SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
*noteert @dud0r heeft 3 vingers minderquote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
* dud0r steekt vingers in alle gapende mondjes
markt hier vind ik echt tegenvallen, moet eigenlijk gewoon een keer weer naar den haag gaan..quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, de markt is wel een goed ideeKippeling
Ik haalde en kleine vrachtwagen in. Ik reed 106 volgens de teller, dat is gelijk aan 100 volgens de GPS, maar dat was blijkbaar niet snel genoeg voor meneer. Hij seinen dat ie er langs wilde. Echt hoor.quote:
Ik vind de Haagse Markt echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:38 schreef mschol het volgende:
[..]
*noteert @:dud0r heeft 3 vingers minder
[..]
markt hier vind ik echt tegenvallen, moet eigenlijk gewoon een keer weer naar den haag gaan..
Hehe, als je inhaalt moet je dat wel een beetje vlot doen hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik haalde en kleine vrachtwagen in. Ik reed 106 volgens de teller, dat is gelijk aan 100 volgens de GPS, maar dat was blijkbaar niet snel genoeg voor meneer. Hij seinen dat ie er langs wilde. Echt hoor.![]()
![]()
Don’t mess with 4Equote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe, als je inhaalt moet je dat wel een beetje vlot doen hoor
Maar goed, seinen is voor mij een teken om nog langzamer te rijdenwat denken mensen wel niet?
Dit ja. Flikker toch op met je geknipper op niks af.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar goed, seinen is voor mij een teken om nog langzamer te rijdenwat denken mensen wel niet?
seiners moet ik ook niks van hebben, Maar mensen die onnodig lang links blijven hangen heb ik ook een hele aan.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rechts is eng.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
seiners moet ik ook niks van hebben, Maar mensen die onnodig lang links blijven hangen heb ik ook een hele aan.
Afgelopen dagen op de belgische snelwegen ook een paar die figuren gehad.
Al door 3 mensen rechts ingehaald worden, maar toch lekker stuk links blijven hangen
heb daar vroeger een keer een fiets gekocht bij Ali Baba en de 40 roversquote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind de Haagse Markt echt verschrikkelijk.
Maar die hoef jij niet te bedoelen natuurlijk.
Ik snap dat ook niet helemaal.. of wat dacht je van 4 rijbanen en dat zo'n gebakje stoīcijns 98 km/h op de 3e rijbaan gaat plakken ?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
seiners moet ik ook niks van hebben, Maar mensen die onnodig lang links blijven hangen heb ik ook een hele aan.
Afgelopen dagen op de belgische snelwegen ook een paar die figuren gehad.
Al door 3 mensen rechts ingehaald worden, maar toch lekker stuk links blijven hangen
Dit is wel een goede week voor de auto, denk dat ik na de meet wel 1750km gemaakt heb in een weekquote:
Op zo'n moment zou ik wel zo'n bordje in de auto willen hebben met "stop politie".quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
of gewoon zo'n mooie bouwlamp op de hoedenplankquote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zo'n moment zou ik wel zo'n bordje in de auto willen hebben met "stop politie".
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zo'n moment zou ik wel zo'n bordje in de auto willen hebben met "stop politie".
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of gewoon zo'n mooie bouwlamp op de hoedenplank
Kan je gewoon kopenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik heb, wil ik wel dat het legaal is, dus dat zou de enige reden voor mij zijn om bij de politie te gaan werken.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:05 schreef dud0r het volgende:
Wel even rekening mee houden dat het niet legaal is volgens mij
Ik weet wel zeker.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:05 schreef dud0r het volgende:
Wel even rekening mee houden dat het niet legaal is volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |