Had bij dsm nooit gebeurd natuurlijkquote:Op dinsdag 7 november 2023 16:36 schreef Fretwork het volgende:
[ twitter ]
Christopher had eventjes niet door dat zn fiets centimeters anders stond dan zn oude Pinarello's
Nog steeds boos dat ze mijn Marco zo gepiepeld hebben.quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Had bij dsm nooit gebeurd natuurlijk
Ga door Chris ga door, totdat er niks meer van de legacy van deze fraud over is. Ik geniet.quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:36 schreef Fretwork het volgende:
[ twitter ]
Christopher had eventjes niet door dat zn fiets centimeters anders stond dan zn oude Pinarello's
Die wint de tour volgend jaar.quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:36 schreef Fretwork het volgende:
[ twitter ]
Niet met Cameron he, niet met Cameron.quote:Op woensdag 8 november 2023 09:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tom Boonen heeft wel een mooie vrouw. Krek is inderdaad met zn moeder gekomen. Merlier met zn broer? Van Wilder ja laat maar.
Maar zou je haar doen?quote:Op woensdag 8 november 2023 10:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet met Cameron he, niet met Cameron.
Kopecky is echt nachtmerriemateriaal.
Ze hebben wel aardig hun best gedaan om nog iets van Kopecky te maken. Al is het nu een beetje van het goede te veel. Kan me echt niet voorstellen dat ze zich prettig voelt bij deze look.quote:Op woensdag 8 november 2023 10:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet met Cameron he, niet met Cameron.
Kopecky is echt nachtmerriemateriaal.
Vooral omdat het een ontzettende lul isquote:Op woensdag 8 november 2023 11:01 schreef Chiappucci het volgende:
Van Wilder is denk ik de eerste die zijn vriendin gaat dumpen als hij eens een grote koers wint. Allemachtig.
Alleen de zweep ontbreekt nogquote:Op woensdag 8 november 2023 10:58 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ze hebben wel aardig hun best gedaan om nog iets van Kopecky te maken. Al is het nu een beetje van het goede te veel. Kan me echt niet voorstellen dat ze zich prettig voelt bij deze look.
Ja dat jaquote:Op woensdag 8 november 2023 17:57 schreef TargaFlorio het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)r-van-het-jaar-2023/
Mathieu
Demi
Puck
J-V
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |