Alleen de spellen van boek 5, 6 en 3 zijn leuk. De rest was mehquote:Op woensdag 8 november 2023 15:12 schreef ManianMan het volgende:
Ik hoop op de een harry potter remake van Warner Bros maar dat zal wel niet. Ik heb het ze wel gevraagd.
Aangeschaft voor een jaar + uitbreidingpspulquote:Op dinsdag 7 november 2023 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor Tetris 99?
Zeker doen.
Tetris is awesome.
Via CD Keys is het vaak maar 15 euro voor een jaar.
Zin inquote:
Twee keer top 10 en een keer 45e. Theme is weer binnen!quote:
Ik heb hem vanochtend hem ook even gehaald. Ik was het bijna vergetenquote:Op zondag 12 november 2023 21:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Twee keer top 10 en een keer 45e. Theme is weer binnen!
Daarom post ik het nog even op zondagavondquote:Op maandag 13 november 2023 08:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb hem vanochtend hem ook even gehaald. Ik was het bijna vergeten
Terecht. Die game heeft zich bij mij tussen favorieten als secret of mana en chrono trigger genesteld. GOTY voor mij. Zelfs beter dan Zelda( ik ben Zelda gek dus dat zegt wat.)quote:
Here we goquote:
quote:
Had je natuurlijk allang moeten doenquote:Op dinsdag 14 november 2023 07:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als ik het enthousiasme over sea of stars lees, dan ga ik hem eens keer spelen via de Xbox game Pass
I know. Ik kan hem via de cloud spelen, dus lekker op mijn steamdeck spelen tot Mario rpg in mijn brievenbus ligtquote:Op dinsdag 14 november 2023 07:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had je natuurlijk allang moeten doen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |