quote:
Pikachu, I vertrap you.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil potverdorie nog steeds die kaart. Helemaal naar 020 gegaan en all I got was a lousy ansichtkaart.
Yup, dat was zo slecht geregeld. Toen ik er was, eind oktober denk ik, alsnog slecht. Totaal geen crowd control. Mensen die voordringen. Geen personeel in de buurt om het in goede banen te begeleiden. Etc.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:23 schreef Aether het volgende:
[..]
Pikachu, I vertrap you.
[ twitter ]
Ik heb er uiteindelijk nog eentje op tijd weten te scoren, voordat ze ermee ophieldenquote:Op woensdag 24 januari 2024 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil potverdorie nog steeds die kaart. Helemaal naar 020 gegaan en all I got was a lousy ansichtkaart.
Eigenlijks zouden ze zo'n verplichte route moeten volgen voordat ze een kaart krijgen (ala Ikea)quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb er uiteindelijk nog eentje op tijd weten te scoren, voordat ze ermee ophielden
Maar wat een ongelofelijke rij met scalpers buiten die nog nooit verder een stap in het museum zouden zetten, zonder die kaarten
Ik kom vooralsnog niet boven de 2000quote:
Ik heb 2500 gehaald, maar hoe ze online op 12000 komen ben ik nog niet achter.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kom vooralsnog niet boven de 2000
Ja, je moet soms mazzel hebben ook. Weet niet hoeveel die gasten spelen?quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:51 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik heb 2500 gehaald, maar hoe ze online op 12000 komen ben ik nog niet achter.
200 dollar voor een set incl. shipping. Vind ik teveel.quote:
Is het ook. En ik gebruik mij joycons eigenlijk nooit. Pro controller ftwquote:Op zondag 28 januari 2024 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
200 dollar voor een set incl. shipping. Vind ik teveel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door engine op 28-01-2024 20:32:30 ]En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Als je twee watermeloenen weet te maken verdwijnen ze en begin je eigenlijk weer opnieuw. Maar dat is mij nog niet gelukt. Ben altijd al blij als ik eentje weet te makenquote:Op donderdag 25 januari 2024 13:51 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik heb 2500 gehaald, maar hoe ze online op 12000 komen ben ik nog niet achter.
Die demo is wel wat kortquote:
Fifa op de Switch is altijd al kut geweest. Maar goed, hoe oud is je neefje? Dikke kans dat ie het niet eens merkt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:45 schreef Paul het volgende:
Speelt er iemand fc24 op de Switch hier?
Mn neefje heeft een switch en wil dit spel, maar ik lees reviews op bol.com enz dat hij veel vastloopt, klopt dat?
7quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fifa op de Switch is altijd al kut geweest. Maar goed, hoe oud is je neefje? Dikke kans dat ie het niet eens merkt.
Mario Odysseyquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:56 schreef Paul het volgende:
Wel spel zouden jullie kopen voor iemand van 7?
https://www.nintendo.nl/G(...)d-World-1233953.htmlquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:56 schreef Paul het volgende:
Goeie!quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://www.nintendo.nl/G(...)d-World-1233953.html
Kirby en de vergeten wereld. Vind mijn dochter van 6 fantastisch.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:56 schreef Paul het volgende:
Let's Go style, of een normale?quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:48 schreef Bananenpap het volgende:
Pokmon Gold en Silver remakes volgens de geruchten.
Yeahquote:Op donderdag 8 februari 2024 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn eerste watermeloen gehaald
2709 punten
Welk van de zes gamesquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:26 schreef GGMM het volgende:
Ik speel sinds een paar dagen Shantae
Gaat over een schaars geklede minderjarige dame die avonturen beleeft
quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:26 schreef GGMM het volgende:
Ik speel sinds een paar dagen Shantae
Gaat over een schaars geklede minderjarige dame die avonturen beleeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This is finequote:Op zondag 18 februari 2024 11:10 schreef Aether het volgende:
Rumor: Switch 2 Reportedly Delayed to 2025
https://www.neogaf.com/th(...)yed-to-2025.1667336/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |