Is die Rammstein verwijzing ironisch bedoeld?quote:
Ironisch en goede muziekquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is die Rammstein verwijzing ironisch bedoeld?
Vanaf P2?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:19 schreef Nattekat het volgende:
Sprint uitslag hoor ik in de ochtend wel.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:19 schreef Nattekat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Die kat is droog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nattekat met een tv in de douche.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Van het vorige nattekat gif van mij was hij niet zo gecharmeerd van.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die kat is droog.
Nattekat met een tv in de douche.
[ afbeelding ]
In 2021 sliep ik volgens mij woensdag pas weerquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:02 schreef Tekaschi het volgende:
Zin in![]()
Hopelijk een saaie overwinning van Max gezien het tijdstip, want anders slaap ik weer uren niet door de adrenaline.
AD bedoel je? Dat was was er ook wel eentje.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
In 2021 sliep ik volgens mij woensdag pas weer
Nee, na de US Grand Prix. 12 puntjes voor, nog 6 races te gaan, HAM echt verslagen..quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
AD bedoel je? Dat was was er ook wel eentje.
Me3quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:19 schreef Nattekat het volgende:
Gaat je poel ICE, kabelboom, elektra componenten..quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |