quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 12:03 schreef Inbox het volgende:
[..]
Toen scoupy nog scoupy was, was het inloggen en bon uploaden.
Toen werd het een app, en ging inloggen hier niet meer. Moest je weer een link klikken, wat dan weer niet werkte en..en..
Zal er nog eens naar kijken, maar ik ga er niet veel meer mee doen vrees ik. Ook omdat ik mn Vivid-rekeningen op heb gezegd. Daarnaast wil dat Woolsocks veels te veel informatie van me hebben naar mijn zin.
Ik gebruikte Scoupy ook al als app, dus voor mij is het aap aanklikken en bon uploaden nu in Woolsocks. Niks veranderd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 12:03 schreef Inbox het volgende:
[..]
Toen scoupy nog scoupy was, was het inloggen en bon uploaden.
Toen werd het een app, en ging inloggen hier niet meer. Moest je weer een link klikken, wat dan weer niet werkte en..en..
Zal er nog eens naar kijken, maar ik ga er niet veel meer mee doen vrees ik. Ook omdat ik mn Vivid-rekeningen op heb gezegd. Daarnaast wil dat Woolsocks veels te veel informatie van me hebben naar mijn zin.
Gedaan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 12:10 schreef Donna het volgende:
Mag de originele OP weer in de OP? Ik zie dat die ergens 2 topics geleden ineens eruit gehaald is.
---------------------------------------------------------------
Nou, daar gaan we.
Spaar jij koopzegels, douche je niet langer dan 2 minuten (of koud), knip je de yoghurtpakken en tandpasta tubes open, fiets je wekelijks 20km extra voor alle supermarkt aanbiedingen, is een theezakje na 6x nog niet 'op' of gebruik je je onderbroek na het binnenste buiten vouwen nog een keer? Dan ben je hier op de juiste plek!
Zuunigerds, verenig u!
*Het is uiteraard gewoon een topic om het te hebben over besparen, wat duurzaamheid, slimme truucjes etc.
Je hoeft uiteraard niet echt je theezakje 6x te gebruiken of je tandpasta tubes open te knippen om 'zuunig' te zijn.
-------------------------------------------------------------------------
Super! Had het zelf natuurlijk ook gekund, maar wel zo netjes om dat over te laten aan jou.quote:
Maar je bankrekening moet tegenwoordig toch gekoppeld worden?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 12:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik gebruikte Scoupy ook al als app, dus voor mij is het aap aanklikken en bon uploaden nu in Woolsocks. Niks veranderd.
Voor autorewards wel, maar voor cashback niet als het goed is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 12:22 schreef NoXia het volgende:
[..]
Maar je bankrekening moet toch tegenwoordig toch gekoppeld worden?
Nee hoor. Ik maak gewoon net als vroeger gebruik van de app. Hij ziet er alleen wat anders uit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 12:22 schreef NoXia het volgende:
[..]
Maar je bankrekening moet toch tegenwoordig toch gekoppeld worden?
Dank je, ik heb voor mij en mijn man een rekening aangemaakt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 03:40 schreef Inbox het volgende:
https://www.openbank.nl/a(...)taalrekening-80-euro
Gratis 80 euro voor het openen van een verder gratis bankrekening.
Goede deal wel, maar je moet wel snel beslissen want enkel voor de eerste 2000 aanmelders en deze aanbieding staat ook op Pepper.
Openbank is een internetbank, net als Revolut bijvoorbeeld. Bij Openbank heb je een Spaanse bankrekening. Het garantie depositogarantiestelsel is gewoon van toepassing.
Zet er wel even bij dat je wel 300 moet storten dan heyquote:Op donderdag 19 oktober 2023 03:40 schreef Inbox het volgende:
https://www.openbank.nl/a(...)taalrekening-80-euro
Gratis 80 euro voor het openen van een verder gratis bankrekening.
Goede deal wel, maar je moet wel snel beslissen want enkel voor de eerste 2000 aanmelders en deze aanbieding staat ook op Pepper.
Openbank is een internetbank, net als Revolut bijvoorbeeld. Bij Openbank heb je een Spaanse bankrekening. Het garantie depositogarantiestelsel is gewoon van toepassing.
En dat overboekingen 48 uur duren en nog wat nadelen. Maar goed, ik neem aan dat als je ergens geld opzet je wel even uitzoekt hoe en wat.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zet er wel even bij dat je wel 300 moet storten dan hey
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:44 schreef exode het volgende:
[..]
En dat overboekingen 48 uur duren en nog wat nadelen. Maar goed, ik neem aan dat als je ergens geld opzet je wel even uitzoekt hoe en wat.
IK ga er vanuit dat de meeste mensen wel eerst lezen wat de voorwaarden zijn, voordat ze zich besluiten aan te melden Zeker als het gaat om bankzaken.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zet er wel even bij dat je wel 300 moet storten dan hey
Waar staat dat, dat het 48 uur duurt?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:44 schreef exode het volgende:
[..]
En dat overboekingen 48 uur duren en nog wat nadelen. Maar goed, ik neem aan dat als je ergens geld opzet je wel even uitzoekt hoe en wat.
Op vele plekken terug te vinden als je ervaringen opzoekt, zoals op https://nl.trustpilot.com/review/openbank.nl.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:03 schreef Inbox het volgende:
[..]
Waar staat dat, dat het 48 uur duurt?
Zelf Vivid gehad en nu Revolut . Boekingen worden gewoon zo goed als real-time gedaan. Waarom zou dat bij OpenBank anders zijn?
Dan doe je het telefonisch en vraag je of je tot de eerste 2000 behoort.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:14 schreef exode het volgende:
[..]
Op vele plekken terug te vinden als je ervaringen opzoekt, zoals op https://nl.trustpilot.com/review/openbank.nl.
Wel slim die actie, want je ziet niet vooraf of je bij die eerste 2000 hoort maar je moet wel je 300 Euro laten staan. Slimme manier van veel geld binnenharken en rente trekken.
Ik doe het sowieso niet, maar ik vind het dus een slimme actie om zoveel mogelijk geld binnen te krijgen als bank.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:29 schreef Inbox het volgende:
[..]
Dan doe je het telefonisch en vraag je of je tot de eerste 2000 behoort.
Verwacht niet dat ze in dag 1 al gelijk 2000 mensen hebben die ook nog eens gelijk die 300 euro overmaken. Dat zou ik dus wel doen gelijk, die 300 euro storten. Pas als je aan de voorwaarden hebt voldaan, tel je mee voor die 2000 namelijk.
Bij OpenBank?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waar voeren jullie nou die actie code in?
Dit.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:40 schreef Inbox het volgende:
[..]
Bij OpenBank?
Geen idee, ik heb het niet aangevraagd
Edit: volgens mij hoef je niets in te vullen, want als je op de link klikt om je aan te melden ervoor, zit ie al in de link verwerkt.
Ik heb er wel naar gekeken maar het ontbreken van iDeal vind ik een afknapper.quote:
Had dat hier ook gedaan, scheelt idd wel wat in kosten, maar hier moet de kraan eerst 30 seconden lopen voor we heet water hadden, in de winter is dat dan weer niet heel handigquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:47 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik heb er wel naar gekeken maar het ontbreken van iDeal vind ik een afknapper.
Handmatig overboeken zou natuurlijk wel kunnen.
En ik ben _ontopic_ zeker geen online-koop-junkie, maar je komt het te regelmatig tegen.
Laatst nog mijn CV-installatie getuned na me via youtube verdiept te hebben.
Het vermogen teruggezet, pompsnelheid teruggezet (stroom), en de aanvoertemperatuur staat op 60.
(Dat laatste is volgens sommigen overbodig als je systeem goed werkt maar ik moet nog testen of dat zo is)
Dit gaat allemaal over het verwarmingsgedeelte van de CV.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:56 schreef 111210 het volgende:
[..]
Had dat hier ook gedaan, scheelt idd wel wat in kosten, maar hier moet de kraan eerst 30 seconden lopen voor we heet water hadden, in de winter is dat dan weer niet heel handig
Zolang je huis warm wordt is 45 prima natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goede reminder om hier ook nog even te kijken of de knopjes van de CV nog goed staan. Water op 55, cv zelf kan op 45.
Dat is gelukkig allemaal dik in orde hierquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:29 schreef BertV het volgende:
[..]
Zolang je huis warm wordt is 45 prima natuurlijk.
De echt CV-wizards zijn hier blijkbaar tegen. Ik kan me ook voorstellen dat een goed werkend modulerend systeem er zelf wel voor zorgt dat er geen loeiheet retourwater terug komt.
Het systeem moet hier voor gemaakt zijn, radiatoren geschikt voor lage temperaturen etc.
Ik heb tijden mijn boodschappen gedaan in duitsland.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:26 schreef capricia het volgende:
Ik heb laatst een ritje naar Kleef in Duitsland gedaan. Wel met de leaseauto, dus geen brandstofkosten.
Maar zelfs dan, benzine is 1,75 daar.
Ben vooral voor drogisterij produkten en wijn gegaan. Ik was geschokt met het prijsverschil met Nederland. Ook een hapje gegeten in de horeca daar, ook dat is euro's goedkoper dan in NL.
Sommige dingen moet je zo snel mogelijk in huis hebben (gebrek aan planning dus).quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:29 schreef Ponsai het volgende:
Scherpe kortingen drogist artikelen bij https://www.deonlinedrogi(...)F44xojhoCAikQAvD_BwE
Nu bestellen is morgen in huis. Best snel toch?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:34 schreef exode het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je zo snel mogelijk in huis hebben (gebrek aan planning dus).
Vrijwel alle drogisterij spullen kan je wel een keer 1 + 1 inslaan in Nederland, maar dan moet je daar wel op letten. Dat is echt een ding voor ons.....maar we komen er wel.
Ja hoor, maar ik heb het dus NU nodig en verloofde ook. Als je die ene keer per maand misgrijpt, is dat best lastig als vrouw.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:38 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Nu bestellen is morgen in huis. Best snel toch?
Ja. Het was een uur heen en anderhalf uur terug vanaf Utrecht.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:32 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik heb tijden mijn boodschappen gedaan in duitsland.
werk in Tiel - Kranenburg - Amersfoort
Dat koste alleen zoveel tijd, ik kocht meer drank.
Uiteindelijk werkt voor mij consuminderen beter.
Vanuit Eindhoven hebben we ook een tijdje getankt in de buurt van Lommel toen de benzineprijzen nog 2,25/L waren. Kost toch elke keer weer weet tijd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:26 schreef capricia het volgende:
Ik heb laatst een ritje naar Kleef in Duitsland gedaan. Wel met de leaseauto, dus geen brandstofkosten.
Maar zelfs dan, benzine is 1,75 daar.
Ben vooral voor drogisterij produkten en wijn gegaan. Ik was geschokt met het prijsverschil met Nederland. Ook een hapje gegeten in de horeca daar, ook dat is euro's goedkoper dan in NL.
Die 1+ 1 acties zijn een keer langsgekomen in Keuringsdienst van waarde, geloof ik. Zelfs met die acties betaal je nog meer dan in Duitslandquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:34 schreef exode het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je zo snel mogelijk in huis hebben (gebrek aan planning dus).
Vrijwel alle drogisterij spullen kan je wel een keer 1 + 1 inslaan in Nederland, maar dan moet je daar wel op letten. Dat is echt een ding voor ons.....maar we komen er wel.
Ja, dat is interessant als je daar in de buurt woont of een lease auto hebt. Met de huidige benzineprijzen moet ik wel heeeeel veel inkopen. Zou niet weten waar ik het allemaal op moet slaan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die 1+ 1 acties zijn een keer langsgekomen in Keuringsdienst van waarde, geloof ik. Zelfs met die acties betaal je nog meer dan in Duitsland
Dank voor de tip, ik ga de voorraad kaarsen ook weer even aanvullenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:45 schreef bloempje-moi het volgende:
Eindelijk zijn de kaarsen weer in de aanbieding bij de Hema. 2+1 gratis. Meteen groot ingeslagen en met een cadeaukaart van Scoupy in totaal toch bijna 50 euro uitgespaard. Ik kan er deze winter weer even tegenaan.
Jammer dat de voucher van ING rentepunten niet werkte. Dat zou helemaal leuk zijn geweest.
Het is op zn minst opmerkelijk te noemen. Temeer omdat dat koelschap gewoon een schap is net als alle andere schappen. Als ze niet willen dat je het nu al pakt, moeten ze het pas in de ochtend bijvullen In jouw geval had ik een extra rondje in de winkel gelopen en 2 minuten later teruggekomen als de medewerker weg was.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:37 schreef Tele6 het volgende:
Ik was vanavond een halfuur voor sluitingstijd bij de Jumbo. Ze waren de kortings-koeling net aan het volladen en ik zag al allerlei lekkere dingen. Maar ik kreeg van de medewerker te horen dat ik niks mocht pakken, want dit was allemaal voor morgen.
Dat had ik nog niet eerder gehad. Ja die spullen zijn morgen pas op de datum, maar of ze nou vandaag aan het eind van de dag of morgen aan het begin van de dag verkocht worden maakt toch niet uit? Afgeprijsd zijn ze al.
Nou moe, zulke onzin hoor je toch niet vaak.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:37 schreef Tele6 het volgende:
Ik was vanavond een halfuur voor sluitingstijd bij de Jumbo. Ze waren de kortings-koeling net aan het volladen en ik zag al allerlei lekkere dingen. Maar ik kreeg van de medewerker te horen dat ik niks mocht pakken, want dit was allemaal voor morgen.
Dat had ik nog niet eerder gehad. Ja die spullen zijn morgen pas op de datum, maar of ze nou vandaag aan het eind van de dag of morgen aan het begin van de dag verkocht worden maakt toch niet uit? Afgeprijsd zijn ze al.
Het vervelende is dat deze Jumbo nogal ruim in z'n medewerkers zit, dus die hangen overal rond. Na m'n rondje door de winkel stonden ze met z'n drieën naast die koeling te kletsen en er stonden op nog 2 plekken in de winkel groepjes medewerkers te kletsen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:49 schreef Inbox het volgende:
[..]
Het is op zn minst opmerkelijk te noemen. Temeer omdat dat koelschap gewoon een schap is net als alle andere schappen. Als ze niet willen dat je het nu al pakt, moeten ze het pas in de ochtend bijvullen In jouw geval had ik een extra rondje in de winkel gelopen en 2 minuten later teruggekomen als de medewerker weg was.
Een voordeel: je weet nu hoelaat het schap gevuld wordt. Volgende keer wederom in de gaten houden en dan kan je ernaar handelen.
Zo ging ik voorheen -op mn vorige woonadres- nog weleens een kwartiertje voor tijd naar de Lidl, omdat ik wist dat ze dan de 'verspil mij niet'-bakken bijvulden en ook het brood al afgeprijsd klaar lag soms. Dan had je dus 1e keus in afgeprijsde boodschappen.
Mooi toch? Hebben ze geen oog voor jou als klant als ze druk met elkaar bezig zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het vervelende is dat deze Jumbo nogal ruim in z'n medewerkers zit, dus die hangen overal rond. Na m'n rondje door de winkel stonden ze met z'n drieën naast die koeling te kletsen en er stonden op nog 2 plekken in de winkel groepjes medewerkers te kletsen.
De winkel is pas een maandje open, dus ik denk dat ze alles wat anders ingeschat hadden. Of misschien trekt het werk nog aan de komende maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |