Paar Taurus op de brug zou mooi zijn.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nah, niet boeiend. De VS slowwalked beduidend meer dan dat scholz scholzed tegenwoordig.
Oekraïne is veiliger dankzij deze oude rakettenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:33 schreef xpompompomx het volgende:
Oude raketten doen het nog prima:
[ twitter ]
Die smerige rat kan mij geen pijn genoeg hebbenquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:44 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Dat hij niet dood was wisten we al. Maar als ik naar deze paar seconden kijk is hij niet zichzelf. Hij klinkt/ziet er heel erg zwak uit. En alsof hij in pijn is. Maarja met zo'n kort filmpje valt dat niet te zeggen natuurlijk. Kan gewoon ergens uit geknipt zijn.
Dat ie maar een langzame en pijnlijke dood mag hebben ja.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:59 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Die smerige rat kan mij geen pijn genoeg hebben
Nee, dat vind scholz niet goed, daar is die zelf 'bang' voor, dat ze daarvoor gebruikt worden. Dat heeft hij gewoon gezegd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Paar Taurus op de brug zou mooi zijn.
Handige jongens wel, die Oekraïnersquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:05 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Op zich wel handig om zulke Frankensams te bouwen, die kunnen dichter bij het front worden geplaatst.
Ja! Tof wat ze allemaal doenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:10 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Handige jongens wel, die Oekraïners
Zo bijzonder is het natuurlijk niet, maar wel handig. De VS is/was er ook mee bezig. Je kunt beter zo'n ding kwijtraken dan dat je een grotere TEL verliest aan artillerie. Veel makkelijker te vervangen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:10 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Handige jongens wel, die Oekraïners
Die is nog steeds zo onbetrouwbaar dat er geen zware vracht overheen gaat.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:15 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Dat zeg ik ook al een tijdje. De spoorbrug opblazen lijkt me wel handig.
Gewoon een handgranaat gooien dan. Gelukkig heeft Scholz er iets van 100.000 geleverd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die is nog steeds zo onbetrouwbaar dat er geen zware vracht overheen gaat.
Nou, ik weet zo net nog niet of DER OLAF dat wel een goed idee vind.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:40 schreef Ulx het volgende:
[..]
Gewoon een handgranaat gooien dan. Gelukkig heeft Scholz er iets van 100.000 geleverd.
Maar dat zegt ie niet. Het moet pas gebeuren zodra het een doel dient.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:15 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Dat zeg ik ook al een tijdje. De spoorbrug opblazen lijkt me wel handig.
Nog meer kanonnenvoer.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:14 schreef Aether het volgende:
Rusland rekruteert vrouwen voor gevechtsmissies
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-72912231
Rusland is begonnen met het rekruteren van vrouwen voor gevechtsmissies in de oorlog in Oekraïne. Het Russische Istories schrijft dat het leger onder meer vraagt om sluipschutters en dronebestuurders. Tot nu toe hebben vrouwen in het Russische leger alleen gewerkt in medische functies en als keukenpersoneel.
Die niet alleen zelf als kanonnenvoer zullen dienen, maar ook massaal veerkracht zullen worden door het kanonnenvoer.quote:
quote:Kremlin: niets aan de hand met gezondheid Poetin
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-72919188
Het Kremlin heeft opnieuw ontkend dat er iets mis is met de gezondheid van president Poetin. In een Russisch Telegramkanaal werd geopperd dat de 71-jarige Poetin zondagavond een hartstilstand had gehad en gereanimeerd moest worden. Dat werd opgepikt door sommige westerse media.
Kremlinwoordvoerder Peskov zei in een reactie op vragen van journalisten dat alles goed gaat met Poetin. Ook werd hem gevraagd of de president dubbelgangers inzet, waar al jaren over gespeculeerd wordt. Peskov ontkende dat stellig en noemde het al lachend een "absurde hoax", aldus persbureau Reuters.
Poetin ontkende het gebruik van dubbelgangers zelf ook al in een interview in 2020. Al voegde hij er destijds wel aan toe dat hij ooit een aanbod daarvoor had gekregen.
Nou dan weet je zeker dat het een aflopende zaak is.quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:50 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Die wilden toch tzt een fabriek in Oekraïne openen meen ik mij te herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |