Is wel lekker voor de koude dagen.. wanneer wordt t daar wat kouder of helemaal niet?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Weet ik nog nietIk denk iets Donkers, maar heb nog niet gekozen. Ik brouw meestal maar 1 a 2x per jaar, want het is te heet om vaker te doen
Maak ons maar jaloers met je "het is te heet"quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Weet ik nog nietIk denk iets Donkers, maar heb nog niet gekozen. Ik brouw meestal maar 1 a 2x per jaar, want het is te heet om vaker te doen
Ja, bier in wijnvaten laten rijpen is niet ongebruikelijk. Nooit gedaan, want die vaten zijn best groot. Maar houtsnippers kan natuurlijk ook om het na te bootsenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat bestaat hoor, bier op wijnvaten. Ik heb nog een zelfgebrouwen biertje van @:Prisha liggen. Die ga ik binnenkort open trekken.
In december is het pas koud daar, 23 gradenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is wel lekker voor de koude dagen.. wanneer wordt t daar wat kouder of helemaal niet?
Als je jaloers wordt van 3 maanden 30+ celcius met 80% luchtvochtigheid, dan graag gedaanquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maak ons maar jaloers met je "het is te heet"
Mooien TT hoor, al zal FF teleurgesteld zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:57 schreef Shii het volgende:
Had het niet meteen door dat ik lapo had.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In december is het pas koud daar, 23 graden
Je bent ook al weer een dagje ouder, het is je vergevenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:57 schreef Shii het volgende:
Had het niet meteen door dat ik lapo had.
Zou je dat willen ruilen met 3 maanden, 5-10 graden, regen en wind?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je jaloers wordt van 3 maanden 30+ celcius met 80% luchtvochtigheid, dan graag gedaan
Dat valt best mee.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooien TT hoor, al zal FF teleurgesteld zijn.
Liep ooit met een groep in de jungle, in Thailand.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe niet aan naamtopics.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooien TT hoor, al zal FF teleurgesteld zijn.
Vanmorgen om 11 uur was het hier een gevoelstemperatuur van 5 gradenquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent ook al weer een dagje ouder, het is je vergeven
Gelukkig, anders had ik uiteraard de TT even aangepastquote:
Het duurde wel heel lang,quote:
Ah dat zijn betere temperaturenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kom niet aan mijn TT.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig, anders had ik uiteraard de TT even aangepast
En dan die wind erbijquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanmorgen om 11 uur was het hier een gevoelstemperatuur van 5 graden
Dat is voor ons maar moeilijk te bevatten, niet dat wij van die ijskoude winters hebben, maar toch.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Liep ooit met een groep in de jungle, in Thailand.
Paar gidsen erbij ook.
Die vertelden 's avonds, toen het rond een graad of 30 was dat het een paar jaar terug heel koud was geworden in de 'winter' daar. Toen moesten de zwervers etc van straat, het was wel 10 graden geworden.
Vooral de Canadezen die in de groep zaten konden zich toch even niet inhouden
Wij ook wat minder
Bij mij binnen is het nog 21,5 graden, dus ik heb geen dekentje nodig.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat zijn betere temperaturen
Is echt weer even wennen die kou![]()
Lig nu lekker onder een plaid
Hier ook wel zoiets denk ik,maar ben een koukleumquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij binnen is het nog 21,5 graden, dus ik heb geen dekentje nodig.
En dan te bedenken dat ik vorige week nog in 30+ zat
Die punt is echt not donequote:
Dat is bij de buren mijn beste.quote:
Heb je je winterdekbed er al op? De overgang ging best makkelijk, mijn man heeft er meer last van, die wilde gisteravond een elektrische deken op zijn bedquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier ook wel zoiets denk ik,maar ben een koukleum![]()
Blij als vanavond weer in mijn warme bed lig
Dat is wel een groot verschilWas vast even wennen weer
Met salamiquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is bij de buren mijn beste.
Goede deal!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat mag. Of een uitroepteken ervoor in de plaats?
Kansloos.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan ik zo fout op reageren.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je je winterdekbed er al op? De overgang ging best makkelijk, mijn man heeft er meer last van, die wilde gisteravond een elektrische deken op zijn bed
Nog bij BCC geweest?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier kan ik zo fout op reageren.
Waar ik woon kan het in januari nog best koud worden. Snachts licht vriezen en overdag niet veel warmer dan 10 graden. Gelukkig is die periode heel kortquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Kansloos.
Ligt eraan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja,lekker gevochten en dingen van de muur getrokken en zo.quote:
Niet normaalquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,lekker gevochten en dingen van de muur getrokken en zo.
Jij woont in Miami toch?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar ik woon kan het in januari nog best koud worden. Snachts licht vriezen en overdag niet veel warmer dan 10 graden. Gelukkig is die periode heel kort![]()
Ik hoop ieder jaar dat het wel een paar dagen vriest, anders hebben we in februari geen 10000 muggen maar 10000000
Yep sinds eergisterenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je je winterdekbed er al op? De overgang ging best makkelijk, mijn man heeft er meer last van, die wilde gisteravond een elektrische deken op zijn bed
Ik wel hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo kansloos.quote:
Ik heb jaren zo'n elektrische deken gehad, maar vorige jaar door het stijgen van de energieprijzen heb ik ze in de kast gelaten en niet eens gemist.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep sinds eergisteren![]()
Lijkt mij weer niks, misschien wel bij het voeteneind
Anders een extra deken op bed.. vroeger had je bij ikea hele fijne dekens..quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb jaren zo'n elektrische deken gehad, maar vorige jaar door het stijgen van de energieprijzen heb ik ze in de kast gelaten en niet eens gemist.
Heb ik ook idd.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Anders een extra deken op bed.. vroeger had je bij ikea hele fijne dekens..
Ik heb mijn dunne zomerdekbed er nog steeds op, is nog warm genoeg.quote:
Ik ook, maar wel met een pyjama anders is het toch ineens koud.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn dunne zomerdekbed er nog steeds op, is nog warm genoeg.
Ik heb het snel koud door die beta blockersquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn dunne zomerdekbed er nog steeds op, is nog warm genoeg.
Ik heb anders nog een suggestie.quote:
Zelfs dat niet, ik heb niet eens een pyjama, wel een soort van slaapshirt, maar die trek ik sporadisch aan, als ik verkleumd ben ofzo, dan gaan er meteen sokken aan ook.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ook, maar wel met een pyjama anders is het toch ineens koud.
Uhhmquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb anders nog een suggestie.
Gewoon naakt met sokken aanquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs dat niet, ik heb niet eens een pyjama, wel een soort van slaapshirt, maar die trek ik sporadisch aan, als ik verkleumd ben ofzo, dan gaan er meteen sokken aan ook.
Slapen met sokken aan schijnt trouwens heel bevorderlijk te zijn voor je nachtrust.
Echt?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:24 schreef Lovely het volgende:
Met sokken aan slapen is inderdaad fijn
Vind ik wel, draag dan wel enkelsokkenquote:
In de winter is dat wel een ding iddquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind ik wel, draag dan wel enkelsokken![]()
Koude voeten hebben in bed is niet fijn.
Echt nooit sokken aan in bed.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind ik wel, draag dan wel enkelsokken![]()
Koude voeten hebben in bed is niet fijn.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:24 schreef Lovely het volgende:
Met sokken aan slapen is inderdaad fijn
Waar heb je de gehaktballen verstopt?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:45 schreef Aoibhin het volgende:
Pompoen/paddenstoelenragout met notenrijst. Geserveerd in de pompoen zelf![]()
[ afbeelding ]
Ahhh, de tante van Shii weer in de pan gehaktquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:45 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan ook, zal dat ook eens uittestenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt nooit sokken aan in bed.
Sla als ik koude voeten heb mijn dekbed aan het voeteind om. Daar leg ik ze dan in, zo warm.
Niks mis mee toch, als je het dan wel lekker warm hebtquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer niet.
Na mijn afvalsessie constant koud, het enige nadeel van afvallen. Ik mis mijn spekjas.![]()
Ik loop als een afgekeurde Yeti door de hut hier
Ziet er lekker uitquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:45 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Scheelt weer dat je dan snachts niet wakker wordt omdat je voeten te warm zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat kan ook, zal dat ook eens uittesten
Nee maar wel omdat ik moet plassenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Scheelt weer dat je dan snachts niet wakker wordt omdat je voeten te warm zijn
Hey Patrick.quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:45 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga niet zeggen dat ik haar een mooie vrouw vind. Ben vaak met haar vergeleken, dus dat zou een ietsiepietsie narcistisch zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen dat ik haar een mooie vrouw vind. Ben vaak met haar vergeleken, dus dat zou een ietsiepietsie narcistisch zijn.
Je bent zelluf een lekker...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Phantasm Hazy Pale Ale - All Grain Beer Brewing Kit (5 Gallons)quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed idee wel.. wat voor bier ga je brouwen dan?
Dit is de nieuwste rage en ik wil het wel eens proberen. Ik hoop alleen niet dat het te fruitig gaat worden. Als een nieuw biertje niet bevalt in de bar, dan koop je het niet meer. Als dit niet bevalt, dan heb ik nog 18,7 liter overquote:Adding this powder to your wort and fermenting it with a thiolized yeast strain is one of the easiest ways to boost tropical flavor and aroma in your finished beer. Derived from Marlborough Sauvignon Blanc Grapes, this powder will add a concentrated dose of thiol precursors. During fermentation, yeast will go to work on these aroma compounds and "free the thiol", boosting the tropical bouquet of your beer to supernatural levels.
quote:
Heer aloa.quote:
Fruitquote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer aloa.![]()
Vandaag is de grote dag.Hij gaat zo falen.
Youri Plate.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Fruit![]()
Wie gaat er falen? Net wakker
Over een uurtje begint het kort geding.Die dwaas denkt nog steeds te winnen.quote:
Getsie neequote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:01 schreef FreshFruit het volgende:
Iets voor jou @:Pullup ?
[ twitter ]
Allemaal dwazen zijn het.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over een uurtje begint het kort geding.Die dwaas denkt nog steeds te winnen.
Zijn advocaat wilde al wraken maar dat is afgewezen.
Wil ik weten wie dit is ?quote:
Nee denk het niet.quote:
Houden we dat lekker zoquote:
Zal er niet teveel meer over posten maar het kneusje heeft zoals verwacht de rechter gewraakt .quote:
Hij was blij omdat hij dan al zijn 'bezwaren' tegen de roverheid wel even kenbaar kon maken.quote:
Het mag nu wel een keertje klaar zijn met dit heerschap en zijn praktijken.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij was blij omdat hij dan al zijn 'bezwaren' tegen de roverheid wel even kenbaar kon maken.
Ik vermoed dat hij heel snel zijn grote bek moet gaan houden van de rechter.
Oh prima hoor om over hem te posten toch?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal er niet teveel meer over posten maar het kneusje heeft zoals verwacht de rechter gewraakt .
De zitting gaat om 2 uur verder.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh prima hoor om over hem te posten toch?
Vervelende vent zo te horen
Beetje zoals die debiele dansleraarquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh prima hoor om over hem te posten toch?
Vervelende vent zo te horen
Zo debiel zijn ze niet want het gaat puur om donaties.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beetje zoals die debiele dansleraar
Dat is het ja, aandacht genereert gewoon geldquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo debiel zijn ze niet want het gaat puur om donaties.
Ging het bij die idioot ook, nou ja, en de fraude erbij.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo debiel zijn ze niet want het gaat puur om donaties.
Al die gezondheidstips zijn waar natuurlijkquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:06 schreef pullup het volgende:
Net als al die mallotige influencers met hun gezondheidstips
En af en toe gaat het misquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al die gezondheidstips zijn waar natuurlijk
Ook een verdienmodel.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:06 schreef pullup het volgende:
Net als al die mallotige influencers met hun gezondheidstips
Kan je vast ook weer je tenen laten lezenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook een verdienmodel.
Bij deze kan je voor 5000 euro een week komen aarden en op zoek naar jezelf.
Tegen bijbetaling is alles mogelijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan je vast ook weer je tenen laten lezen
100 euro per teenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tegen bijbetaling is alles mogelijk.
Van mijn tenen blijft ze af.quote:
Dit vind ik dan echt weer iets anders. En daarbij zijn de voordelen van koud water nog wat te controleren ook.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:11 schreef pullup het volgende:
[..]
En af en toe gaat het mis
[ afbeelding ]
Het is precies hetzelfdequote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit vind ik dan echt weer iets anders. En daarbij zijn de voordelen van koud water nog wat te controleren ook.
Is ie al veroordeeld?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het mag nu wel een keertje klaar zijn met dit heerschap en zijn praktijken.
quote:
Heer aloa.quote:
En die mafkees achter hem doet de hitlergroet.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat een onzin kraamt die vent uit...
