abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210994851
twitter

In de Gazastrook van Den Haag was het ook errug gezellig vannacht.
Zonder wrijving geen glans
pi_210994858
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Mijn (no one cares I know) 2 cents over een kant kiezen :

Aanhangers Isreal in het westen zetten een israelvlag in hun avatar en worden zelfs daarom aangevallen door palestijen-aanhangers, Joden durven verder niet te demonstreren in het westen omdat hun veiligheid niet gegarandeerd kan worden.

Aanhangers Palestijnen schieten Zweden dood, roepen massaal op tot uitroeien van Joden, bezetten Ambassades en gaan overal ter wereld de straat op om te rellen.

Wat ze daar uitspoken zal me tot op zekere hoogte nog worst zijn, het gaat mij om de ellende die hier veroorzaakt wordt door een conflict daar en die ellende komt 100% van 1 kant.

Jarenlang zijn het aanslagen op Joodse winkels, nooit aanslagen DOOR joodse mensen. Verder zijn er in het westen regelmatig islamitische aanslagen, staan er duizenden mensen op de Dam Hamas aan te moedigen, en dan nog vragen moslims zich af waarom mensen niet voor de moslims zijn.

Lastige keuze idd :').
Je belicht nu wel alleen het relatief kleine extremistische gedeelte. Ik kan best begrip opbrengen voor de Palestijnse kwestie en het onderdrukken door Israel veroordelen zonder Hamas-aanhanger te zijn. Zoals ik ook begrip kan opbrengen voor de bewoners van Israel die tegen de huidige extremistische regering protesteren of protesteerden. Dat lijkt er vooral niet in te gaan bij sommigen. Nuance, bah.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 18 oktober 2023 @ 12:51:07 #28
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210994865
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 12:49 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

Goh, echt?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210994871
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Mijn (no one cares I know) 2 cents over een kant kiezen :

Aanhangers Isreal in het westen zetten een israelvlag in hun avatar en worden zelfs daarom aangevallen door palestijen-aanhangers, Joden durven verder niet te demonstreren in het westen omdat hun veiligheid niet gegarandeerd kan worden.

Aanhangers Palestijnen schieten Zweden dood, roepen massaal op tot uitroeien van Joden, bezetten Ambassades en gaan overal ter wereld de straat op om te rellen.

Wat ze daar uitspoken zal me tot op zekere hoogte nog worst zijn, het gaat mij om de ellende die hier veroorzaakt wordt door een conflict daar en die ellende komt 100% van 1 kant.

Jarenlang zijn het aanslagen op Joodse winkels, nooit aanslagen DOOR joodse mensen. Verder zijn er in het westen regelmatig islamitische aanslagen, staan er duizenden mensen op de Dam Hamas aan te moedigen, en dan nog vragen moslims zich af waarom mensen niet voor de moslims zijn.

Lastige keuze idd :').
Nuance. Probeer het eens.

Dit is geen moslim kwestie.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 12:52:26 #30
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210994877
quote:
[ twitter ]

Paupers gonna pauper.
pi_210994879
The plot thickens :9

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 12:53:33 #32
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210994883
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 12:50 schreef Caland het volgende:

[..]
Je belicht nu wel alleen het relatief kleine extremistische gedeelte. Ik kan best begrip opbrengen voor de Palestijnse kwestie en het onderdrukken door Israel veroordelen zonder Hamas-aanhanger te zijn. Zoals ik ook begrip kan opbrengen voor de bewoners van Israel die tegen de huidige extremistische regering protesteren of protesteerden. Dat lijkt er vooral niet in te gaan bij sommigen. Nuance, bah.
Sja, die kleine extreme minderheid vanuit de Joodse kant zie ik nog steeds geen ambassades bezetten, mensen neerknallen, stenen gooien in DH.

Dus waar is die nuance, waarom gedragen "gematigde" moslims in het westen zich zo veel malen beestachtiger dan de joden in het westen?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_210994884
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 12:52 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Waarom is elke tweet op dat account breaking, is dit het account van freaky40 ofzo?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 18 oktober 2023 @ 12:54:04 #34
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210994888
quote:

[ twitter ]
Maar dit is natuurlijk ook weer een stukje WC eend, het is de Palestijnse ambassadeur. En hetzelfde zou ik zeggen bij Israëlische ambassadeur. Tenzij hij echt bewijs heeft.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 12:54:18 #35
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_210994891
quote:

[ twitter ]
Misschien niet zo genuanceerd maar ik geloof er helemaal geen reet van dat Israël hier achter zit. En ik ben echt niet pro-Israël. Ik vind het afschuwelijk wat er daar allemaal gebeurd.
Nooit meer slapen
pi_210994895
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 12:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sja, die kleine extreme minderheid vanuit de Joodse kant zie ik nog steeds geen ambassades bezetten, mensen neerknallen, stenen gooien in DH.

Dus waar is die nuance, waarom gedragen "gematigde" moslims in het westen zich zo veel malen beestachtiger dan de joden in het westen?
Geen idee, ik vind het in deze kwestie eigenlijk ook niet zo heel boeiend dat er wat kanslozen voor een ambassade duizenden kilometers verderop met een vlaggetje staan te zwaaien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 18 oktober 2023 @ 12:55:48 #37
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210994898
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 12:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Geen idee, ik vind het in deze kwestie eigenlijk ook niet zo heel boeiend dat er wat kanslozen voor een ambassade duizenden kilometers verderop met een vlaggetje staan te zwaaien.
... ze staan ook in Europese steden op straat.

Waarom?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210994899
quote:
[ twitter ]

Dit moet ook gewoon veel strenger worden aangepakt. Ze waren gisteravond ook al op de been in Berlijn bij het Holocaust monument. De overheid moet dit soort uit de hand gelopen "demonstraties'" gewoon met harde hand de kop indrukken.

Hardhandig oppakken, paspoort afnemen en uitzetten. Dit soort stennis gaan ze maar schoppen in Ankara, Caïro of Damascus. Veel succes in de Arabische wereld, waar men blijkbaar veel meer verbintenis mee voelt dan met het Westen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 oktober 2023 @ 12:56:13 #39
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_210994901
quote:

[ twitter ]
Mja, dat kan natuurlijk net zo goed de aanleiding zijn voor een false flag. Er zijn beelden van een uitgaande raket voor de explosie, maar niet van een inkomende raket.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 18 oktober 2023 @ 12:56:13 #40
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210994902
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 12:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik wel :).

Waarom moeten wij hier bloeden voor conflicten ergens anders? Elke keer weer......
Get woke, go broke!
pi_210994914
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 12:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
... ze staan ook in Europese steden op straat.

Waarom?
Omdat ze zich blijkbaar een beetje teveel verbonden voelen met het lot van volk dat daar onderdrukt wordt.

En aannemelijker: omdat ze vandaag waarschijnlijk niet hoefden te werken
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 18 oktober 2023 @ 12:57:31 #42
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210994925
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 12:56 schreef Caland het volgende:

[..]
Omdat ze zich blijkbaar een beetje teveel verbonden voelen met het lot van volk dat daar onderdrukt wordt.

En aannemelijker: omdat ze vandaag waarschijnlijk niet hoefden te werken
En waarom juist dat volk, denk je?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210994927
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 12:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Waarom moeten wij hier bloeden voor conflicten ergens anders? Elke keer weer......
Dat is een beetje hoe dit soort conflicten werken he, iedereen bemoeit zich ermee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 18 oktober 2023 @ 12:57:53 #44
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210994931
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 12:51 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Nuance. Probeer het eens.

Dit is geen moslim kwestie.
Dat is natuurlijk wel makkelijk gezegd. Het is niet te ontkennen dat het voor een deel van de moslimpopulatie wel degelijk een moslimkwestie is.

Maar als het geen moslimkwestie is volgens jou: wat is het dan wel? Wat maakt dat vele moslims zich zo aangetrokken voelen exclusief tot het conflict waarvan de slachtoffers niet eens zichtbare plek hebben op de taartpunt met slachtoffers van alle conflicten? Daar ben ik wel benieuwd naar.
pi_210994932
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 12:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En waarom juist dat volk, denk je?
Dat staat in mijn eerste zin.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210994940
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 12:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ga jij nog reageren of mijn bericht nav jouw beschuldigingen?
  woensdag 18 oktober 2023 @ 12:58:25 #47
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210994941
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 12:57 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat is een beetje hoe dit soort conflicten werken he, iedereen bemoeit zich ermee.
Die opstanden en rellen tijdens de Sudan oorlog heb ik hier dan kennelijk gemist.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210994943
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 12:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Waarom is elke tweet op dat account breaking, is dit het account van freaky40 ofzo?
Zou best kunnen :D
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 12:54 schreef Momo het volgende:

[..]
Maar dit is natuurlijk ook weer een stukje WC eend, het is de Palestijnse ambassadeur. En hetzelfde zou ik zeggen bij Israëlische ambassadeur. Tenzij hij echt bewijs heeft.
Yep, als er bewijs is, zal dat naar boven komen drijven. Daarom neem ik het ook met een korrel zout voor nu
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 12:54 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Misschien niet zo genuanceerd maar ik geloof er helemaal geen reet van dat Israël hier achter zit. En ik ben echt niet pro-Israël. Ik vind het afschuwelijk wat er daar allemaal gebeurd.
Dat mag, zat mensen hier die precies tegenovergestelde geloven :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210994947
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 12:36 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
[ twitter ]
Wraak voor wat? Dat hamas een eigen ziekenhuis heeft geraakt?
Top. islamgekkies die islamgekkies gaan afmaken. Ik pak de popcorn alvast. Kan niet beter en des te meer toffe moslims blijven er over. ^O^
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 18 oktober 2023 @ 12:58:53 #50
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210994948
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 12:57 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja, maar in de herhaling, joden doen "normaal" hier, moslims rellen, moorden, slopen.

Waarom dat enorme verschil?
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')