Boks.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:31 schreef Pheno het volgende:
vandaag eet ik oa halloumi, komt wel dichtbij zo
Je hebt niet zoete macarons, heb ze vaker gehad met amuses of voor gerechtenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik denk ook omdat ze het macaron noemen? Geitenkaas en biet matcht niet bij m'n idee van macaron.
Oh, zou kunnen, ik eet geen amandel, dus macaron ook niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je hebt niet zoete macarons, heb ze vaker gehad met amuses of voor gerechten
Nee daar zou ik dan weg blijven jouw allergieën kennendequote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, zou kunnen, ik eet geen amandel, dus macaron ook niet.
Gewoon doen joh.quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, zou kunnen, ik eet geen amandel, dus macaron ook niet.
Ik eet een beetje heel veel buiten de deurquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik eet, heel gek, niet zo gek vaak buiten de deur.![]()
In ieder geval niet als ik niet vooraf zelf even kan checken wat ik zonder zorgen kan eten.
Wat, de geen amandel? Is niet vrijwillig hoor.quote:
Nee. Na de laatste aflevering manifest.quote:
Ik ben ook blij met jouw lichaamquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hoe meer mensen ik leer kennen met allergieën, en dat zitten soms gekke dingen bij, des te blijer ik ben net mijn eigen lichaam
Niet op die manierquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Na de laatste aflevering manifest.
[..]
Ik ben ook blij met jouw lichaam
O dacht dat je het niet lustte.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, de geen amandel? Is niet vrijwillig hoor.
I knowquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Niet op die manier
Op die manier is het al een half jaar stom aan het doen
ripquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:37 schreef dud0r het volgende:
Ik ga een blik erwtensoep open trekken
Dat is geen Utrechtquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:55 schreef Elvi het volgende:
Terug uit Zoetermeer en het is best leuk winkelen daar. Goedkoop parkeren ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |