abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210984343
Zijn er al protesten gesignaleerd voor het doodschieten van deze arme man? Want dit is overduidelijk weer geweld tegen moslims, veroorzaakt door de politie.
pi_210984345
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 14:35 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja wordt ook niet echt duidelijk in artikel nee. En schijnbaar hadden die mannen een Zweden shirt aan, je kan niet aan iemand zien of hij in Zwitserland woont... En hekel aan ouderen lijkt mij ook onwaarschijnlijk als hij Allah Hackbar riep.
Misschien kan iemand die niet tegen een betaalmuur oploopt meer informatie halen uit deze profielschets van het AD waarnaar wordt verwezen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 14:44:19 #53
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210984370
ter nuancering, want dat komt intellectueel over, wil ik graag wel vermelden dat het wel hele lelijke shirts waren ook hoor
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_210984389
Bijzonder hoe de mensenrechten er steeds worden bijgehaald, terwijl de mensen over wie het gaat zelf een groot deel van de artikelen uit de UVRM niet eens erkennen of respecteren. Ondertussen worden er wat mij betreft ook mensenrechten geschonden - of in ieder geval niet goed verdedigd - als overheden heel bewust het risico nemen dat burgers op klaarlichte dag op straat worden doodgeschoten, opgeblazen of overreden, omdat ze geen of niet het juiste geloof aanhangen (recht op leven, recht op godsdienst).

Dan rest alleen nog de vraag: waarom wegen de mensenrechten van niet-Westerse immigranten en vluchtelingen kennelijk zwaarder dan die van ons?
pi_210984420
KIJK. Pro-Palestijnse menigte houdt kind met geweer in de lucht aan crèche in Brussel: “De beelden zijn onaanvaardbaar”

|:(
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 14:49:46 #56
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210984430
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 14:46 schreef Snikkelbeer het volgende:
Dan rest alleen nog de vraag: waarom wegen de mensenrechten van niet-Westerse immigranten en vluchtelingen kennelijk zwaarder dan die van ons?
Waarom maken we ons minder druk over joden die niet vrij over straat kunnen in hun pakkie?
Waarom maken we ons minder druk om de ridiculisering van het Christendom dan de Islam

Tja...
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 14:51:51 #57
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210984455
Ik zeg gedwongen seculariseren al die gekkies, Urk, Molenbeek, 1 pot nat allemaal haske geschift en mentaal gehandicapt, die hebben hulp nodig. duurt een generatie maar dan ben je ook wel van het gezeik af, ontleen je superioriteitswanen maar aan je rijke bouquet van talenten, doe ik ook, gaat prima met me ;(
pi_210984522
twitter
pi_210984540
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 14:40 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Misschien kan iemand die niet tegen een betaalmuur oploopt meer informatie halen uit deze profielschets van het AD waarnaar wordt verwezen?
Via archive.is kan je de link van het artikel erin plaatsen en wordt het zonder betaalmuur gepubliceerd ;)
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 15:00:42 #60
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210984551
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 14:57 schreef Klepper272 het volgende:
[ twitter ]
ja nee, ga jij iemand aanspreken met een kalasjnikov :+ ga weg... letterlijk, zorg dat je weg bent

of mis ik een grap kan ook
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 15:01:50 #61
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210984562
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 14:57 schreef Klepper272 het volgende:
[ twitter ]
Godnondeju, wat een bizarre situatie.. rustig met je AK op je rug in Brussel een kopje thee drinken, alsof je in Kabul bent.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_210984581
Dus toch een theehuis :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 15:03:59 #63
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210984583
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 15:01 schreef nixxx het volgende:

[..]
Godnondeju, wat een bizarre situatie.. rustig met je AK op je rug in Brussel een kopje thee drinken, alsof je in Kabul bent.
Ik denk sowieso dat mijn brein ongeveer 10 minuten nodig zou hebben om te interpreteren wat ik waarneem

krankzinnig echt
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 oktober 2023 @ 15:07:57 #64
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_210984607
Hulde aan de jonge die dan wel belde en de vader die rustig bleef en poltie erbij haalde.

.... en ik snap dat de rest niet zelf gaat ingrijpen, maar de tering zeg, even naar buiten lopen en een belletje doen moet toch niet zo moeilijk zijn. Schandalig.

.... dan kan zo'n moslimorganisatie een prima oproep doen dat ze hier niet achter staan en afstand nemen van dit soort acties, maar het zou ook fijn zijn als ze op dit soort gedrag aangesproken worden.
pi_210984616
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 15:00 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
ja nee, ga jij iemand aanspreken met een kalasjnikov :+ ga weg... letterlijk, zorg dat je weg bent

Ik zou iemand met een Kalashnikov best durven aanspreken, met een HK416 in de hand :7

Maar er zijn dagen dat ik de deur uit ga zonder.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 15:09:28 #66
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210984619
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 15:03 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Ik denk sowieso dat mijn brein ongeveer 10 minuten nodig zou hebben om te interpreteren wat ik waarneem

krankzinnig echt
Zou toch zeggen dat je binnen een minuut wel kunt beslissen dat je die persoon met een stoel of dergelijke knock-out kunt slaan. Maar ja, in een Brussels theehuis zouden de andere gasten je nog wel eens tegen kunnen houden.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_210984630
Internethelden hier :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_210984635
Oranje jas(op de dag dat Oranje speelt, net ervoor zelfs), Ajax shirt, Brussel
aanslag heeft toch NL tintje
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_210984639
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 15:09 schreef nixxx het volgende:

[..]
Zou toch zeggen dat je binnen een minuut wel kunt beslissen dat je die persoon met een stoel of dergelijke knock-out kunt slaan. Maar ja, in een Brussels theehuis zouden de andere gasten je nog wel eens tegen kunnen houden.
Als ie niet meteen KO is schiet ie je neer.

Het heeft geen nut om zeker in het geval van vuurwapens zelf de held uit te hangen.
Kan heel snel heel vervelend aflopen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 oktober 2023 @ 15:13:05 #70
416575 crew  Evenstar
pi_210984652
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 15:11 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]

Het heeft geen nut om zeker in het geval van vuurwapens zelf de held uit te hangen.
Daarom, ik zou zo rustig als ik kan weg lopen en bellen.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 15:13:16 #71
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210984654
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 15:09 schreef nixxx het volgende:

[..]
Zou toch zeggen dat je binnen een minuut wel kunt beslissen dat je die persoon met een stoel of dergelijke knock-out kunt slaan.
Nou, daar heb ik nu juist absoluut nul minuten voor nodig, geen haar van mijn wenkbrauwen. Echt niet dat ik zou ingrijpen, ja, als ik in bed lig te fantaseren hoe ik dan een flying high kick geef terwijl ik 13 nooddruftige dames red wel...
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 15:14:24 #72
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210984666
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 15:11 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]

Met een AK op zijn rug is ie niet zo snel schietklaar. Maar wat de desbetreffende jongen heeft gedaan heeft ook goed gewerkt, nu hoeft de Belgische belastingbetaler niet meer voor de kosten op te draaien.
pi_210984707
J
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 15:14 schreef nixxx het volgende:

[..]
Met een AK op zijn rug is ie niet zo snel schietklaar. Maar wat de desbetreffende jongen heeft gedaan heeft ook goed gewerkt, nu hoeft de Belgische belastingbetaler niet meer voor de kosten op te draaien.
Je weet nooit wat zo'n figuur nog meer bij zich heeft, pistool in de jaszak, een mes, een verzamel cd van Frans Bauer 😱
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 15:36:30 #74
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210984874
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 15:19 schreef Gajes_Octavianus het volgende:een verzamel cd van Frans Bauer 😱
:o the inhumanity

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 15:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Internethelden hier :')
Ik had hem een ninja-rambokick gegeven dusse kweenie wat je wil
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 16:07:34 #75
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210985230
Hopelijk zijn die Zweden nu eindelijk wakkergeschud hoe dom het was om al die moslims binnen te halen

Premium

https://www.ad.nl/buitenl(...)-is-waarom~ab4bfc4f/
Grootse veiligheidscrisis
De Zweedse premier Ulf Kristersson sprak deze zomer van de grootste veiligheidscrisis die zijn land heeft meegemaakt sinds de Tweede Wereldoorlog en liet de grensbewaking versterken uit schrik voor vergeldingsterreur. ,,Ik ben extreem bezorgd over waar het toe kan leiden.”
pi_210985387
quote:

[..]

Als er iemand in de kroeg een kop thee zit te drinken met een Kalashnikov op zijn rug, denk ik dat ik maar even een blokje om ga. Ik ga in ieder geval zeer zeker niet bij hem aan tafel zitten. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_210985388
quote:

[..]

pi_210985409
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 15:11 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Oranje jas(op de dag dat Oranje speelt, net ervoor zelfs), Ajax shirt, Brussel
aanslag heeft toch NL tintje
Nah, Nederland speelde een heel stuk verderop in Athene, waar ze overigens ook constant werden bestookt met laserpennen. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 16:25:02 #79
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210985433
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 16:21 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
[ [url=https://img.manners.nl/images/UnXAiH-5ykC599_i_IQWl3kkDcI=/860x303/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.manners.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F09%2F5c62aa5c15e9f9701214147b.jpg]afbeelding[/url] ]
Mods... let even op met je snor, iemand deelt mijn foto!

HAAL WEG MAN
pi_210985559
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 16:22 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nah, Nederland speelde een heel stuk verderop in Athene, waar ze overigens ook constant werden bestookt met laserpennen. :')
Al die Forward Air Controllers die werk en privé niet kunnen scheiden :{w
pi_210986419
Premium artikel

quote:
Ophef in Gentse moskee nadat imam oproept om geen geweld te gebruiken: “Mensen begonnen hem uit te schelden”

In een moskee in Gent is vorige week een vechtpartij uitgebroken tijdens het vrijdaggebed in de nasleep van het Israëlisch-Palestijns conflict. De imam riep op om geen geweld te gebruiken tegen onschuldigen en niet-gelovigen. Volgens een anonieme getuige keerde een veertigtal Palestijnen zich tegen hem. De politie bevestigt dat er een incident was en zegt dat ze in contact staat met alle gemeenschappen.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 18:38:22 #82
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210986429
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 18:36 schreef Tekaschi het volgende:
Premium artikel
[..]

Verstandelijk beperkte amoeben.
pi_210986520
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 18:38 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Verstandelijk beperkte amoeben.
Behalve die Imam, je hoort ze niet veel maar ze zijn er gelukkig, degene die willen deescaleren.
pi_210986535
quote:
Premium artikel
[..]

They are not sending their best, folks
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 19:17:10 #85
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_210986797
Wat een idioot.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_210986853
Dader zou blijkbaar hebben vast gezeten in een Zweedse gevangenis, aldus Zweedse media.
pi_210986921
Net op het Belgische journaal dat de Brusselse politie er blijkbaar ook over klaagt dat ze dezelfde uitgeprocedeerde asielzoekers maar moeten blijven oppakken voor feiten en diezelfde asielzoekers ook weer elke keer moeten vrij laten.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 19:33:03 #88
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210986945
quote:
Premium artikel
[..]

De driekwart rotte appels verpesten het telkens voor de rest.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210986968
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 19:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net op het Belgische journaal dat de Brusselse politie er blijkbaar ook over klaagt dat ze dezelfde uitgeprocedeerde asielzoekers maar moeten blijven oppakken voor feiten en diezelfde asielzoekers ook weer elke keer moeten vrij laten.
Heb zelf ook wel eens een gesprek gehad met een agent, je moet ze soms eens horen. Het wordt gewoon tijd dat ook zij zich eens gaan uitspreken, zij weten als geen ander wat er speelt in de samenleving. Nu zagen we dat al bij de Fransen na de laatste rellen, nu dus de Belgen en dat er nog maar velen mogen volgen.
pi_210987201
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 19:34 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Heb zelf ook wel eens een gesprek gehad met een agent, je moet ze soms eens horen. Het wordt gewoon tijd dat ook zij zich eens gaan uitspreken, zij weten als geen ander wat er speelt in de samenleving. Nu zagen we dat al bij de Fransen na de laatste rellen, nu dus de Belgen en dat er nog maar velen mogen volgen.
Tsja, ver komen ze alleen niet helaas. Net ook de Vlaamse minister van Asiel en Migratie (of iets in die strekking) dat het zo lastig is om Tunesiërs terug te sturen omdat Tunesië moeilijk doet. Lekker is dat. Zo'n gast komt zo ongevraagd je land binnen en dan wil je 'm terug sturen, gaat het nauwelijks tot niet 8)7
pi_210987205
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 16:07 schreef slashdotter3 het volgende:
Hopelijk zijn die Zweden nu eindelijk wakkergeschud hoe dom het was om al die moslims binnen te halen

Premium

De Zweedse premier Ulf Kristersson sprak deze zomer van de grootste veiligheidscrisis die zijn land heeft meegemaakt sinds de Tweede Wereldoorlog en liet de grensbewaking versterken uit schrik voor vergeldingsterreur. ,,Ik ben extreem bezorgd over waar het toe kan leiden.”
Boekjes verbranden toelaten en dan verwachten dat alles wel los loopt. :') Politici blijven ook wereldvreemd .
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:18:10 #92
416575 crew  Evenstar
pi_210987682
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 16:07 schreef slashdotter3 het volgende:

Premium

Die zijn al een tijdje wakker en daarom dat er nu ook een behoorlijk rechts kabinet staat. Vanaf november veranderen er al een paar dingen en ze zijn ook bezig om vluchtelingenstroom tot het absolute minimum te beperken. Zijn er hier wel klaar me en dat zegt wel wat ....

Iedere dag vallen er in Stockholm, Uppsala en Malmö doden, inclusief onschuldigen, door groepen die elkaar maar blijven neermaaien.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:21:26 #93
416575 crew  Evenstar
pi_210987754
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 19:52 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Boekjes verbranden toelaten en dan verwachten dat alles wel los loopt. :') Politici blijven ook wereldvreemd .
Het is gewoon niet te verbieden met de huidige wetgeving in Zweden en ze zijn aan het kijken of het veranderd kan worden. De politie had het in eerste instantie verboden, maar de rechter heeft toen simpelweg gezegd dat de beredenering van de politie niet klopte en verbod opgeheven. Volgens de wet is het gewoon niet te verbieden op dit moment.

Dit zagen ze echt wel aankomen en niemand in Zweden dacht dat het wel los zou lopen hoor. Terreurstatus is al maandenlang verhoogd en ook nu roepen ze juist dat dit te vroeg of laat ging gebeuren en het er aan zat te komen, dus ben het echt niet eens met je opmerking.
pi_210987946
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:21 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Het is gewoon niet te verbieden met de huidige wetgeving in Zweden en ze zijn aan het kijken of het veranderd kan worden. De politie had het in eerste instantie verboden, maar de rechter heeft toen simpelweg gezegd dat de beredenering van de politie niet klopte en verbod opgeheven. Volgens de wet is het gewoon niet te verbieden op dit moment.

Dit zagen ze echt wel aankomen en niemand in Zweden dacht dat het wel los zou lopen hoor. Terreurstatus is al maandenlang verhoogd en ook nu roepen ze juist dat dit te vroeg of laat ging gebeuren en het er aan zat te komen, dus ben het echt niet eens met je opmerking.
Noodwet, zoals bij corona. ;)
pi_210988035
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:18 schreef Evenstar het volgende:

[..].

Iedere dag vallen er in Stockholm, Uppsala en Malmö doden, inclusief onschuldigen, door groepen die elkaar maar blijven neermaaien.
Vorig jaar 61 doden door vuurwapengeweld. Dat os een per 6 dagen, niet elke dag. Dit jaar worden het er zoals het er nu naar uitziet ongeveer twee keer zoveel. Nog steeds niet iedere dag. Wel een stuk gewelddadiger dan Nederland, dat is zo.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:42:16 #96
416575 crew  Evenstar
pi_210988078
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:39 schreef recursief het volgende:

[..]
Vorig jaar 61 doden door vuurwapengeweld. Dat os een per 6 dagen, niet elke dag. Dit jaar worden het er zoals het er nu naar uitziet ongeveer twee keer zoveel. Nog steeds niet iedere dag. Wel een stuk gewelddadiger dan Nederland, dat is zo.
Oh, dan is het wel goed ....
pi_210988224
Ergens wel jammer natuurlijk dat zijn haatbaardvriendjes nu kunnen opscheppen dat hij als martelaar is gestorven
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator dinsdag 17 oktober 2023 @ 21:28:26 #98
441859 crew  Lenny77
pi_210988840
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:39 schreef recursief het volgende:

[..]
Weet je nog hoe het vroeger was in Zweden??
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_210988928
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:42 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Oh, dan is het wel goed ....
Dat zeg ik niet he.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 oktober 2023 @ 21:35:31 #100
416575 crew  Evenstar
pi_210988971
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 21:33 schreef recursief het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet he.
Nou ja, zo klonk het wel een beetje :D

Tuurlijk is het niet iedere dag, maar ik vind 1x per week al behoorlijk slecht voor een land als Zweden. Vooral als je kijkt naar het aantal inwoners etc. De laatste paar weken is het echt bijna dagelijks in het nieuws, 2 daar, 3 hier, 2 daar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')