Hoho, we moeten wel eerst 5 maanden onderzoek doen, ja? Want voor hetzelfde geld heeft oekraine het gedaan. Of de VS.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:38 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Er moet een keer een verbod komen op Russische schepen die daar rondvaren.
Ik ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:09 schreef speknek het volgende:
Had het nieuws vanochtend even gemist. Wat een heerlijk nieuws.
Ja, hij heeft het erover dat ze de hoogtes rondom het gebied wat ze al onder controle hebben willen innemen voordat het te nat wordt (ze hebben nog zo'n 4-6 weken hiervoor) En dus ook Verbove en Novoprokopivka innemen. En dat ze dan volgend jaar in de lente kunnen oprukken naar Tokmak. Wat in een lager gelegen gebied ligt.quote:
Vorige week was in het nieuws te lezen dat er weer een Russisch "oceanografisch" schip in die contreien aan het rondvaren was.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:02 schreef Delenlill het volgende:
https://apnews.com/articl(...):~:text=STOCKHOLM%20
[..]
Ook een communicatie kabel tussen Zweden en Estland is blijkbaar beschadigd. Al is het niet duidelijk wat de oorzaak is. Maar is natuurlijk wel heel toevallig.
Heb jij toevallig: anders vul een eigen antwoord in aangeklikt?quote:
Was reactie op iemand anders, maar ik had vergeten te quoten en toen stonden er opeens 5 posts tussenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:11 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Heb jij toevallig: anders vul een eigen antwoord in aangeklikt?![]()
Zal ik een mod vragen om de inhoud van je post terug te zetten?
En F16'squote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:15 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Zou dit nou ook voor de Taurus gelden? Publiekelijk nee zeggen maar ondertussen.....?
Geen idee. Scholz heeft me niet op de hoogte gebracht.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:15 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Zou dit nou ook voor de Taurus gelden? Publiekelijk nee zeggen maar ondertussen.....?
Het was een vraag aan je onderbuik joh.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Geen idee. Scholz heeft me niet op de hoogte gebracht.
Nee, scholz had geen tijd. Hij was te druk. Met scholzen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:26 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Het was een vraag aan je onderbuik joh.
Maar jij hebt vast ook geen CCtje gehad : ATACMS is een go !quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Geen idee. Scholz heeft me niet op de hoogte gebracht.
Het zou kunnen. Of niet. Of misschien zijn ze bezig om een versie te maken die even ver vliegt als de Stormshadow/SCALP.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:26 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Het was een vraag aan je onderbuik joh.
Het was eind september al bekend dat ze geleverd zouden worden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:28 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Maar jij hebt vast ook geen CCtje gehad : ATACMS is een go !
Goede hoop dus.
Je begint nu een beetje parodie op jezelf te worden, Ex.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, scholz had geen tijd. Hij was te druk. Met scholzen.
Die luchtverdediging stelt ook niet zo bijzonder veel voor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:40 schreef BEFEM het volgende:
Ik denk datxde Taurus sowieso te laat is om de Kerchbrug te slopen. Daar zal nu zoveel luchtverdediging bij staan.
Aan de andere kant, het blijven Russen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |