Wel een user die je een mes in de rug stak.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah @:neef_wuppie is geen domme jongen. Ik beschouw hem wel onder de users met inhoud
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah @:neef_wuppie is geen domme jongen. Ik beschouw hem wel onder de users met inhoud
Alleen users met inhoud kunnen mij in de rug stekenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel een user die je een mes in de rug stak.
Gelukkig valt FA GGMM niet voor dit soort kwallen.
Ik heb eventjes mijn gesprekken met @Neef_Wuppie erbij gehaald en ik heb inderdaad besloten dat ik mijzelf achter de oren mag krabben.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:59 schreef GGMM het volgende:
Als @:neef_wuppie iemand was met wie je gesprekken op niveau voerde mag je jezelf ook wel eens achter de oren krabben.
Eet smakelijk.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb eventjes mijn gesprekken met @:neef_wuppie erbij gehaald en ik heb inderdaad besloten dat ik mijzelf achter de oren mag krabben.
Wie?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
John is Sfancta van KLB. Geen porem.
Daar heb ik wel eens ruzie meegemaakt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
John is Sfancta van KLB. Geen porem.
Jij en ruzie? Gohquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens ruzie meegemaakt.
Met wie heb jij eigenlijk nog nooit ruzie gemaaktquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens ruzie meegemaakt.
@fetXquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met wie heb jij eigenlijk nog nooit ruzie gemaakt
Adolf Hitler, best een schappelijke vent.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met wie heb jij eigenlijk nog nooit ruzie gemaakt
FOK! VRIENDENquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
User @:fetX is een voorbeeld voor velen.
Wat een armenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:11 schreef Oriente het volgende:
@:onlogisch ken je deze verdediger van Lecce
[ afbeelding ]
Wat een beest
Draaicirkel van een vrachtwagen waarschijnlijkquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kerel is Bodybuilder naast het voetballen. Geen spits die hem omver krijgt iig
Heb hem wel een paar keer zien spelen en het valt nog mee moet ik zeggenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Draaicirkel van een vrachtwagen waarschijnlijk
Aantoonbaar een leugen, ook daar maakte je vroeger wel eens ruzie mee (in je 'nobody die stront postte'-fase).quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Er is geen jubelstemming en niemand hier zegt 'scoren aan de lopende band'.
Kortom, je praat weer eens onzin.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat jij wil makker.
Toch zeker die quote gelezen hier. En ach jubelstemming, voor iedereen een ander begrip.
Hmm dat is geen ruzie.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aantoonbaar een leugen, ook daar maakte je vroeger wel eens ruzie mee (in je 'nobody die stront postte'-fase).
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |