BNW is een paar deuren verderopquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:08 schreef HiZ het volgende:
[..]
En laten we 7 oktober eens leggen naast een Nederlandse kwestie. Pakweg de Toeslagenaffaire. Daarbij heeft de Belastingdienst geen mensen actief vermoord en nog is de slachtoffergroep uit op bloed. Denken we nou echt dat Israëlische nabestaanden milder zijn?
bronquote:Israël wil op termijn niet meer verantwoordelijk zijn voor Gaza
Een langetermijndoel van de militaire operatie van Israël is dat het land af wil van de verantwoordelijkheid voor de Gazastrook. Dat heeft de Israëlische minister van Defensie Yoav Gallant gezegd. Israël controleert alle buitengrenzen van de Gazastrook, met uitzondering van het korte stukje grens tussen Gaza en Egypte. Daardoor was het ook verantwoordelijk voor de toevoer van levensmiddelen, elektriciteit en brandstof. Na de aanval van Hamas op 7 oktober heeft Israël al die leveranties stopgezet. Gallant geeft nu aan dat Israël die verantwoordelijkheid ook na het einde van de oorlog niet meer wil dragen. De minister heeft niet specifiek vermeld welke regeling hij als alternatief in gedachten heeft en wie de verantwoordelijkheid van Israël zou overnemen. Laatste fases Volgens Galant kent de oorlog met Hamas drie fases, waarvan de eerste momenteel wordt uitgevoerd. In deze fase wil Israël de infrastructuur van Hamas, de groepering die de Gazastrook bestuurt, volledig vernietigen. In een volgende fase zal de intensiteit van de oorlog volgens de defensieminister afnemen, en zullen overgebleven groepjes verzetstrijders worden geëlimineerd. In de derde en laatste fase zou Israël dan de verantwoordelijkheid voor Gaza willen overdragen aan een andere partij. Er moet dan een "nieuwe realiteit" ontstaan voor de veiligheid van de inwoners van Israël, aldus Gallant.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
BNW is een paar deuren verderop
Dat valt te begrijpen, want wat moet Israël met de Gazastrook? Het zou alleen maar in het voordeel van Israël zijn als daar een democratische staat komt. Met de vele miljarden die er al in de Gazastrook zijn gepompt, had het ondertussen met de juiste intenties een hele welvarende en succesvolle staat kunnen zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:15 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
bron
Schijnt bij ANP vandaan te komen
Duidelijke taal, als je na meer dan een week nog niet naar Zuid Gaza bent vertrokken dan ga je als terrorist behandeld worden. Op z'n minst wordt je hardhandig gearresteerd en gedeporteerd maar kan ook dat je gewoon een kogel door je kop krijgtquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:09 schreef KoningWouter het volgende:
[ twitter ]
Reports that Israel has dropped more leaflets over northern Gaza saying:
"Urgent warning! To the residents of Gaza - your presence north of Wadi Gaza is putting your lives at risk. Anyone who chooses not to evacuate from the north of the Gaza Strip to the south of the Gaza Strip may be identified as a partner in a terrorist organization"
Ik weet dat ik niet mag reageren. Maar wat een ongeloveloze idioot ben jij om zoiets te posten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:08 schreef HiZ het volgende:
[..]
En laten we 7 oktober eens leggen naast een Nederlandse kwestie. Pakweg de Toeslagenaffaire. Daarbij heeft de Belastingdienst geen mensen actief vermoord en nog is de slachtoffergroep uit op bloed. Denken we nou echt dat Israëlische nabestaanden milder zijn?
Eenwording met de rest van Palestina zou al heel veel schelen. Bij voorkeur zonder burgeroorlog dit keer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat valt te begrijpen, want wat moet Israël met de Gazastrook? Het zou alleen maar in het voordeel van Israël zijn als daar een democratische staat komt. Met de vele miljarden die er al in de Gazastrook zijn gepompt, had het ondertussen met de juiste intenties een hele welvarende en succesvolle staat kunnen zijn.
Met de huidige bevolking is democratie absoluut uitgesloten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat valt te begrijpen, want wat moet Israël met de Gazastrook? Het zou alleen maar in het voordeel van Israël zijn als daar een democratische staat komt. Met de vele miljarden die er al in de Gazastrook zijn gepompt, had het ondertussen met de juiste intenties een hele welvarende en succesvolle staat kunnen zijn.
Godverdommequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zo is dat, zo hebben wij een oudhamasstrijder als secretaris, 1200 aanslagen per minuut.
Ik snap niet dat je het entertainment van dit soort clowns niet op waarde kunt schattenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik weet dat ik niet mag reageren. Maar wat een ongeloveloze idioot ben jij om zoiets te posten.
Bah.
Ik heb geen tv en ik lach hier de ballen uit mijn broekquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je het entertainment van dit soort clowns niet op waarde kunt schatten
Jij zit waarschijnlijk ook foeterend voor de tv
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Opzich ziet het wagenpark van Gaza er beter uit dan die van Egypte, ik zag wat nieuwe fiat panda's rijden, en grotere gezinswagens. Maar net zoals in overige Arabische landen een hoop getoeter, chaos, en weinig verkeersregels.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is FOK!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Lijkt me toch ook wel fijn als je de wereld zo simpel ziet. Wat een onbezorgd leven moet dat zijn. -Nope-
he hallo, je vergeet te melden dat dit allemaal op de achterkant van de maan zich afspeelt!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:17 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]niet snappen dat de Hamas door de WEF via prinses Beatrix het bloedgeld van de Clintons via kinderoffers in het pedofiele netwerk op de pizza eet
man man
Het is ook friet maar dat schrijven de meeste mensen ook verkeerdquote:
Random twitteraar deelt je mening. Okquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:33 schreef Slayage het volgende:
Dame kijkt oa middels social media posts van haarzelf 12 jaar geleden, hoe zij keek naar Israël Palestina conflict als "christelijke zionist". Einde der tijden profetieën en allesFascinating stuff.
[ twitter ]
dit dus.... ben jij toevallig een kloon van mij?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb geen tv en ik lach hier de ballen uit mijn broek
Ik deel deze mening.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:43 schreef marsan het volgende:
[..]
Random twitteraar deelt je mening. Ok
Deze reeks heeft sowieso een hoog "een of andere non-valeur op sociale media zegt"-gehalte.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:43 schreef marsan het volgende:
[..]
Random twitteraar deelt je mening. Ok
Jeweettogquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:44 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
dit dus.... ben jij toevallig een kloon van mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |