In de Erdo-media werd het vuurtje flink opgestookt.quote:
Verschil is dat ik Hamas niet steun en dat heb je mij ook nog nergens zien zeggen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:51 schreef TLC het volgende:
[..]
Je bent ook geestelijk gestoord om iemand te steunen die zo'n beetje iedereen van een muziekfestival heeft doodgeschoten, hoe ziek ben je dan
Ze zetten toch zelf militaire installaties op burgergebouwen? Lekker makkelijk oorlog voeren als de tegenstander zich dan opeens niet meer mag verdedigen…quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:50 schreef bianconeri het volgende:
Echt
Hoe durven mensen het terroristen landje Israel nog te steunen nadat ze net een heel ziekenhuis plat gegooid hebben. Hoe ziek ben je dan
En ja er zijn ook al genoeg onafhankelijke instanties (VN, rode kruis) die de wandaden van Israel bewezen hebben.
Doubt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:50 schreef HowardRoark het volgende:
Een op handen zijnde anti-climax?
[ twitter ]
Het klinkt 'normaal' bij zoiets, maar toch verbaast het me eigenlijk dat je nog een ambulance hoort op de achtergrond (en dat er dus nog een beschikbare ambulance is in die hele stad ergens)quote:
Ik vind het vooral ziek dat mensen hier duidelijk een kant durven kiezen. Een terroristenstaat of een terroristengroepering, het is uiteindelijk gewoon hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:51 schreef TLC het volgende:
[..]
Je bent ook geestelijk gestoord om iemand te steunen die zo'n beetje iedereen van een muziekfestival heeft doodgeschoten, hoe ziek ben je dan
Gewoon negeren, doe ik ook. Sommige users ken ik wel en hun standpunten, daar valt niet mee te redeneren, nooit zal je gelijk krijgen of ook maar een fatsoenlijk antwoordquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:50 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ook bewijs van de aanval van vanavond, heb je concrete bronnen?
Klinkt een beetje 'too good to be true', bovendien wie garandeert Hamas dat Israël een uurtje later niet weer los gaat?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:50 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Mooi. Kan daarna het grondoffensief beginnen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:50 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Sowieso vrij luguber om een ziekenhuis in een oorlogsgebied met miljoenen mensen in een soort grootschalige muizenval te vragen om te ontruimen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:53 schreef Momo het volgende:
Sowieso een beetje raar verhaal als je zegt dat het een afzwaaier van Hamas is. En dan ook zegt als IDF "had been warned to evacuate Baptist Hospital and 5 other hospitals"
Het enige wat de israelisch horen is "Israël has the right to defend itself" en concludeert dat ze een vrijbrief hebben om alles te doen wat ze willen.quote:
Israël heeft alle recht om zich te verdedigen. Tegen al die terreur.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hoe durf jij nog steeds als profielfoto de vlag van een terroristische staat te hebben?
Er zijn inmiddels al van zoveel onafhankelijke organisatie bewijzen wat voor terreur Israel aan het plegen is.
Vanuit het Rode Kruis (Maan), vanuit de VN.
Maar nee hoor, Nederlanders blijven nu wel de IS steunen (Israelische terroristen staat). Alleen omdat het geen moslim staat is.
Dat heeft IDF dus niet gezegdquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:53 schreef Momo het volgende:
Sowieso een beetje raar verhaal als je zegt dat het een afzwaaier van Hamas is (wat misschien kan). En dan ook zegt als IDF "had been warned to evacuate Baptist Hospital and 5 other hospitals"
Allemaal berichten zonder bronnen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:53 schreef Momo het volgende:
Sowieso een beetje raar verhaal als je zegt dat het een afzwaaier van Hamas is (wat misschien kan). En dan ook zegt als IDF "had been warned to evacuate Baptist Hospital and 5 other hospitals"
Nee, maar mocht het Israëlische leger toch zelf verantwoordelijk zijn voor het bombardement op dit ziekenhuis, kan de internationale druk wel eens zo groot worden dat men met zo'n voorstel akkoord zal moeten gaan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:51 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hoezo? Is Hamas al uitgeroeid dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |