aan recente reacties van je, heb je er ook niet echt spijt van. Dat is ook een ding.
Wat betreft die zelfoverschatting triggerde dit topic weer iets over jouw postgedrag van voor je ban. Als je nog steeds de neiging vertoont om lukraak stellig dingen te beweren waarvoor je verder geen onderbouwing kunt leveren, dan wordt het weer het oude liedje.
Maar goed, misschien ben je wel ten goede veranderd. We gaan het wel merken.
Een-op-een? Waar komt dat stuk over vlees eten dan vandaan?quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Zit je nou te trollen met opzet of snap je het echt gewoon niet?Ik reageer 1 op 1 op wat je stelt namelijk
Jij zit nog zo vol haat etc. omdat iemand een wat extreem grapje maakte uit nieuwsgierigheid. Maar ondertussen zitten jij en de rest nog gewoon vlees te eten waar echt dierenleed achter schuilgaat. Dat je die connectie niet maakt begrijp ik wel, het is zo normaal voor jullie om daar niet bij stil te staan. Maar ow nee een paar regels aan tekst op een forum, dat is wat uitmaakt voor jullie. Dat vind ik ziekelijk.quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een-op-een? Waar komt dat stuk over vlees eten dan vandaan?
En mensen die ‘dom’ reageerden… Bedoel je al die mensen die meelevend reageerden omdat je zei dat je terminaal was en twee kinderen achter ging laten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |