Hehe.quote:
I know, I knowquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik keek al lang vóór Lawson F1 he?
Ik vroeg het me wel af jaquote:
AM is een beetje door de mand gevallenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:20 schreef Nattekat het volgende:
Alonso heeft geen zin om er in Q2 uit te vliegen.
Hij heeft opdracht gekregen om naar niveau van Stroll te verlagenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:20 schreef Nattekat het volgende:
Alonso heeft geen zin om er in Q2 uit te vliegen.
Zat het net te denken. Dikke mazzel. Z'n teammaat staat 10 plaatsen hoger.quote:
Alonso naar Red Bull.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alonso is al bezig met volgend jaar.
Hoezo is dat jammer? Ben je anti Ric? Wist niet dat die mensen bestaanquote:
Ja, ze bestaanquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:22 schreef DX11 het volgende:
[..]
Hoezo is dat jammer? Ben je anti Ric? Wist niet dat die mensen bestaan
Heeft ie in ieder geval ergens dit weekend op 1 gestaanquote:
En gelukkig zit Norris er toch bij.quote:
Jazeker, die bestaan. Waarom zou iedereen fan van die gast moeten zijn?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:22 schreef DX11 het volgende:
[..]
Hoezo is dat jammer? Ben je anti Ric? Wist niet dat die mensen bestaan
Hou het dan niet in standquote:
Je hoeft natuurlijk geen fan te zijn, maar om zomaar tegen een coureur te zeggen ''Jammer dat hij goed rijdt'' is natuurlijk wel heel raar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Jazeker, die bestaan. Waarom zou iedereen fan van die gast moeten zijn?
Anderzijds, gejuich omdat ene Lewis niet door gaat lijkt dan weer heel gewoon.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:27 schreef PS. het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk geen fan te zijn, maar om zomaar tegen een coureur te zeggen ''Jammer dat hij goed rijdt'' is natuurlijk wel heel raar.
Ik bedoel de foeifoei naar de rijders he, met weer tracklimits en te langzaam rijden.quote:
Nou niet bij mij in elk gevalquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Anderzijds, gejuich omdat ene Lewis niet door gaat lijkt dan weer heel gewoon.
Ik bedoel het ook niet persoonlijkquote:
Tja, ik gun het sommige andere coureurs ook meer (Hulk bijv.), dus ik heb er geen problemen mee. Heb niks met RIC.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:27 schreef PS. het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk geen fan te zijn, maar om zomaar tegen een coureur te zeggen ''Jammer dat hij goed rijdt'' is natuurlijk wel heel raar.
Ja oke, maar we weten waarom zij dat zegt (Iets met Lawson)quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Tja, ik gun het sommige andere coureurs ook meer (Hulk bijv.), dus ik heb er geen problemen mee. Heb niks met RIC.
Hoezo niet goed genoeg? Enige reden waarom Ric weer in z'n eigen auto zit is dat hij weer kan rijden. Heet niets met Lawson te maken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:32 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja oke, maar we weten waarom zij dat zegt (Iets met Lawson)
En dat mag natuurlijk, maar die was niet goed genoeg, Ric is dan nu eenmaal wel.
Ik denk niet dat Lawson plaats heeft gemaakt voor Ricciardo omdat Danny beter is dan Liam.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:32 schreef PS. het volgende:
[..]
En dat mag natuurlijk, maar die was niet goed genoeg, Ric is dan nu eenmaal wel.
Lekker hoorquote:
Ik vind Lawson beter Dani Ric op basis van de resulaten in de AT van dit jaarquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:32 schreef PS. het volgende:
[..]
Lawson was invaller he.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:32 schreef PS. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |