Dus dit, als je jezelf dit afvraagt, behoor je zeer waarschijnlijk niet tot de hoger intelligente persoonlijkheden in de huidige maatschappij...quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:24 schreef Zeespiegel het volgende:
Volgens mij was het idee juist dat als jij je intelligenter voelt dan de rest, je dat hoogstwaarschijnlijk niet bent. Ik kan er echter naast zitten.
Je mag dat wel zo voelen, maar je mag het er niet inwrijven.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:45 schreef Masberum het volgende:
terwijl je het ook bent.
Ik lees hier zoveel reacties over narcisme en stoornissen. Maar als iemand echt intelligenter is dan andere personen dan mag hij zich ook zo voelen toch? Zonder bescheiden te zijn?
quote:Mary : [Firmly] Now you listen here, I have been telling you since you were four years old, it's okay to be smarter than everybody else, but you can't go around pointing it out.
Een dubbeltje op zijn kantquote:Op zondag 22 oktober 2023 04:41 schreef 111210 het volgende:
Als ik wel eens uit pure ellende op social media zit en zie wat er langs komt dan voel ik mij soms zelfs genialer dan einstein.
Dit dus. Mary was een hele wijze vrouw ondanks haar domheid wat religie betreft. En ze hield oprecht van haar 'aparte' zoontje.quote:Op zondag 22 oktober 2023 03:30 schreef Viv het volgende:
[..]
Je mag dat wel zo voelen, maar je mag het er niet inwrijven.![]()
Zie deze quote uit The Big Bang Theory:
[..]
Maar je kijkt dus wel naar zulke programma's?quote:Op zondag 22 oktober 2023 05:50 schreef halfway het volgende:
[..]
Een dubbeltje op zijn kant
Help mijn man is klusser
Ik vertrek.
Er is niet veel voor nodig om gewoon te constateren dat ik slimmer ben als de rest.
Ja waarom niet?quote:Op zondag 22 oktober 2023 06:15 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar je kijkt dus wel naar zulke programma's?
Danquote:Op zondag 22 oktober 2023 05:50 schreef halfway het volgende:
[..]
Help mijn man is klusser
Ik vertrek.
Er is niet veel voor nodig om gewoon te constateren dat ik slimmer ben als de rest.
Je vergeet de ergste: Die programma's met Frank Visser.quote:Op zondag 22 oktober 2023 05:50 schreef halfway het volgende:
[..]
Help mijn man is klusser
Ik vertrek.
Omdat het hersenaids is, en je daarmee nu echt niet je kennis niveau verhoogt wat een ambitieuze intellectueel natuurlijk wel zou nastreven.quote:
Tja, wel makkelijk dan.quote:
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 08:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Omdat het hersenaids is, en je daarmee nu echt niet je kennis niveau verhoogt wat een ambitieuze intellectueel natuurlijk wel zou nastreven.
Schrijven, op een forum schrijf je.quote:Op zondag 22 oktober 2023 08:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.
Puntje voor jou. Jij ook weer blij.quote:Op zondag 22 oktober 2023 08:45 schreef halfway het volgende:
[..]
Schrijven, op een forum schrijf je.
Als de rest wat?quote:Op zondag 22 oktober 2023 05:50 schreef halfway het volgende:
[..]
Help mijn man is klusser
Ik vertrek.
Iq heeft een normaal verdeling voor de eerder genoemde simpele programma's neemt men deelnemers die voornamelijk uit de onderste 20% hiervan komen. Hierdoor denkt 80% van de kijkers dat ze erg slim zijn. Maar de kijkers die in de 20% top van het iq zitten hebben door dat dit gewoon een truukje van programmamakers is om velen zich slim te laten voelen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 08:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.
Ach ga jij ook nog een poging wagen?quote:Op zondag 22 oktober 2023 08:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de rest wat?
Als de rest slaapt?
Als de rest dronken is?
Nee, ik vraag simpelweg wanneer je constateert slimmer te zijn dan de rest, wat is die rest dan aan het doen?quote:Op zondag 22 oktober 2023 08:51 schreef halfway het volgende:
[..]
Ach ga jij ook nog een poging wagen?
*dan de restquote:Op zondag 22 oktober 2023 05:50 schreef halfway het volgende:
[..]
Help mijn man is klusser
Ik vertrek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |