Ah, dat scheelt wel wat teleurstelling bij uk ja. Wel superjammer.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo ben ik
[..]
Ja kakzooi. Scheelt wel dat ik het als verrassing had dus hij weet het niet.
Misschien maar naar de Efteling dan zondag
Volgens mij doen ze niet zo moeilijk.quote:
Ohquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zou ik nog overwegen als ik wat minder gestuiter van plan was.
Ja best wel. De reviews waren erg goedquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt wel wat teleurstelling bij uk ja. Wel superjammer.
quote:
Mijne om niet in slaap te vallenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:16 schreef Ama het volgende:
Mijn enige missie op Thunderdome is om niet uit te drogen.
Jij gaat toch niet naar Thunderdomequote:
dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij gaat toch niet naar Thunderdome
data de belgen geen nederlanders meer zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Wat wordt er gevierd dan?![]()
Heb onder een rots gezeten denk ik
Dono's zijn uitgestorven.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:06 schreef dud0r het volgende:
Jurassic live afgelast zondag![]()
Wat een aids.
Dono's ja?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dono's zijn uitgestorven.
Tussenvorm van de dino en dodo.quote:
Jij gebruikt dan ook druksjesquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:21 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Dat probleem heb ik wat minder denk ik.
Denk jij dat het bij 180bpm ophoudt?quote:
Daarboven is geen muziek maar gewoon zware gereedschappenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij gebruikt dan ook druksjes
[..]
Denk jij dat het bij 180bpm ophoudt?
Je mag 'm slaan.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:26 schreef bitterbal het volgende:
ik ben gewoon thuis. Bezorger heb ik zien lopen maar heeft niet aangebeld en zegt dat niemand thuis is
dat trek ik toch zo slecht
Ik heb dat weleens met DHL, dat ik thuis zit en ineens mail ontvang dat ik niet thuis wasquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:26 schreef bitterbal het volgende:
ik ben gewoon thuis. Bezorger heb ik zien lopen maar heeft niet aangebeld en zegt dat niemand thuis is
dat trek ik toch zo slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |