Afleveringen met Helène aan tafel kun je sowieso al overslaan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:54 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik ben het beu. Steeds over Israel/Hamas. Overal hetzelfde gezeur. Klaar mee.
HBO maar dan.
En voor het gemak dat het overgrote deel in Gaza Hamas steunt. En dat het overgrote deel van de bevolking van Israël het prima vindt als ze daar alles opblazen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:49 schreef Specularium het volgende:
Johan vergeet voor het gemak steeds die massaslachting van Hamas. Begint wat irritant te worden.
Ze moeten gewoon hun schuld aflossen, net als ieder ander.quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Studenten gooien dildo's om verhoging rente op studieschuld: 'Naai ze terug!'
https://www.rtlnieuws.nl/(...)os-uit-protest-tegen
Bah ordinaire streek
Ik was je voor. Kijk nog één keer in de maand om m'n beslissing te verifiëren.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:17 schreef Jahr00n het volgende:
Sinds Johan uit de kast is gekomen als antisemiet kijk ik er niet meer naar.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:08 schreef monkyyy het volgende:
Als iemand nou gewoon even zegt "Jongens, even dimmen", dan is het Israel-Palestina conflict opgelost.
Zal wel in de rui zijn.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Merel ziet er vandaag niet uit
Anders welquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Merel ziet er vandaag niet uit
Ze is Ken kwijt en zoekendequote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:48 schreef RipCity het volgende:
hele tijd zo'n verbaasde zaagsel in d'r hoofd look.
het was ook leuker om naar Feyenoord te kijkenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:54 schreef tong80 het volgende:
Walgelijk weer de Timmermans bash door de rechts-extremisten. Derksen die als megalomane zelfkicker alles op zichzelf betrekt. Snel weer weg naar voetballen. Gruwelijke populisten.
Ik kijk zelden. Ik kijk ook zelden naar Ongehoord Nederland. Zo nu en dan, om m'n mening te staven. Ben geen Derksen die uit het niets uit z'n nek zwamt. Of een type timmmmm, die meer aandacht aan mij besteedt dan aan de schrale korsten in z'n stinkende anus.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:04 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dat @:tong80 vaak kijkt voor iemand die zegt nooit te kijken omdat het zo verschrikkelijk is
Je mag hem wel leegeten hoor, je laat het wel verleidelijk klinkenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk zelden. Ik kijk ook zelden naar Ongehoord Nederland. Zo nu en dan, om m'n mening te staven. Ben geen Derksen die uit het niets uit z'n nek zwamt. Of een type timmmmm, die meer aandacht aan mij besteedt dan aan de schrale korsten in z'n stinkende anus.
Mag je Bram zijn woorden in twijfel vertrekken ?quote:
Bierbuik met een Bibi worstje eronderquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:13 schreef tong80 het volgende:
Ik kan het echt niet meer aanzien. Waar keek ik naar ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |