Achteraf geweldig nummer. Toendertijd was de staging veel te afleidend.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:53 schreef Fred_B het volgende:
Kejsi![]()
Hopelijk heeft ze weer zo’n leuke inzending!
https://wiwibloggs.com/20(...)-i-kenges-62/278177/quote:Kejsi Tola and Samanta have withdrawn from Festivali i Kėngės 62
The press conference of RTSH, the Albanian National Broadcaster, for Festivali i Kėngės 62 started with the drama. It has been announced that two fan favourites with massive reputations — Kejsi Tola and Samanta Karavella — have withdrawn from Festivali i Kėngės 62.
In October, RTSH announced that these two names were among the 31 participants of the 62nd edition of Festivali i Kėngės. But things have clearly been moving behind the scenes.
The singers will be replaced by Peter Pan Quartet and Irma Lepuri, both of whom are newcomers at Festivali i Kėngės. They were, respectively, the 32nd and 33rd songs in the selection process.
Kejsi Tola and Samanta Karavella have not made a public statement yet to explain why they have decided to pull out.
Kejsi Tola represented Albania at the Eurovision Song Contest 2009 in Moscow with “Carry me in your dreams” and was one of the fan favourites to make a comeback at the festival. Meanwhile Samanta Karavella is a big hitmaker who Albanian Eurovision fans have been dreaming of at Eurovision for a while.
Nou, ik ga niet kijken.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
https://wiwibloggs.com/20(...)-i-kenges-62/278177/
Maar er staan enkel stukjes online van eerste helft toch?quote:Op dinsdag 19 december 2023 15:37 schreef Nexum het volgende:
Ik verwacht nog wel dat hier een schandaaltje weer uit gaat komen. Als Elsa weer niet wint door de televote dan gaat ze daar wel herrie om schoppen![]()
FiK is sowieso uiterst zwak dit jaar, erg jammer. Er zitten geen pareltjes zoals Ktheju tokės, Me tana, Shaj etc bij.
Klopt maar ik verwacht eerlijk gezegd niet echt dat wat er nog moet komen ook heel goed gaat zijnquote:Op dinsdag 19 december 2023 15:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar er staan enkel stukjes online van eerste helft toch?
quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kan je met die borstplaat borstvoeding geven?
Vocale traincrash was datquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:24 schreef Cee het volgende:
Nummer 4 tot nu toe de beste. Wattafak was nummer 3? Ging het oké met hem?
Die ene net viel wel mee toch?quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:31 schreef Nattekat het volgende:
Mijn oren zijn niet zo blij met jullie
Zijn niet de nummers waarmee ze eventueel naar San Remo gaan in februari.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:47 schreef NailQueen het volgende:
Ondetussen heb ik de tv aan op Sanremo voor een sneakpeak van de nummers
De artiesten die al bekend zijn krijg je wel een stukje van te horenquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn niet de nummers waarmee ze eventueel naar San Remo gaan in februari.
Kleine snippet dan van Mahmood enzo?quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De artiesten die al bekend zijn krijg je wel een stukje van te horen
Dat dacht ik. Maar het is gewoon een terugblik op hun vorige edities. We worden blij gemaakt met een dode musquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Kleine snippet dan van Mahmood enzo?
Zou tot 23:15 moeten duren vandaag, daarom zo raar om een break te doen van een kwartier plus reclame.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:59 schreef NailQueen het volgende:
Duurt dit net als San Remo tot 4 uur 's nachts?
Wat ik heb meegekregen is dat er geen dansers en props op het podium mochten. Dat daarom een paar artiesten zich hadden teruggetrokken.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:08 schreef Momo het volgende:
Vraag mij nog steeds af waarom 2 van de 3 echte favorieten afhaakte, gaat Elsa gewoon iedereen inpakken morgen?
Volgens de Samanta-superfan die naast mij zit, zou haar staging te 'bombastisch' zijn geweest en niet passen binnen de waarden van FiK...quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:08 schreef Momo het volgende:
Vraag mij nog steeds af waarom 2 van de 3 echte favorieten afhaakte, gaat Elsa gewoon iedereen inpakken morgen?
quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:12 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Volgens de Samanta-superfan die naast mij zit, zou haar staging/nummer te 'bombastisch' zijn geweest en niet passen binnen de waarden van FiK...
Maar was het te sexy of geen dansers/licht effecten etc. mogelijk?quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat ik heb meegekregen is dat er geen dansers en props op het podium mochten. Dat daarom een paar artiesten zich hadden teruggetrokken.
In ieder geval niet conservatief genoeg en onder andere te veel pyro. Dus ik denk een combi van beide.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:13 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Maar was het te sexy of geen dansers/licht effecten etc. mogelijk?
Ik denk niet dat je dat in doosje kan stoppen qua genre (net als Joost). Maar dit was niet het voor zelfde publiek is als Joost.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:24 schreef Rebel- het volgende:
Zit dit in Joost zijn straatje? Geen happy hardcore, maar wel anders.
Weet ik niet, de jury zag er ook uit alsof ze allemaal 70+ waren.quote:Op dinsdag 19 december 2023 23:25 schreef NailQueen het volgende:
Ik neem aan dat ze de uptempo nummers voor morgen hebben bewaard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |