nee dat slaapzakkussen ding van ikeaquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
De slaapzak? Ga je kamperen in huis?
Zit de hele dag al onder een dekentjequote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:55 schreef bitterbal het volgende:
moet denk ik zo toch het dekentje tevoorschijn halen of de slaapzak
Heb je het zo koud. Gisterenavond heb ik ook wel een dekentje gepakt. Nu nog niet zo koud in huisquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit de hele dag al onder een dekentje
Al de hele dag hier.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:55 schreef bitterbal het volgende:
moet denk ik zo toch het dekentje tevoorschijn halen of de slaapzak
Nee, het valt wel mee, maar ik zit wel grotendeels stil en een dekentje is heerlijkquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je het zo koud. Gisterenavond heb ik ook wel een dekentje gepakt. Nu nog niet zo koud in huis
Is dat het tegenovergestelde van exfolieren?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ga zo lekker in een warm bad, moet alleen nog even lamineren en de hond uitlaten
Goorquote:
neequote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dat het tegenovergestelde van exfolieren?
Het enige nadeel van een lekker heet/warm bad is dat je er ook weer uit moetquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ga zo lekker in een warm bad, moet alleen nog even lamineren en de hond uitlaten
wat voor badschuim gebruik je daar voor?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee
meer wat die ouwe wijven doen met hun huishouden. alles in een laagje plastic zodat het langer mooi blijft
op een gegeven moment is het water toch koudquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
Het enige nadeel van een lekker heet/warm bad is dat je er ook weer uit moet
Dat is waar, ik heb wel een dikke gebreide trui aan dat scheelt ookquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het valt wel mee, maar ik zit wel grotendeels stil en een dekentje is heerlijk
zit voortaan genoeg plastic in het waterquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat voor badschuim gebruik je daar voor?
ah een mede liefhebberquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
Het enige nadeel van een lekker heet/warm bad is dat je er ook weer uit moet
als je begint bij 35 graden is dat wel snel ja, maar als ik mijn bad maak is het 42quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
op een gegeven moment is het water toch koud
Ik zeg toch nergens hoe lang het duurt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zit voortaan genoeg plastic in het water
[..]
ah een mede liefhebber
[..]
als je begint bij 35 graden is dat wel snel ja, maar als ik mijn bad maak is het 42
Ik heb een tshirt aan een en hoodie (niet al te dik)quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, ik heb wel een dikke gebreide trui aan dat scheelt ook
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:12 schreef dud0r het volgende:
Ik heb een t-shirt aan. Maar zit nu wel met een dekentje over m'n benen
Shirtje heb ik ook nog aan onder de truiquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een tshirt aan een en hoodie (niet al te dik)
Wel iets koudere handen
Hier ook nog niet!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Shirtje heb ik ook nog aan onder de truimaar nog geen verwarming aan gehad
Die moet ik maar weer eens van zolder halen eerdaags. Heb ook nog zo ding. Maar wil het zo lang mogelijk uitstellen. \Waarom moet dat gas zo verdomde duur zijn he bah bahquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier ook nog niet!
Wel een paar dagen geleden het elektrische kacheltje aangehad bij het douchen
want je hebt geen warm water?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier ook nog niet!
Wel een paar dagen geleden het elektrische kacheltje aangehad bij het douchen
Ja, zonde hequote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die moet ik maar weer eens van zolder halen eerdaags. Heb ook nog zo ding. Maar wil het zo lang mogelijk uitstellen. \Waarom moet dat gas zo verdomde duur zijn he bah bah
Nee, klopt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:15 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
want je hebt geen warm water?
#zwaarlevenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zonde he
[..]
Nee, klopt.
Dat water moest ik ook eerst nog even uit de waterput halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |