Ik kwam hier alleen even buurten voor updates, maar het is alleen maar meuk wat ik schaar onder zionisme talk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Laten we even afwachten of het Israël was voor we conclusies trekken.
En als FOK! je negatiever maakt in het echte leven, dan zou ik serieus per direct stoppen ermee. Dat is het nooit waard.
Natuurlijk gaat daar niet echt om. Israël moet worden gedemoniseerd, dat is het enige doel.quote:
Wacht nou eerst even de berichtgeving af. Het enige wat we weten is dat het heeft plaatsgevonden. Niet hoe en door wie. Claims van beide partijen moeten we wantrouwen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:57 schreef Rupibma het volgende:
Ik vind het soms moeilijk te geloven dat hier users zijn die niet trollen.
Op het moment dat Israël werd aagevallen door Hamas was er een hele verontwaardiging en anti Palestijnen geluid hier.
Nu die zionisten zo triest zijn om een ziekenhuis aan te vallen is het een gematigd geluid? Is minder erg, want Hamas schuilt daar (schijnt)?
Ik ben sinds ik weer op fok vertoef zo een negatief mens geworden qua uitlatingen. Vroeg mij af waarom.
Er zijn hier mensen die onderdrukking, landje pik, moorden van kinderen als part of the game zien voor het o zo grote Israël. Ik weet dat ieder zijn eigen referentiekader heeft, maar dit is heel vreemd.
Ik heb mij altijd afgevraagd hoe genocide heeft kunnen plaats vinden en nu begrijp ik het, het collectief wegkijken en goedpraten. Helder.
Dit weten we niet met zekerheid. Even afwachten aub.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:57 schreef Rupibma het volgende:
Ik vind het soms moeilijk te geloven dat hier users zijn die niet trollen.
Op het moment dat Israël werd aagevallen door Hamas was er een hele verontwaardiging en anti Palestijnen geluid hier.
Nu die zionisten zo triest zijn om een ziekenhuis aan te vallen is het een gematigd geluid? Is minder erg, want Hamas schuilt daar (schijnt)?
Ik ben sinds ik weer op fok vertoef zo een negatief mens geworden qua uitlatingen. Vroeg mij af waarom.
Er zijn hier mensen die onderdrukking, landje pik, moorden van kinderen als part of the game zien voor het o zo grote Israël. Ik weet dat ieder zijn eigen referentiekader heeft, maar dit is heel vreemd.
Ik heb mij altijd afgevraagd hoe genocide heeft kunnen plaats vinden en nu begrijp ik het, het collectief wegkijken en goedpraten. Helder.
Lijkt me sterk, aangezien ze bijna met elkaar aan de onderhandelingstafel zouden zitten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat daar niet echt om. Israël moet worden gedemoniseerd, dat is het enige doel.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:58 schreef superniger het volgende:
Tragisch. Maar het kind was geboren. En geboren = mogelijk potentieel lid van Hamas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- dit soort dingen in een spoiler
Hier anders over denken riekt naar antisemitisme.
Laten we stellen dat de updates hoogst twijfelachtig zijn ja. Maar wilde gewoon ff melden dat er een nieuw handvest is. Dus als je quote even melden of het uit het oude of nieuwe komtquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja die update over een land naast Israël, die update die gelooft toch niemand
Is dit misplaatste satire?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tragisch. Maar het kind was geboren. En geboren = mogelijk potentieel lid van Hamas.
Hier anders over denken riekt naar antisemitisme.
Ook al zou die IDF claimen dat het aliens waren die achter de aanval zaten, dan zouden de mensen hier het blindelings gelovenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hamas zat verstopt tussen de infusen en pijnstillers. Support Israëls recht om zichzelf te verdedigen
Stel de CIA zegt dat het Hamas zelf was zouden ze dat geloven daar?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd wat de reactie van die relschoppers gaat zijn als straks blijkt dat Hamas zelf die raket heeft afgeschoten. Zal wel genegeerd worden, net als die aanslag waar het allemaal mee begonnen is.
Hoop niet dat je op mij doelt iig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:01 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik kwam hier alleen even buurten voor updates, maar het is alleen maar meuk wat ik schaar onder zionisme talk.
Als het Hamas is mag ik hopen dat de Palestijnen ze zelf aanpakken, maar denk niet dat die de de puf of lef er voor hebben.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd wat de reactie van die relschoppers gaat zijn als straks blijkt dat Hamas zelf die raket heeft afgeschoten. Zal wel genegeerd worden, net als die aanslag waar het allemaal mee begonnen is.
1. Het is niet zo raar dat deze eruit wordt gehaald, en het zou niet de eerste keer zijn dat een raket uit Gaza in Gaza neer komtquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:04 schreef opgebaarde het volgende:
Israël heeft in een week tijd 6.000 bommen op 360 km2 afgevuurd. Ze hebben de bewoners gevraagd te vertrekken om meer bommen te gooien. Als dan een bom valt dan mag niemand er vanuit van dat Israël die bom heeft gegooid. Dan wordt er te snel conclusies getrokken. Dan hadden we die journalist te hoog zitten.
Ook echtHoog leave Britney alone gehalte
Wie is ‘we’?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:04 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nee maar de statement van hamas geloven we gelijk.
Jensenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:05 schreef Bocaj het volgende:
Heb net een discussie gevolgd tussen Jensen & Curry en zij denken dat Iran het volgende land wordt dat wordt aangevallen. (Kopje kleiner gemaakt gaat worden!)
Bocaj in TV / [ONLINE] Centraal De Jensen Show-topic #7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |