Hallo Oriente.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verveel me kapot en kan me slecht concentreren op mijn werk omdat ik na morgen twee weken vakantie hebquote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo forumgebruiker Caland.
Hoe maak jij het?
Dat kan ik me goed voorstellen. Geniet van je vakantie makker!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verveel me kapot en kan me slecht concentreren op mijn werk omdat ik na morgen twee weken vakantie heb
Hoe gaat het met jou forum administrator GGMM?
Tering maat, ben je het nieuwe testament aan het schrijven ofzo?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen. Geniet van je vakantie makker!
Met mij gaat het uitstekend. Ik zal je de details besparen, maar ik had een x-aantal weken geleden een klein foutje gemaakt op m'n werk. Ik heb dat vandaag eindelijk weten te herstellen. (dat had veel eerder gekund maar ik wilde per se dat er niemand achter zou komen)
Ik ben dus erg tevreden.
En dan heb ik over tweeënhalve week ook nog eens 3 weken vakantie.![]()
Ik heb alleen m'n examen zo gepland dat ik die de vrijdag voor m'n vakantie heb, dus ik zal me niet de pleuris vervelen. Als ik zak moet ik in m'n vakantie aan de bak en daar heeft deze jongen nou net even helemaal geen zin in. Nog even flink druk dus de komende tijd!
Leuk om even een praatje gemaakt te hebben moeten we vaker doen.
Mensen. Zijn het niet vooral kinderen van een jaar of 12-15?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:41 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen met fatbikes behoren sowieso tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Klopt voornamelijk een puberding voor onzekere trendgevoelige pubers gefaciliteerd door ouders van licht tot ernstig asociaal allooi. Hier en daar zie je een verstandelijk beperkte volwassene op zo'n ding.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen. Zijn het niet vooral kinderen van een jaar of 12-15?
Verder wel klote dingen, ja.
Dit was het meest interessante wat hier de afgelopen 12 jaar gepost is.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen. Geniet van je vakantie makker!
Met mij gaat het uitstekend. Ik zal je de details besparen, maar ik had een x-aantal weken geleden een klein foutje gemaakt op m'n werk. Ik heb dat vandaag eindelijk weten te herstellen. (dat had veel eerder gekund maar ik wilde per se dat er niemand achter zou komen)
Ik ben dus erg tevreden.
En dan heb ik over tweeënhalve week ook nog eens 3 weken vakantie.![]()
Ik heb alleen m'n examen zo gepland dat ik die de vrijdag voor m'n vakantie heb, dus ik zal me niet de pleuris vervelen. Als ik zak moet ik in m'n vakantie aan de bak en daar heeft deze jongen nou net even helemaal geen zin in. Nog even flink druk dus de komende tijd!
Leuk om even een praatje gemaakt te hebben moeten we vaker doen.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:28 schreef GGMM het volgende:
Ik ben dus erg tevreden.
okquote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt dit gifje gehost vanaf een floppydisk?
Wat is nou eigenlijk het voordeel van die dingen ten opzichte van een elektrische fiets?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt voornamelijk een puberding voor onzekere trendgevoelige pubers gefaciliteerd door ouders van licht tot ernstig asociaal allooi. Hier en daar zie je een verstandelijk beperkte volwassene op zo'n ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |