Vette shit.quote:
Ze hebben volgens mij met een schuin oog naar Metroid Dread gekeken. Maar goed, Ubi Soft, zal dus wel een mindere versie van worden. Net zoals Immortals fenyx rising.quote:
Logisch. Day one.quote:
De switch heeft al motion controlsquote:Op zondag 7 januari 2024 16:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nintendo Iteration dus. zeg maar een switch met motion controls...
Worden ze gebruikt?quote:Op zondag 7 januari 2024 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De switch heeft al motion controls
Post-game komen er nog wat dingen die wat moeilijker zijn, maar inderdaad hij was wel erg makkelijk.quote:Op zondag 7 januari 2024 17:41 schreef Donderkonijn het volgende:
Het enige wat ik aan te merken heb op super mario rpg is dat het wat aan de makkelijke kant is. Ik ben denk ik bijna bij het einde en ben 0x dood gegaan, en alle bazen gingen first try neer.
Vertel er eens wat meer over. Wat is het voor iets. Wat moet je doen?quote:
Het is een soort Tetris met fruit. Je moet ze combineren om tot een zo hoog mogelijke score te komen. De watermeloen is het grootste fruit en zonder kun je eigenlijk geen hoge score halen. Ik zie nu dat veel livestreamers als doel hebben om over de 3000 punten te raken.quote:Op zondag 7 januari 2024 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vertel er eens wat meer over. Wat is het voor iets. Wat moet je doen?
Wat voor soort?quote:Op zondag 7 januari 2024 19:02 schreef Drass het volgende:
Zijn er al soort van Tycoon games op de switch dat jullie weten?
Behalve Roller.. die viel tegen las ik.
Een soort 2048 maar dan met fruit?quote:Op zondag 7 januari 2024 21:51 schreef engine het volgende:
En als je het voor elkaar krijgt om twee watermeloenen te maken en dat die elkaar raken verdwijnen ze en begin je min of meer opnieuw. De hoogste score tot nu toe is 18964.
Ach wat makkelijks af en toe is ook wel leuk na alle Soulsborne games.quote:Op zondag 7 januari 2024 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Post-game komen er nog wat dingen die wat moeilijker zijn, maar inderdaad hij was wel erg makkelijk.
Zelfs Roy heeft de eindbaas verslagen.
2048 ken ik dan weer niet.quote:Op maandag 8 januari 2024 08:43 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Een soort 2048 maar dan met fruit?
Dan zal ik het eens opzoeken.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde als Suika game, alleen dan met getallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |