Ik heb vaak op de PvdA gestemd maar van Frenske word ik ook niet zo enthousiast. Zeer theatrale uit zijn pak springende rode pastoor.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:54 schreef tong80 het volgende:
Walgelijk weer de Timmermans bash door de rechts-extremisten. Derksen die als megalomane zelfkicker alles op zichzelf betrekt. Snel weer weg naar voetballen. Gruwelijke populisten.
Een combinatie van satire en voetbalkantine praat.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:13 schreef tong80 het volgende:
Ik kan het echt niet meer aanzien. Waar keek ik naar ?
Eens, voegt alleen voor zichzelf wat toe.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:09 schreef Remco het volgende:
Marcia is wel erg blij met haar boekje en met haarzelf.
Die komt niet nog een keer aan de bar te zitten.
Wat gebeurde er ? Weer iemand belachelijk gemaakt ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:09 schreef Abrikozentaart het volgende:
Zou Gijp nu echt niet doorhebben dat iedereen hem uitkotst zo langzamerhand
Dat interesseert hem echt geen reet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:09 schreef Abrikozentaart het volgende:
Zou Gijp nu echt niet doorhebben dat iedereen hem uitkotst zo langzamerhand
Klopt. Maar veel onverschilligheid is gespeeld. Ik kijk altijd dwars door dit soort "lolbroeken' heen. Hun demonen weglachen. Het liefst ten kosten van anderen. Z'n hersencellen zullen hem niet in de weg zitten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat interesseert hem echt geen reet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |