Even langs Juans Anders?quote:Op zondag 4 februari 2024 00:25 schreef Strani het volgende:
Ik heb toch niet een bijzonder kleine TV maar dat scorebord doet me toch twijfelen aan m'n zicht.
Maar de jury maakte het verschil te groot.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Matt met z'n bananen heeft de televote gewonnen
Beetje een mini Eleniquote:Op zondag 4 februari 2024 00:29 schreef Cee het volgende:
Dit nummer nog niet gehoord maar in elk geval kan de bananen gekkigheid ons in semi 2 niet in de weg staan.
Maar je staat ook niet voor gek als land.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:33 schreef molloot200 het volgende:
Finale lijkt me uit zicht voor Malta.
quote:Op zondag 4 februari 2024 00:34 schreef Strani het volgende:
Oh. Ik dacht mooi, nu kan ik het liedje horen. Drie minuten later realiseer ik me dat ik vergeten ben daadwerkelijk te luisteren.
Misschien moet je het on loop zettenquote:Op zondag 4 februari 2024 00:34 schreef Strani het volgende:
Oh. Ik dacht mooi, nu kan ik het liedje horen. Drie minuten later realiseer ik me dat ik vergeten ben daadwerkelijk te luisteren.
Italië en San Marino stemmen mee, anders had ik 0 punten hiervoor ook niet helemaal uitgesloten.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:33 schreef molloot200 het volgende:
Finale lijkt me uit zicht voor Malta.
Misschien beter morgen.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kan de videoclip ook nog eens bekijken
Ik dacht dat het 50/50 zou zijn en wachtte op ineens 120 punten voor de banaan.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:39 schreef molloot200 het volgende:
Ik lees op Twitter: televote was 22,2% van het totaal waard (stond qua waarde gelijk aan 2 juryleden). Sarah zou het op het randje ook hebben gewonnen met een 50/50 split.
Ik heb de rest niet gezien, maar ik gok dat ik die allemaal beter had gevonden dan die banaan (de paar seconden die ik daarvan zag waren al genoeg om voorlopig geen bananen meer te kopenquote:Op zondag 4 februari 2024 00:56 schreef aarontje112 het volgende:
Ik vind dit zeker niet verkeerd, wel een beetje alle girl bops van de afgelopen jaren in de blender. Beter dan die banaan inderdaad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |