Met 200 uur Ocotpath snap ik dat het makkelijk was.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:02 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet, ik heb meerdere runs gedaan. Ik vond het juist leuk om underpowered te zijn.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met 200 uur Ocotpath snap ik dat het makkelijk was.hoe overpowered ben je dan
quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:16 schreef Sjemmert het volgende:
Super Mario Bros. Wonder is wel nice trouwens
Goede smaak in games wel. Ik wou dat ik tijd had tegenwoordig om zoveel te spelen. Mijn arme backlog word steeds groter en ik heb net super mario rpg besteld op amazon.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:02 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is logisch dat verliezen van een mens veel meer frustrerend is dan verliezen in een single-player game, voor de meeste mensen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
‘Mario Kart,’ ‘Call Of Duty’ Ranked Among The Most Stressful Video Games
MarioKart kan ik me enigzins voorstellen, maar Overcooked 2 en Tetris staan bij mij denk ik toch wat hoger qua stressniveau. Met Fifa heb ik helemaal niks, omdat ik geen reet om voetbal geef. en FromSoftware games zijn altijd frustrerend, maar geven voldoening als je eenmaal zo'n boss verslagen hebt.
Kleine kinderen hebben vaak hun emoties nog niet onder controle dus dit verbaast me niets.quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:58 schreef GGMM het volgende:
Werkelijk elke game zorgt bij mij voor een hoog stessniveau. Ik schreeuw regelmatig de hele boel bij elkaar.
Ik kan me echt niet voorstellen dat ik met woede-aanvallen een Final Fantasy oid speel. Met lol, fifa of the finals ofzo, met een competitief element, zijn woede-aanvallen dan weer wel aan de orde van de dag bij ome timquote:Op woensdag 3 januari 2024 14:58 schreef GGMM het volgende:
Werkelijk elke game zorgt bij mij voor een hoog stessniveau. Ik schreeuw regelmatig de hele boel bij elkaar.
Ook als ik tegen niemand speel kan ik niet tegen m'n verlies.quote:Op woensdag 3 januari 2024 15:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat ik met woede-aanvallen een Final Fantasy oid speel. Met lol, fifa of the finals ofzo, met een competitief element, zijn woede-aanvallen dan weer wel aan de orde van de dag bij ome tim
We accepteren deze kant van je.quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook als ik tegen niemand speel kan ik niet tegen m'n verlies.
Ik weet nog bij Octopath 1 bij de echte eindbaas dat ik doodging en werkelijk WOEST zweerde dat ik dit niet zou uitspelen omdat het overdreven moeilijk was.
Toen ging ik 10 minuten later nadenken en toen kwam ik op een idee en versloeg ik hem
Leuke anekdote.
Aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid deze anekdote aangepast.quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook als ik tegen niemand speel kan ik niet tegen m'n verlies.
Ik weet nog bij Octopath 1 bij de echte eindbaas dat ik doodging en werkelijk WOEST zweerde dat ik dit niet zou uitspelen omdat het overdreven moeilijk was.
Toen ging ik 10 minuten later een walkthrough zoeken en versloeg ik hem
Leuke anekdote.
Ik word hier gedemoniseerd.quote:Op donderdag 4 januari 2024 16:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid deze anekdote aangepast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |