O ja het is ook vakantie, dus dan is het helemaal druk.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het ligt tegen een woonwijk aan waar je (betaald?) kan parkeren. Zal ongetwijfeld wat drukker zijn vanwege diezelfde Japanse tuin.
Volgende week niet in de regio Den Haag.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja het is ook vakantie, dus dan is het helemaal druk.
nergens thermostaatkranen of een thermostaat, gewoon ouderwetse aan/uit draaiknoppenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zo’n handdoekradiator met een eigen thermostaat.
Op zich wel fijn, als ik nu de werkkamer warm wil hebben moet ik de woonkamer stoken terwijl het daar niet nodig is.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:54 schreef mschol het volgende:
[..]
nergens thermostaatkranen of een thermostaat, gewoon ouderwetse aan/uit draaiknoppen
woonkamer is 20 zie ik
thermostaat kranen zouden fijn geweest zijn en een centrale thermostaat is ook niet allesquote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op zich wel fijn, als ik nu de werkkamer warm wil hebben moet ik de woonkamer stoken terwijl het daar niet nodig is.
Kan ze je daar niet dichtdraaien?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op zich wel fijn, als ik nu de werkkamer warm wil hebben moet ik de woonkamer stoken terwijl het daar niet nodig is.
Ja dat doe ik dan ook.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan ze je daar niet dichtdraaien?
Om de een of andere reden is er hier een of andere vorst beveiliging waardoor 's morgens alle kamers warm wordenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:06 schreef AirwiN het volgende:
Met al dat gasprijzengedoe was ik extra blij met mijn thermostaatkranen. Sowieso het gemak dat je ze op kamerniveau kunt programmeren. Zelden nadenken of/wanneer ik de verwarming moet aanzetten.
En ook op afstand bedienbaar. #nerd
doe je raam dan ook dichtquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:10 schreef bitterbal het volgende:
Als ik bij mij de verwarming aanzet om op te warmen en hem dna weer uitzet verdwijnt de warmte gelijk
Same. Maar ja… Spaans huis. Niet gebouwd op kou buiten houden maar op warmte buitenhouden, holle bakstenen…quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:10 schreef bitterbal het volgende:
Als ik bij mij de verwarming aanzet om op te warmen en hem dna weer uitzet verdwijnt de warmte gelijk
ja dat is wel handiger. helaas hier geen optie. nou ja wel een optie maar huurhuis en grote kans dat ik het dan zelf moet betalen en daar heb ik geen zin inquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:06 schreef AirwiN het volgende:
Met al dat gasprijzengedoe was ik extra blij met mijn thermostaatkranen. Sowieso het gemak dat je ze op kamerniveau kunt programmeren. Zelden nadenken of/wanneer ik de verwarming moet aanzetten.
En ook op afstand bedienbaar. #nerd
Typische benaming voor een Cali die de verwarming aanzet omdat ze een hekel heeft aan kou.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om de een of andere reden is er hier een of andere vorst beveiliging waardoor 's morgens alle kamers warm worden
pas maar op voor de leeuwen die dan zo het zout van je wangen likkenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit zo te geeuwen dat de tranen over m'n wangen lopen.
Misschien wel meeuwen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
pas maar op voor de leeuwen die dan zo het zout van je wangen likken
Huidige radiotorknoppen en thermostaat bewaren zodat je die terug kunt zetten en je eigen systeem mee kunt nemen als je ooit gaat verhuizen?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat is wel handiger. helaas hier geen optie. nou ja wel een optie maar huurhuis en grote kans dat ik het dan zelf moet betalen en daar heb ik geen zin in
oh ja dat zou kunnen maar dat is een partij kutwerk. weet niet of ik de moeite zou nemen dan alles eraf te halen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Huidige radiotorknoppen en thermostaat bewaren zodat je die terug kunt zetten en je eigen systeem mee kunt nemen als je ooit gaat verhuizen?
Zou wel vooraf parkeren regelen. En dát gaat op zich prima, alleen de dag dat ik er daadwerkelijk ga staan is nog niet geweest.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:14 schreef Elvi het volgende:
@:CherryLips speaking of parkeren: jij weet dit vast wel ..
Is het een beetje ok parkeren op Hoog Catharijne? Ik moet shoppen maar anders gaat mn trein over Alphen a/d Rijn
Ik ga altijd met de trein als ik in het centrum moet zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:14 schreef Elvi het volgende:
Is het een beetje ok parkeren op Hoog Catharijne? Ik moet shoppen maar anders gaat mn trein over Alphen a/d Rijn
ja. wel duur maar er zitten 5 garages zo uit m'n hoofd in de buurtquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:14 schreef Elvi het volgende:
trein is ook het makkelijkste maar er zijn werkzaamheden tussen woerden en gouda waardoor er een hele stapel om moet rijdenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga altijd met de trein als ik in het centrum moet zijn![]()
Heb hem ooit eens in Springhaver en eens in Paardenveld geparkeerd, maar dan zit je dus niet bij HC.
Ja en de ergste teringbende daar is ondertussen weg, dus volgens mij zijn ze nu ook goed bereikbaar.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja. wel duur maar er zitten 5 garages zo uit m'n hoofd in de buurt
Den Haag is een gevaarlijke plek, daar ga ik niet heen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:nattekat ga je samen met haagsie zwemmen
O vandaar dat ik al zo'n rare reisplanner kreeg naar Den Haag. 'Hoezo moet ik via Schiphol.'quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
trein is ook het makkelijkste maar er zijn werkzaamheden tussen woerden en gouda waardoor er een hele stapel om moet rijden
Zo haal je mensen wel over de streep ja.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh ja dat zou kunnen maar dat is een partij kutwerk. weet niet of ik de moeite zou nemen dan alles eraf te halen.
sowieso is het een beetje achterlijk hoe ze hier omgaan met verduurzamen. staat er een heel artikel op de website dat verduurzamen goed is en dat ze mensen aanmoedigen dat te doen maar je moet wel alles zelf betalen.
ja dan niet he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |