abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210988903
Dus hooppie op Lonaa
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210988950
Jezus Candaasje... wat een heftige rol nemen jullie als vrienden op je... Pas op jezelf hierin.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_210989025
@Candaasje wat klinkt dat zwaar ;(
pi_210989101
Ik had nog een anekdote voor tussen de ellende door. Zowaar een CUL anekdote.

Gisteren had ik een AH Groente & Fruit Overblijver. Die dingen zijn inmiddels m'n hobby -- ¤10 of meer aan groente en fruit dat op de datum is, voor ¤3. Eigenlijk altijd een bak fruit, een zak groente en een verspakket. En eigenlijk altijd vegan (hoewel het verspakket voor kippensoep wat creativiteit vergde). Het fruit was dit keer 400 gram mangoblokjes :9 op de datum dus lekker tintelig :9

Dit keer was het een verspakket "Gebakken gele rijst met saté". Rijst en saté niet inbegrepen :') :') :')

Nou is dat een beetje een misleidende titel, want het verspakket bevatte gewoon roerbakgroenten, gember/ui/knoflook/peper, en de kruiden voor de gele rijst. Helemaal prima. Ik heb er tofu saté bij gemaakt en zilvervliesrijst. Pak Chinese wokgroenten dat ook in de Overblijver zat ook meegebakken en nu kan ik er 5 keer van eten :9

(voor 5 dagen rijst koken, kom er maar overheen *G* )
pi_210989133
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 21:42 schreef Tele6 het volgende:
Ik had nog een anekdote voor tussen de ellende door. Zowaar een CUL anekdote.

Gisteren had ik een AH Groente & Fruit Overblijver. Die dingen zijn inmiddels m'n hobby -- ¤10 of meer aan groente en fruit dat op de datum is, voor ¤3. Eigenlijk altijd een bak fruit, een zak groente en een verspakket. En eigenlijk altijd vegan (hoewel het verspakket voor kippensoep wat creativiteit vergde). Het fruit was dit keer 400 gram mangoblokjes :9 op de datum dus lekker tintelig :9

Dit keer was het een verspakket "Gebakken gele rijst met saté". Rijst en saté niet inbegrepen :') :') :')

Nou is dat een beetje een misleidende titel, want het verspakket bevatte gewoon roerbakgroenten, gember/ui/knoflook/peper, en de kruiden voor de gele rijst. Helemaal prima. Ik heb er tofu saté bij gemaakt en zilvervliesrijst. Pak Chinese wokgroenten dat ook in de Overblijver zat ook meegebakken en nu kan ik er 5 keer van eten :9

(voor 5 dagen rijst koken, kom er maar overheen *G* )
Dat klinkt een beetje als zo’n knort wereld gerecht :D
pi_210989171
@Candaasje wat de anderen al zeggen: pas goed op jezelf.
Natuurlijk wil je je vriend steunen, maar uiteindelijk blijft het ZIJN keuze en ZIJN verantwoordelijkheid. Welke keuze hij ook maakt. En ook als dat een impuls van dat moment is.

@Tele6 mooie vondsten zijn dat altijd ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210989179
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 21:43 schreef Candaasje het volgende:

[..]
knort wereld gerecht

O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_210989223
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 21:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus Candaasje... wat een heftige rol nemen jullie als vrienden op je... Pas op jezelf hierin.
Doe ik. Denk ik, maar weinig ervaring mee gelukkig dus ik voel me een beetje een Bambi op ijs soms . En toch ook weer niet altijd, want ik merk dat ik hem wel weer rust kan helpen brengen .

Het is wel een vriend om voor te willen vechten. Of nouja, om te willen steunen. Vechten moet ie zelf doen. Man met een hart van goud. We hebben ook de grootste lol, goede gesprekken. Groot vertrouwen in elkaar.

Ik heb nooit een grote broer gehad, maar ik denk dat het zo voelt.

Moet wel oppassen dat ik mezelf geen redderscomplex aanmeet. Daar ben ik vrees ik wel gevoelig voor.
pi_210989238
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 21:46 schreef Lonaa het volgende:

[..]
O+
:D
pi_210989255
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 21:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Doe ik. Denk ik, maar weinig ervaring mee gelukkig dus ik voel me een beetje een Bambi op ijs soms . En toch ook weer niet altijd, want ik merk dat ik hem wel weer rust kan helpen brengen .

Het is wel een vriend om voor te willen vechten. Of nouja, om te willen steunen. Vechten moet ie zelf doen. Man met een hart van goud. We hebben ook de grootste lol, goede gesprekken. Groot vertrouwen in elkaar.

Moet wel oppassen dat ik mezelf geen redderscomplex aanmeet. Daar ben ik vrees ik wel gevoelig voor.
:*
pi_210989384
Alles wat iedereen al zegt @Candaasje Pas op je vriend maar ook op jezelf :*

Wat een mazzeltje @Tele6 Die pakketten zijn vaak best wel lekker. En je eet er ook een aantal dagen van. Maar als ik nog 10 extra ingrediënten erbij moet kopen (dus niet dingen die je standaard in huis hebt) vind ik het wel weer minder.

Vandaag ook heerlijk gegeten, iets met reepjes rundvlees en soja en diverse dingen, mihoen en broccoli in de instant pot. Dit keer netjes aan het recept gehouden (wel minder vlees) maar de volgende keer nog minder vlees maar dubbele hoeveelheid broccoli.
We have far more in common than that which devides us..
pi_210989402
De man is onderweg met "echt een mega doggy bag" *O*

Geen idee waar hij gegeten heeft, the suspense is killing me :9~
pi_210989453
Ja ik ga ook nog even wat in m'n mik stoppen en dan naar bed.

Morgen druk. Vroeg eruit, hond uitlaten, iemand afscheid laten nemen van Dora, shit voor de vlucht voorbereiden, lange ronde met de hond, naar het werk, paar uur stellingen ompakken, naar huis, spullen pakken, 13 km fietsen, koken, 13 km fietsen, concert + bier, slapen.

Wordt al moe als ik het lees :')
pi_210989657
Wordt met dt. @ISA

Ok groetjes ik ga naar bed.
pi_210990003
:9~ turks :9~

Ook het eten!
pi_210990110
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 22:16 schreef Lonaa het volgende:
@:Isa

|:)
pi_210990136
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 21:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

Doe je rustig aan mopje. Goed uitzieken. :*
pi_210990153
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 21:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Heftig. Veel :* :*
pi_210990157
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 22:40 schreef Blues het volgende:

[..]
Doe je rustig aan mopje. Goed uitzieken. :*
Ik doe niks :'(

Nog steeds moe :'(
pi_210990320
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 22:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ik doe niks :'(

Nog steeds moe :'(
Kompgoe! Echt! Heeft tijd nodig!
pi_210990339
Wat staat er @ de TT?
Nooit Frans gehad.

:+
pi_210990418
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 22:51 schreef Blues het volgende:
Wat staat er @ de TT?
Nooit Frans gehad.

:+
Afscheid nemen is een beetje doodgaan :'(
pi_210990436
Of vertrekken/uit elkaar gaan
pi_210990440
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 21:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

TTIWWP
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_210990587
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 22:55 schreef DancingPhoebe het volgende: