Goede schoenen en redelijk hoge zool voor het comfort.quote:
Pijnlijk,hoe gaat het met boogschieten?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
![]()
Ben tevreden met mijn Nike rugzak.
[..]
Goede schoenen en redelijk hoge zool voor het comfort.
Enkel dikwijls verstuikt en dat voel ik nu nog.
Mijn favo tasquote:
Door het coronavaccin even laag pitje maar binnenkort toch weer gaan trainen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pijnlijk,hoe gaat het met boogschieten?
Heer aloa.quote:
Straks even met de hondjes naar losloopgebied.quote:
FF frisse neus halenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Straks even met de hondjes naar losloopgebied.
En bier halen.quote:
Bij de Appie gekkie.quote:
Dat bepaal ik zelf wel.quote:
Ja morgen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:11 schreef D. het volgende:
[..]
Laat je wel even weten wat je besloten hebt
quote:
Zijn dat de schoenen van Pullup? Zou wel zijn fascinatie met vogels verklarenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze zijn ook met veren.
[ afbeelding ]
Wie heeft deze foto van mij van de FOK! meet gelekt?quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie heeft deze foto van mij van de FOK! meet gelekt?
Je snapt dat dit heel creepy klinkt?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
Ik doe echt zoveel goede ideeen op bij Criminal Minds.
Misschien kom ook naar de volgende meet.
Zijn jullie erg gehecht aan je gezicht?
Dacht even dat het nacht was.quote:
Als het niet zo klinkt moet je wat aan je wereldbeeld doenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je snapt dat dit heel creepy klinkt?
Heer Killemquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou, ‘tis wel donker hier in Rotterdam.
Die hechtingen zijn er allang weer uitquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn jullie erg gehecht aan je gezicht?
Als ik het voorbeeld van nu volg heb je geen hechtingen meer nodigquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:08 schreef D. het volgende:
[..]
Die hechtingen zijn er allang weer uit
Jij begon over hechtenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik het voorbeeld van nu volg heb je geen hechtingen meer nodig
Bijna alles is op te lossenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dit is de oplossing daarvoor
Hey Mario.quote:
En de sinne skiint,ja ek foar dy.quote:
Niet teveel zuipen.quote:
Lekker je balans vindenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:03 schreef FreshFruit het volgende:
@:Pullup
Dit is echt iets voor jou.
[ twitter ]
Mazi.quote:
Deze was ik net aan het kijken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:10 schreef aloa het volgende:
Goed opgelost door deze politieman![]()
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze was ik net aan het kijken.
Vuile nasi.quote:
Hier ook .quote:
Wilt u Me nu meneel?quote:
Jammer dat het stukje ervoor er niet bij zit.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:10 schreef aloa het volgende:
Goed opgelost door deze politieman![]()
[ twitter ]
Achter de wolkenquote:
Zo werkt dat tegenwoordig.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer dat het stukje ervoor er niet bij zit.
Ik was net bier halen en had de zon vol op mijn koppie.quote:
En het stukje erna.Zou graag zien wat die pepperspray voor effect had.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer dat het stukje ervoor er niet bij zit.
Nee, lievel eelst eten.quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, daar zijn de wolken gebleven
Overal in Nederland schijnt de zon en in Terneuzen regen. Typisch weer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was net bier halen en had de zon vol op mijn koppie.
Hier is ook geen zon te bekennen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:45 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Overal in Nederland schijnt de zon en in Terneuzen regen. Typisch weer.
Lekker voor jullie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier is ook geen zon te bekennen.
Echt herfstweer.quote:
Terneuzen in Amerika zeker?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:45 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Overal in Nederland schijnt de zon en in Terneuzen regen. Typisch weer.
TerNosy city.quote:
Was het maar waarquote:
quote:
Ik heb wat hoogtevrees dus sla deze overquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:03 schreef FreshFruit het volgende:
@:Pullup
Dit is echt iets voor jou.
[ twitter ]
Ziet er uit als een weed soortquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:33 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Besteld! Over een weekje brouwen
Ze komen nooit bij mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze komen nooit bij mij
Tom zoekt mij altijd op, misschien moet ik me toch zorgen makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Stiekem ben je toch bang voor hemquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tom zoekt mij altijd op, misschien moet ik me toch zorgen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |