Dat klinkt een beetje als zo’n knort wereld gerechtquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:42 schreef Tele6 het volgende:
Ik had nog een anekdote voor tussen de ellende door. Zowaar een CUL anekdote.
Gisteren had ik een AH Groente & Fruit Overblijver. Die dingen zijn inmiddels m'n hobby -- ¤10 of meer aan groente en fruit dat op de datum is, voor ¤3. Eigenlijk altijd een bak fruit, een zak groente en een verspakket. En eigenlijk altijd vegan (hoewel het verspakket voor kippensoep wat creativiteit vergde). Het fruit was dit keer 400 gram mangoblokjesop de datum dus lekker tintelig
Dit keer was het een verspakket "Gebakken gele rijst met saté". Rijst en saté niet inbegrepen![]()
![]()
Nou is dat een beetje een misleidende titel, want het verspakket bevatte gewoon roerbakgroenten, gember/ui/knoflook/peper, en de kruiden voor de gele rijst. Helemaal prima. Ik heb er tofu saté bij gemaakt en zilvervliesrijst. Pak Chinese wokgroenten dat ook in de Overblijver zat ook meegebakken en nu kan ik er 5 keer van eten
(voor 5 dagen rijst koken, kom er maar overheen)
Doe ik. Denk ik, maar weinig ervaring mee gelukkig dus ik voel me een beetje een Bambi op ijs soms . En toch ook weer niet altijd, want ik merk dat ik hem wel weer rust kan helpen brengen .quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus Candaasje... wat een heftige rol nemen jullie als vrienden op je... Pas op jezelf hierin.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Doe ik. Denk ik, maar weinig ervaring mee gelukkig dus ik voel me een beetje een Bambi op ijs soms . En toch ook weer niet altijd, want ik merk dat ik hem wel weer rust kan helpen brengen .
Het is wel een vriend om voor te willen vechten. Of nouja, om te willen steunen. Vechten moet ie zelf doen. Man met een hart van goud. We hebben ook de grootste lol, goede gesprekken. Groot vertrouwen in elkaar.
Ik heb nooit een grote broer gehad, maar ik denk dat het zo voelt.
Moet wel oppassen dat ik mezelf geen redderscomplex aanmeet. Daar ben ik vrees ik wel gevoelig voor.
Doe je rustig aan mopje. Goed uitzieken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
De man is onderweg met "echt een mega doggy bag"
Geen idee waar hij gegeten heeft, the suspense is killing me
Heftig. Veelquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Doe ik. Denk ik, maar weinig ervaring mee gelukkig dus ik voel me een beetje een Bambi op ijs soms . En toch ook weer niet altijd, want ik merk dat ik hem wel weer rust kan helpen brengen .
Het is wel een vriend om voor te willen vechten. Of nouja, om te willen steunen. Vechten moet ie zelf doen. Man met een hart van goud. We hebben ook de grootste lol, goede gesprekken. Groot vertrouwen in elkaar.
Ik heb nooit een grote broer gehad, maar ik denk dat het zo voelt.
Moet wel oppassen dat ik mezelf geen redderscomplex aanmeet. Daar ben ik vrees ik wel gevoelig voor.
Ik doe niksquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Doe je rustig aan mopje. Goed uitzieken.
Afscheid nemen is een beetje doodgaanquote:
TTIWWPquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
De man is onderweg met "echt een mega doggy bag"
Geen idee waar hij gegeten heeft, the suspense is killing me
Niet altijdquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Afscheid nemen is een beetje doodgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |