Rupert had er al een paar Guinness in zitten toen ie stemdequote:Op maandag 30 oktober 2023 20:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hier zitten een paar mensen tussen die ontoerekeningsvatbaar zijn.
Nee, dan Pippa York.quote:
Proberen lijkt mij wel gewoon tof.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 09:25 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik weet niet of ik het nou heel erg tof vind dat WOUT dit gaat proberen of dat ik het heel erg lachwekkend vind.
Wout, de Sepp Kuss van 2024quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 09:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Proberen lijkt mij wel gewoon tof.
Of het olympische jaar nou het juiste moment is durf ik dan niet te zeggen.
Is RVV-PR wel te combineren met een topklassement in Giro?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 09:16 schreef franklop het volgende:
Volgens La Gazetta zou WOUT de kopman van PON-Visma (of hoe het ook gaat heten) worden in de Giro. In ieder geval met als doel zo hoog mogelijk in het klassement te eindigen. Ploeg zou denken dat top 5 mogelijk is.
Verdere doelen; RVV-PR-OS.
Zit nog een maand tussen PR en start giroquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 09:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is RVV-PR wel te combineren met een topklassement in Giro?
De Foodcoachapp kan allesquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 09:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat laatste is wel het grote vraagteken bij gasten als van Aert, de helft van de bergetappes vlammen en de andere helft rusten (gechargeerd) is toch iets anders dan iedere bergetappe aan moeten staan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
TourWout van '22 kan meedoen om het podium als ie offdays kan voorkomen.
Het is qua periode vergelijkbaar tussen Dauphiné en Tour, dus op zich zou het moeten kunnen als je kijkt naar Vingegaard dit jaar. Al zal Vingegaard in de Dauphiné nog niet de Tourvorm hebben gehad, terwijl Wout in Vlaanderen/PR wel z'n topvorm moet hebbenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 09:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het verbazingwekkende is dat Mathieu 9 eerste plaatsen heeft, Pogacar 6 en Vingegaard 4. Vinggaard heeft dus gewoon heel veel tweede plekken die hem hier de overwinning bezorgen.quote:
Het is qua ideale gewicht toch ook een enorm verschil?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is qua periode vergelijkbaar tussen Dauphiné en Tour, dus op zich zou het moeten kunnen als je kijkt naar Vingegaard dit jaar. Al zal Vingegaard in de Dauphiné nog niet de Tourvorm hebben gehad, terwijl Wout in Vlaanderen/PR wel z'n topvorm moet hebben
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is qua ideale gewicht toch ook een enorm verschil?
Streefgewicht op kasseien is wat mij betreft achterhaald, zeker als de weg ook nog omhoog loopt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Pogacar was in de Tour niet op z'n best, dus mijn punt blijft staan.
Gaat me vooral om de piek die hij dan moet leggen. Hij moet in tijdsbestek van zo'n 5 a 6 weken twee keer pieken. Dat lijkt me niet haalbaar, of je bent niet absoluut top in RvV/Roubaix of in Giro.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Streefgewicht op kasseien is wat mij betreft achterhaald, zeker als de weg ook nog omhoog loopt.
Met de huidige frames en met name de bandenkeuze heb je geen comfortvoordeel meer. Dan blijft over puur vermogen (per kg in RvV).
Wout hoeft absoluut niet zwaar te zijn om een goed voorjaar te rijden, sterker nog, waarschijnlijk rijdt hij een beter voorjaar als hij wat lichter is.
Denk dat dat pieken misschien nog wel zou lukken, maar zou me meer zorgen maken over het type training.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat me vooral om de piek die hij dan moet leggen. Hij moet in tijdsbestek van zo'n 5 a 6 weken twee keer pieken. Dat lijkt me niet haalbaar, of je bent niet absoluut top in RvV/Roubaix of in Giro.
Maar goed ik ben benieuwd of hij echt voor de Giro gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |