1999 ook nog, zie mijn post eerder in dit topicquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:12 schreef Nober het volgende:
Zuid-Afrika 1-2 Nieuw-Zeeland
Knockoutfase
1995 F RSA 15-12 (a.e.t.) NZE
2003 QF NZE 29-9 RSA
2015 SF NZE 20-18 RSA
Om de derde plaats doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:23 schreef franklop het volgende:
[..]
1999 ook nog, zie mijn post eerder in dit topic
Noem de Falkland eilanden maar een troostprijsquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Voor een wedstrijd die om troostprijzen gaat....
Als je voorwaarts mag passen, is Rugby geen Rugby meerquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:41 schreef franklop het volgende:
Stop nou maar met die regel dan. Zeker de 4e try die goedgekeurd wordt dit toernooi
Als je de regel niet handhaaft ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als je voorwaarts mag passen, is Rugby geen Rugby meer
Bedoel je als het een 'mark' is?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:24 schreef BE het volgende:
Weet iemand waarom het spel stil ligt als de bal over een weer gevangen wordt en ze eerst weer mogen formeren?
Mijn rugby-kind zegt ‘nieuwe regel maar weet het niet precies.’
Ik heb dat gevoel bij zo'n beetje de helft van de tries, dat zou toch met een chip in de bal te meten moeten zijn?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:41 schreef franklop het volgende:
Stop nou maar met die regel dan. Zeker de 4e try die goedgekeurd wordt dit toernooi
Nee, vlgs mij was dit anders.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Bedoel je als het een 'mark' is?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mark_(rugby)
Idd een Mark. Weet niet vanaf welke leeftijd ze die gebruiken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:34 schreef BE het volgende:
[..]
Nee, vlgs mij was dit anders.
De Argentijnen schopten de bal, een Brit ving hem, die schopten hem weer terug, een Argentijn ving hem weer, stak zijn arm omhoog en vervolgens stelden beide teams de lijn weer op voor ze verder gingen.
Of is dat dan een Mark?
Oh wacht, wel dus, binnen de eigen 22 moet dat dan zijn. Ok, dat zal dat het dan wel geweest zijn.
Die regel kennen ze iig niet bij mijn zoon. (Nog? Mss een leeftijdsding.)
Hele onnodige nederlaag inderdaad.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:52 schreef franklop het volgende:
Man man man, zoveel slordigheid bij de Argentijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |