Als je voorwaarts mag passen, is Rugby geen Rugby meerquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:41 schreef franklop het volgende:
Stop nou maar met die regel dan. Zeker de 4e try die goedgekeurd wordt dit toernooi
Als je de regel niet handhaaft ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als je voorwaarts mag passen, is Rugby geen Rugby meer
Bedoel je als het een 'mark' is?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:24 schreef BE het volgende:
Weet iemand waarom het spel stil ligt als de bal over een weer gevangen wordt en ze eerst weer mogen formeren?
Mijn rugby-kind zegt ‘nieuwe regel maar weet het niet precies.’
Ik heb dat gevoel bij zo'n beetje de helft van de tries, dat zou toch met een chip in de bal te meten moeten zijn?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:41 schreef franklop het volgende:
Stop nou maar met die regel dan. Zeker de 4e try die goedgekeurd wordt dit toernooi
Nee, vlgs mij was dit anders.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Bedoel je als het een 'mark' is?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mark_(rugby)
Idd een Mark. Weet niet vanaf welke leeftijd ze die gebruiken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:34 schreef BE het volgende:
[..]
Nee, vlgs mij was dit anders.
De Argentijnen schopten de bal, een Brit ving hem, die schopten hem weer terug, een Argentijn ving hem weer, stak zijn arm omhoog en vervolgens stelden beide teams de lijn weer op voor ze verder gingen.
Of is dat dan een Mark?
Oh wacht, wel dus, binnen de eigen 22 moet dat dan zijn. Ok, dat zal dat het dan wel geweest zijn.
Die regel kennen ze iig niet bij mijn zoon. (Nog? Mss een leeftijdsding.)
Hele onnodige nederlaag inderdaad.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:52 schreef franklop het volgende:
Man man man, zoveel slordigheid bij de Argentijnen
Je kan het amper rugby noemen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:57 schreef Faraday01 het volgende:
Bah Engeland, hoe lelijk kun je rugbyen
Heel benieuwd nu naar morgen…quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:20 schreef franklop het volgende:
Goed, ik ben soms van de rare statistieken en vond zelf onderstaand.
Van de 9 gespeelde WK's wist het land dat in de halve finale verloor van de eindwinnaar tot 7 keer toe de bronzen medaille binnen te halen. Elke keer dat het WK in Europa was gebeurde het sowieso.
Statistisch gezien zou Zuid-Afrika wereldkampioen worden als Engeland vrijdag wint en Nieuw-Zeeland wordt dat bij een zege van Argentinië. Dus hup Puma's![]()
1987 - Nieuw-Zeeland 1 - Wales 3e
1991 - Australie 1 - Nieuw-Zeeland 3e
1995 - Zuid-Afrika 1 - Frankrijk 3e
1999 - Australie 1 - Zuid-Afrika 3e
2003 - Engeland 1 - Frankrijk 4e
2007 - Zuid-Afrika 1 - Argentinie 3e
2011 - Nieuw-Zeeland 1- Australië 3e
2015 - Nieuw-Zeeland 1 - Zuid-Afrika 3e
2019 - Zuid-Afrika - Wales 4e
Dat duurt nog maar iets meer dan een uur!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|