[ twitter ]
From Jumbo with love.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:15 schreef aloa het volgende:
En door maar weer....
Wat gaan we eten? Hier witlof....in de aanbieding bij de Jumbo 500 gram voor een euro
Daar kan je ook voor veroordeelt worden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En die mafkees achter hem doet de hitlergroet.
Staat duidelijk op beeld.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar kan je ook voor veroordeelt worden.
Toevallig ook een samenvatting in een woord of 10?quote:
Ik kan hem ook moeilijk verstaan. Hij komt uit het zuiden van het land...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toevallig ook een samenvatting in een woord of 10?![]()
Krijg nogal een kotsneiging van dat soort types
Uitspraak binnen een maand.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toevallig ook een samenvatting in een woord of 10?![]()
Krijg nogal een kotsneiging van dat soort types
Dat taaltje komt hier voor jaquote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kan hem ook moeilijk verstaan. Hij komt uit het zuiden van het land...
Heel mooie samenvattingquote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uitspraak binnen een maand.
ben er ook wel klaar mee.
Hier ook nietquote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier in Friesland is dat niet te verstaan
Stadsfries is te doen, maar het echte Fries beheers ik ook niet helemaalquote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier ook niet
Echt fries trouwens ook niet
Ik kin it lêze,prate en skriuwe.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Stadsfries is te doen, maar het echte Fries beheers ik ook niet helemaal
Ik kan het lezen, praten en schrijvenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kin it lêze,prate en skriuwe.
Sa is it mar krekt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik kan het lezen, praten en schrijven
Ik kan het lezen en horen maar ik begrijp er geen zak van.quote:
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:06 schreef Lovely het volgende:
Eend zag dat ik er was, dus dacht ik nu kan ik ook wel gezellig mee posten
Ik kan het redelijk verstaan wel.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kin it lêze,prate en skriuwe.
Leeuwarden heeft ook een eigen taaltje.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kan het redelijk verstaan wel.
Harlingen is dan ook een uitzondering in Friesland
Woarstebroadsje.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:12 schreef engine het volgende:
Hoe zeg je worstenbroodje in het Fries?
Lijkt veel op dat van Harlingen volgens mij..quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leeuwarden heeft ook een eigen taaltje.
quote:
Klopt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Lijkt veel op dat van Harlingen volgens mij..
quote:
Moest ik even googlen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben een ouwe Seun....hoe noemen ze Leeuwarders eigenlijk?
Ey Galgelapperquote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moest ik even googlen.![]()
[ [url=Sedert jaar en dag dragen de Leeuwarders de spotnaam van 'galgelappers'. Eigenlijk waren ze wel twee spotnamen rijk. Ze werden namelijk ook wel 'speknekken' genoemd.]afbeelding[/url] ]
Jullie zeggen kees ipv kaas.quote:
Mijn pleegzus is van Harlingen.quote:
Die Karen.quote:
Is het wat?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn pleegzus is van Harlingen.
Pics van je zusjequote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn pleegzus is van Harlingen.
Een raps ja.quote:
Stuur je wel een DM.quote:
Hier zit ook zo'n winkeltje met veel kaasquote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze is lekker.
[ afbeelding ]
Dank je.quote:
Kansloos,je krijgt geen antwoord.quote:
Ga je Bondgenoten kijken?quote:
Ik weet hetquote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kansloos,je krijgt geen antwoord.
Same here.We moeten er maar mee leren leven.quote:
Dat is wat dementie met je doet.quote:
De Schie zit ook vol onschuldige mensen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:47 schreef aloa het volgende:
Ik heb ook ooit een dm ban gehad.
Weet nog steeds niet waarom
Nee, ik wil mijn schermtijd wat lager houden.quote:
Wat een vergelijking.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Schie zit ook vol onschuldige mensen.
Inderdaad chufiquote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wat dementie met je doet.
Ik heb wat kandidaten gezien en denk dat ik deze maar oversla.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik wil mijn schermtijd wat lager houden.
Jij?
Jammer ook dat er geen streams komen, al had dat voor mij weinig verschil gemaakt, maar ik denk dat veel users dat wel jammer vinden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb wat kandidaten gezien en denk dat ik deze maar oversla.
Wat sta jij op scherp zeg.Ben bang van je.quote:
Dat zeker,zag vandaag wat foto`s van de loods.Zou heel luxe moeten zijn maar het blijft een loods.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer ook dat er geen streams komen, al had dat voor mij weinig verschil gemaakt, maar ik denk dat veel users dat wel jammer vinden.
Ik dacht dat je dat al wasquote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat sta jij op scherp zeg.Ben bang van je.
Nee,en lijkt me ook niet nodig toch?quote:
De Schie?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Schie zit ook vol onschuldige mensen.
Neuh.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,en lijkt me ook niet nodig toch?
FreshFruit wist meteen wat De Schie wasquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
De Schie?
Maar er was ook daadwerkelijk geen reden...
Zegt mij niks..quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
FreshFruit wist meteen wat De Schie was
Zelfs ik weet datquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
FreshFruit wist meteen wat De Schie was
Een P.I.quote:
Net als De Marwei.quote:
De Schie is een nor in Rotterdam, de bak, de lik, de bajes, de petoet.quote:
Rare vergelijking, maar goedquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Schie is een nor in Rotterdam, de bak, de lik, de bajes, de petoet.
Ze zijn al begonnen lieten net al een stukje zienquote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer ook dat er geen streams komen, al had dat voor mij weinig verschil gemaakt, maar ik denk dat veel users dat wel jammer vinden.
Voor jou toch ook huis?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Schie is een nor in Rotterdam, de bak, de lik, de bajes, de petoet.
Al een tijdje niet gezien hier..quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury komt vanzelf wel weer, denk ik.
Ga je het volgen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn al begonnen lieten net al een stukje zien
Klopt, mijn uurtje vrij internet zit er bijna op.quote:
Dit is nog veilig ook hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Als je maar een dak boven je hoofd hebt
T wordt ook steeds erger daar, een uurquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, mijn uurtje vrij internet zit er bijna op.
Geen idee nog, moet eerst eens even kijken wat het is. Ook maar een half uurtje per dag dacht ikquote:
Oke ik ben al wegquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T wordt ook steeds erger daar, een uur
Paar minuten zou genoeg moeten zijn
Holleeder zit of zat daar geloof ik.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Heeft hier niet ooit iemand uit de gevangenis gepost?
Staat me iets van bij...
Geen idee waar hij zit nu.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Holleeder zit of zat daar geloof ik.
Die zit in Vught.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Holleeder zit of zat daar geloof ik.
Ik zou best willenquote:
Lees het net ook, gezellig bij Tanghi en de rest van de terroristen.quote:
Niet in dit leven.quote:
quote:
Ja, kunnen ze mooi zeggen.quote:
Allemaal niet doorgegaan, over 1,5 week weer werkenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou best willen![]()
Hoe staat het met jouw plannen?
Bestaat nog steeds hoor.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, kunnen ze mooi zeggen.
MAAR,
levenslang bestaat niet meer, Europa vindt het niet kunnen.. Iedere gevangene mag na zoveel tijd gratie aanvragen.
Niet gezegd dat hij dat krijgt, maar hij heeft het recht.
Je kan dus niet meer zomaar stellen dat levenslang ook levenslang is.
Jammer dat het zo gelopen is, volgend jaar weer een sabbatical?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Allemaal niet doorgegaan, over 1,5 week weer werken
Is zelfs aangepast dat levenslang echt levenslang is en geen 30 jaar meer is wat voorheen wel zo was.quote:
In naam ja, door de gratie is het echter niet meer een zekerheid.quote:
Als dat zou kunnen wel, maar mag op deze manier maar eens in de zeven jaar.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer dat het zo gelopen is, volgend jaar weer een sabbatical?
Uh, dat is niet aangepastquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is zelfs aangepast dat levenslang echt levenslang is en geen 30 jaar meer is wat voorheen wel zo was.
Moet je nog lang?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In naam ja, door de gratie is het echter niet meer een zekerheid.
https://www.mensenrechten(...)echterlijke-toetsing
Dan moet je die gratie wel krijgen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In naam ja, door de gratie is het echter niet meer een zekerheid.
https://www.mensenrechten(...)echterlijke-toetsing
Nou ja, 3 weken vakantie is ook lekker.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen wel, maar mag op deze manier maar eens in de zeven jaar.
Nou ja, denk dat ik volgend jaar in totaal een week of 8 a 9 heb.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, 3 weken vakantie is ook lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |