Ow yes.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:11 schreef UitStraling het volgende:
Israël heeft na deze oerdomme leugen eigenlijk carte blanche om compleet los te gaan op de Gazastrook.
Lekker dat kleine vleugje goodwill verliezen dat ze net vergaard hebben als blijkt dat er sprake was van een Palestijnse misser en de halve wereld voor niets te vroeg geoordeeld en geschuimbekt heeft.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:11 schreef UitStraling het volgende:
Israël heeft na deze oerdomme leugen eigenlijk carte blanche om compleet los te gaan op de Gazastrook.
They are the bad guys, we are supporting the good guys.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]![]()
Ik zou ze toch wat meer op dezelfde hoogte plaatsen.
Jawel, Hamas speelt met de wereldvrede door hun daden en leugens, mogen we ze best een keer voor straffen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:15 schreef Salina het volgende:
[..]
Lekker dat kleine vleugje goodwill verliezen dat ze net vergaard hebben als blijkt dat er sprake was van een Palestijnse misser en de halve wereld voor niets te vroeg geoordeeld en geschuimbekt heeft.
Doet het altijd goed.
Sleepy Joe is natuurlijk alweer vergeten hoe IS te werk ging. Dat kan gebeuren op die leeftijd, nemen we hem niet kwalijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]![]()
Ik zou ze toch wat meer op dezelfde hoogte plaatsen.
Ik vind het een vrij bizarre uitspraak, maargoed. Sleepy Joe strikes again.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Sleepy Joe is natuurlijk alweer vergeten hoe IS te werk ging. Dat kan gebeuren op die leeftijd, nemen we hem niet kwalijk.
Je kunt best opkomen voor de goedwillende Palestijn. Daar is helemaal niet mis mee. Maar het blijkt dat dit voor velen erg lastig is zonder gal te spuwen over Israël (en Joden) of een duidelijke scheiding aan te brengen tussen de goedwillende Palestijn en degenen die terrorisme toejuichen of zelfs hier actief aan meedoen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:01 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is ook mijn bezwaar in dit topic, het is zwart of wit, als je begrip toont voor de Palestijnse kwestie en de Israëlische onderdrukking benoemd die het terrorisme aanwakkerd dan ben je een Hamas aanhanger
Wellicht is een consequentie van bepaalde volken als minderwaardig beschouwen dat je ze gaat onderschatten.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom voor mij ook onbegrijpelijk dat het uberhaupt heeft kunnen gebeuren, maar Bibi was te druk met andere zaken.
Laat trouwens maar.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:13 schreef Vis1980 het volgende:
Dat gehoop op een totale vernietiging.... wat voor loser ben je dan.
Straffen klinkt wat, hoe zal ik het zeggen, gematigder dan "compleet los" gaan wat je net verkondigde.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, Hamas speelt met de wereldvrede door hun daden en leugens, mogen we ze best een keer voor straffen.
Palestijnse ambassadeur in Japan nota bene...quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dit is natuurlijk ook weer een stukje WC eend, het is de Palestijnse ambassadeur. En hetzelfde zou ik zeggen bij Israëlische ambassadeur. Tenzij hij echt bewijs heeft.
Zucht, Frans, even de rest van haar zin lezen.quote:
Lijkt me stugquote:
Denk jij dat dat nog opgelost gaat worden dan? Ik niet hoor.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:26 schreef Vis1980 het volgende:
Nou daar gaan we weer, iedereen is een Jodenhater of een Moslimhater...
Man, man, hoe kan men ooit het conflict daar oplossen als men hier niet eens een fatsoenlijk gesprek kan houden.
Nou doe een keppeltje op, een Israël vlag om je schouders en probeer eens een goed gesprek te voeren met het tuig in onze straten met een Palestina vlag om de schouders zoals gisteravond in de grote steden, eens zien wat er gebeurd! Maar misschien kun je beter eerst een Palestina vlag omdoen en in gesprek gaan met mensen op straat die Israël ondersteunen, denk dat dat wat veiliger is.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:26 schreef Vis1980 het volgende:
Man, man, hoe kan men ooit het conflict daar oplossen als men hier niet eens een fatsoenlijk gesprek kan houden.
NRC is een een krant vol progressieve propaganda, die kun je maar beter mijden. Vooral als het over Israël en de Palestijnen gaat, hoef je daar geen objectieve berichtgeving te verwachten. Het gaat de NRC dan ook niet om de waarheid, maar om hoe ze een toon kunnen zetten, of een sentiment aanwakkeren, dat in lijn is met hun eigen politieke vooringenomenheid om zo de lezer te beïnvloeden.quote:
Het gaat aan velen voorbij dat zowel 'rechts' als 'links' ook voor of tegen beide partijen kan zijn. Er móet per se gekozen worden voor een zijde lijkt het wel, waarna je hetzij elkaar gaat verketteren of elkaar napraat.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:26 schreef Vis1980 het volgende:
Toe maar. Weer lekker aan het projecteren?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
NRC is een een krant vol progressieve propaganda, die kun je maar beter mijden. Vooral als het over Israël en de Palestijnen gaat, hoef je daar geen objectieve berichtgeving te verwachten. Het gaat de NRC dan ook niet om de waarheid, maar om hoe ze een toon kunnen zetten, of een sentiment aanwakkeren, dat in lijn is met hun eigen politieke vooringenomenheid om zo de lezer te beïnvloeden.
Nee, die hoop heb ik al wat jaren opgegeven. Beide partijen doen net alsof zij niets hebben misdaan en de rest laat zich vanuit hun tribe daarin meeslepen. Het is lachwekkend, maar ook beangstigend om te zien hoe mensen zich zo laten kennen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:28 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Denk jij dat dat nog opgelost gaat worden dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |