Jazeker.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:32 schreef Stansfield het volgende:
Nog 35 dagen voordat ik voor het eerst ga. Ik heb eerst een appartementje in de buurt voor de overnachting vooraf. Zodat we direct het park in kunnen. Maar kun je ook de dag van te voren inchecken in het disney hotel? Zodat we op de dag waarop we toegang hebben onze auto bij het hotel neer kunnen zetten en dan de spullen in de kamer en direct naar het park? En kan je dan ook al gebruik maken van magic hour?
En nog een praktische vraag. Het park is tot half 10 open en er is elke avond vuurwerk toch? Hoe doen jullie dat met eten savonds? Altijd in het park eten? Of bij het hotel eten en dan weer terug het park in? Wat is dan het meest praktisch?
De club kamers zijn geweldig! Vergeet ook de valetparkeerdienst niet he? Ook op je laatste dag, alles (ingepakt) in je kamer laten staan. Heerlijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:38 schreef laziness het volgende:
Wij gaan niet elke avond diezelfde show kijken en gaan zeker tussendoor wel eens terug om de voeten ook wat rust te gunnen.
Deze keer hebben we een club kamer en daarbij hoort tussen 16-18uur tea time met snacks dus dat lijkt me een briljant rust moment.
In het park kan je of bij een counter restaurant fast food halen of je moet op tijd een reservering maken bij een bedieningsrestaurant.
Disney Village is ook nog een optie om te eten naast het hotel. Je kan trouwens bij elk hotel eten als je maar op tijd reserveert. Village heeft een paar restaurants waar je kan reserveren en een aantal waar je gewoon in de rij moet gaan staan. Waarbij de hollandse etenstijden betere kans hebben voor vlotte doorstroming dan de latere franse tijden.
Bedankt voor de tip. Ga ik sowieso de dag daarvoor al de magic pass halen. Inchecken in het hotel kan pas op de ochtend zelf?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
Jazeker.
Je kan de dag van te voren je Magic pass halen en op dag 1 meteen gebruik maken van magic hours
Elke avond is er een eindshow.
Wij gaan echt nooit tussendoor terug naar het hotel, dat is zonde van de kostbare Disneytijd
Als we in een restaurant eten dan eten we om 18.00 uur.
Anders iets snel tussendoor
Als je je magic pas de dag ervoor haalt hoef je niet meer in te checkenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:27 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ga ik sowieso de dag daarvoor al de magic pass halen. Inchecken in het hotel kan pas op de ochtend zelf?
Als de eindshow elke avond hetzelfde is denk ik dat we dat 1x van de 3 dagen doen en dan of in het park eten of in disney village inderdaad zoals hier al genoemd is. Dan gaan we de andere 2 dagen wel in een van de hotels eten.
Bedankt voor alle tips weer.
Je registreren en je magic pass ophalen kan een dag van te voren.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:27 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ga ik sowieso de dag daarvoor al de magic pass halen. Inchecken in het hotel kan pas op de ochtend zelf?
Als de eindshow elke avond hetzelfde is denk ik dat we dat 1x van de 3 dagen doen en dan of in het park eten of in disney village inderdaad zoals hier al genoemd is. Dan gaan we de andere 2 dagen wel in een van de hotels eten.
Bedankt voor alle tips weer.
Pym's Kitchenquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:54 schreef CherryLips het volgende:
Volgende maand weer naar Disney, was alweer vijf jaar geleden. Schrok wel enorm van de prijzen![]()
Zijn alleen vergeten de restaurants te reserveren dus dat gaan we vanavond doen. Zijn er nog aanraders? Er is best wat veranderd de afgelopen jaren. We gaan de eerste avond het buffet in het hotel doen want we zullen wel brak zijn. Annette's Diner is ook lekker maar het is veel te veel voor onsDe vorige keer keken ze ons heel raar aan toen we zeiden alleen een hamburger te willen.
We hebben meal deals, maar we zouden eigenlijk met kerst gaan maar ik werd twee dagen voor vertrek ziekquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:35 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vind dat altijd zo knap, dat mensen precies weten waar ze ziek van zijn geworden, zeker bij een buffet waarbij iedereen wat anders eet over het algemeen. Tenzij er 1 persoon daar niets mee at en verder wel continu erbij was en die als enige niet ziek is geworden neem ik dat soort verhalen met een korrel zout.
Wij hebben daar twee weken geleden erg goed gegeten! Maar ik gok dat je daar sowieso geen reservering meer voor kunt krijgen, alle bekende restaurants zitten ruim van te voren al vol. Ik denk dat je geluk moet hebben als je ter plaatse vraagt of ze nog plek hebben (bij buffets hebben ze daar een aparte rij voor), maar dat het Disney Village of fast food wordt.
Beste beleving vond ik overigens Ratatouille (maar erg matig eten), beste eten The Steakhouse (in Village). Meest gewaardeerde eten door het hele gezin PYMs.
In Parijs zijn er nog geen annuleringskosten, dus reserveren maar en op de dag zelf kijken of je nog kan wijzigen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:10 schreef FlyingFish het volgende:
Dat is wel zuur want dan moet je die vouchers wel gebruiken, zelfs al zijn er alleen minder leuke opties. Ik zou dan gewoon iets reserveren dat je oké vindt, en op de dag zelf proberen nog een reservering te scoren bij een restaurant dat je wel graag wilt en dan die andere te cancelen. Maar check wel eerst even of er annuleringskosten zijn kort van te voren. In Disney World hebben ze die tegenwoordig als je binnen 24 uur annuleert dacht ik.
Waar haal je die eigenlijk? Bij je hotel of bij de kassa van het park?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
Als je je magic pas de dag ervoor haalt hoef je niet meer in te checken
Dit is nu het plan, want we konden bij een restaurant waar we wel graag wilden eten pas om half 9 terecht, dus we hopen dat er tzt nog iets eerder daar vrijkomt.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:51 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
In Parijs zijn er nog geen annuleringskosten, dus reserveren maar en op de dag zelf kijken of je nog kan wijzigen.
Hotel, bij de incheckquote:Op maandag 22 januari 2024 09:21 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Waar haal je die eigenlijk? Bij je hotel of bij de kassa van het park?
Kan nu allemaal digitaalquote:Op maandag 22 januari 2024 09:21 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Waar haal je die eigenlijk? Bij je hotel of bij de kassa van het park?
quote:Vanaf 25 januari 2024 lanceert Disneyland Paris de nieuwe Mobile Check-in service voor gasten van de Disney hotels met o.a. een digitale Magic Pass. Verblijfsgasten hoeven niet meer eerst naar het hotel om in te checken, maar kunnen direct naar de parken.
Ik lees het net op de bevestigingsbrief inderdaad. Ideaal!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:05 schreef laziness het volgende:
[..]
Kan nu allemaal digitaal
https://www.discoverthema(...)and-paris-magic-pass
[..]
Misschien voor de gast handig, maar denk je ook aan de medewerkers?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:50 schreef FlyingFish het volgende:
Dat is handig! Zeker ook voor de hotels waarvoor nu de aankomst van gasten veel meer gespreid wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |