abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210982963
Spaar jij koopzegels, douche je niet langer dan 2 minuten (of koud), knip je de yoghurtpakken en tandpasta tubes open, fiets je wekelijks 20km extra voor alle supermarkt aanbiedingen, is een theezakje na 6x nog niet 'op' of gebruik je je onderbroek na het binnenste buiten vouwen nog een keer? Dan ben je hier op de juiste plek!

Zuunigerds, verenig u!

*Het is uiteraard gewoon een topic om het te hebben over besparen, wat duurzaamheid, slimme truucjes etc.
Je hoeft uiteraard niet echt je theezakje 6x te gebruiken of je tandpasta tubes open te knippen om 'zuunig' te zijn.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210982967
Laatste post:

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 12:03 schreef Inbox het volgende:

[..]
Toen scoupy nog scoupy was, was het inloggen en bon uploaden.
Toen werd het een app, en ging inloggen hier niet meer. Moest je weer een link klikken, wat dan weer niet werkte en..en..

Zal er nog eens naar kijken, maar ik ga er niet veel meer mee doen vrees ik. Ook omdat ik mn Vivid-rekeningen op heb gezegd. Daarnaast wil dat Woolsocks veels te veel informatie van me hebben naar mijn zin.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator dinsdag 17 oktober 2023 @ 12:10:34 #3
382129 crew  Donna
pi_210982970
Mag de originele OP weer in de OP? Ik zie dat die ergens 2 topics geleden ineens eruit gehaald is.

---------------------------------------------------------------
Nou, daar gaan we.

Spaar jij koopzegels, douche je niet langer dan 2 minuten (of koud), knip je de yoghurtpakken en tandpasta tubes open, fiets je wekelijks 20km extra voor alle supermarkt aanbiedingen, is een theezakje na 6x nog niet 'op' of gebruik je je onderbroek na het binnenste buiten vouwen nog een keer? Dan ben je hier op de juiste plek!

Zuunigerds, verenig u!

*Het is uiteraard gewoon een topic om het te hebben over besparen, wat duurzaamheid, slimme truucjes etc.
Je hoeft uiteraard niet echt je theezakje 6x te gebruiken of je tandpasta tubes open te knippen om 'zuunig' te zijn.
-------------------------------------------------------------------------
  Moderator dinsdag 17 oktober 2023 @ 12:11:29 #4
382129 crew  Donna
pi_210982973
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 12:03 schreef Inbox het volgende:

[..]
Toen scoupy nog scoupy was, was het inloggen en bon uploaden.
Toen werd het een app, en ging inloggen hier niet meer. Moest je weer een link klikken, wat dan weer niet werkte en..en..

Zal er nog eens naar kijken, maar ik ga er niet veel meer mee doen vrees ik. Ook omdat ik mn Vivid-rekeningen op heb gezegd. Daarnaast wil dat Woolsocks veels te veel informatie van me hebben naar mijn zin.
Ik gebruikte Scoupy ook al als app, dus voor mij is het aap aanklikken en bon uploaden nu in Woolsocks. Niks veranderd.
pi_210982975
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 12:10 schreef Donna het volgende:
Mag de originele OP weer in de OP? Ik zie dat die ergens 2 topics geleden ineens eruit gehaald is.

---------------------------------------------------------------
Nou, daar gaan we.

Zuunigerds, verenig u!

-------------------------------------------------------------------------
Gedaan. ^O^
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator dinsdag 17 oktober 2023 @ 12:12:42 #6
382129 crew  Donna
pi_210982978
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 12:11 schreef capricia het volgende:

[..]
Gedaan. ^O^
Super! Had het zelf natuurlijk ook gekund, maar wel zo netjes om dat over te laten aan jou. :!
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 12:22:43 #7
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_210983052
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 12:11 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik gebruikte Scoupy ook al als app, dus voor mij is het aap aanklikken en bon uploaden nu in Woolsocks. Niks veranderd.
Maar je bankrekening moet tegenwoordig toch gekoppeld worden?

[ Bericht 0% gewijzigd door NoXia op 17-10-2023 13:55:08 ]
  Moderator dinsdag 17 oktober 2023 @ 12:25:08 #8
382129 crew  Donna
pi_210983073
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 12:22 schreef NoXia het volgende:

[..]
Maar je bankrekening moet toch tegenwoordig toch gekoppeld worden?
Voor autorewards wel, maar voor cashback niet als het goed is.
pi_210983183
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 12:22 schreef NoXia het volgende:

[..]
Maar je bankrekening moet toch tegenwoordig toch gekoppeld worden?
Nee hoor. Ik maak gewoon net als vroeger gebruik van de app. Hij ziet er alleen wat anders uit.
Spoilers!
pi_210983444
Ik doe het zelfs zonder app, gaat ook vrijwel nog hetzelfde. Deze week maar eens kijken of de Jumbo hier wat van de actieproducten van scoupy heeft staan
pi_211002984
https://www.openbank.nl/a(...)taalrekening-80-euro

Gratis 80 euro voor het openen van een verder gratis bankrekening.

Goede deal wel, maar je moet wel snel beslissen want enkel voor de eerste 2000 aanmelders en deze aanbieding staat ook op Pepper.

Openbank is een internetbank, net als Revolut bijvoorbeeld. Bij Openbank heb je een Spaanse bankrekening. Het garantie depositogarantiestelsel is gewoon van toepassing.
pi_211005058
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 03:40 schreef Inbox het volgende:

Goede deal wel, maar je moet wel snel beslissen want enkel voor de eerste 2000 aanmelders en deze aanbieding staat ook op Pepper.

Openbank is een internetbank, net als Revolut bijvoorbeeld. Bij Openbank heb je een Spaanse bankrekening. Het garantie depositogarantiestelsel is gewoon van toepassing.
Dank je, ik heb voor mij en mijn man een rekening aangemaakt.
Spoilers!
pi_211005789
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 03:40 schreef Inbox het volgende:

Zet er wel even bij dat je wel 300 moet storten dan hey
Ik zwaai naar dieren.
pi_211006018
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 13:16 schreef Geerd het volgende:

[..]
En dat overboekingen 48 uur duren en nog wat nadelen. Maar goed, ik neem aan dat als je ergens geld opzet je wel even uitzoekt hoe en wat.
pi_211006069
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 13:44 schreef exode het volgende:

[..]
En dat overboekingen 48 uur duren en nog wat nadelen. Maar goed, ik neem aan dat als je ergens geld opzet je wel even uitzoekt hoe en wat.
Dat inderdaad.

Het stond al een tijdje op mijn planning om een extra bankrekening te openen. Dat ging over een spaarrekening maar die heeft OpenBank ook met prima rente dus nu heb ik twee vliegen in 1 klap.
Spoilers!
pi_211008149
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 13:16 schreef Geerd het volgende:

[..]
IK ga er vanuit dat de meeste mensen wel eerst lezen wat de voorwaarden zijn, voordat ze zich besluiten aan te melden ;) Zeker als het gaat om bankzaken.
pi_211008172
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 13:44 schreef exode het volgende:

[..]
Waar staat dat, dat het 48 uur duurt?

Zelf Vivid gehad en nu Revolut . Boekingen worden gewoon zo goed als real-time gedaan. Waarom zou dat bij OpenBank anders zijn?
pi_211008276
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 17:03 schreef Inbox het volgende:

[..]
Waar staat dat, dat het 48 uur duurt?

Zelf Vivid gehad en nu Revolut . Boekingen worden gewoon zo goed als real-time gedaan. Waarom zou dat bij OpenBank anders zijn?
Op vele plekken terug te vinden als je ervaringen opzoekt, zoals op https://nl.trustpilot.com/review/openbank.nl.

Wel slim die actie, want je ziet niet vooraf of je bij die eerste 2000 hoort maar je moet wel je 300 Euro laten staan. Slimme manier van veel geld binnenharken en rente trekken.
pi_211008314
Waar voeren jullie nou die actie code in?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211008386
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 17:14 schreef exode het volgende:

[..]
Op vele plekken terug te vinden als je ervaringen opzoekt, zoals op https://nl.trustpilot.com/review/openbank.nl.

Wel slim die actie, want je ziet niet vooraf of je bij die eerste 2000 hoort maar je moet wel je 300 Euro laten staan. Slimme manier van veel geld binnenharken en rente trekken.
Dan doe je het telefonisch en vraag je of je tot de eerste 2000 behoort.

Verwacht niet dat ze in dag 1 al gelijk 2000 mensen hebben die ook nog eens gelijk die 300 euro overmaken. Dat zou ik dus wel doen gelijk, die 300 euro storten. Pas als je aan de voorwaarden hebt voldaan, tel je mee voor die 2000 namelijk.
pi_211008438
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 17:29 schreef Inbox het volgende:

[..]
Dan doe je het telefonisch en vraag je of je tot de eerste 2000 behoort.

Verwacht niet dat ze in dag 1 al gelijk 2000 mensen hebben die ook nog eens gelijk die 300 euro overmaken. Dat zou ik dus wel doen gelijk, die 300 euro storten. Pas als je aan de voorwaarden hebt voldaan, tel je mee voor die 2000 namelijk.
Ik doe het sowieso niet, maar ik vind het dus een slimme actie om zoveel mogelijk geld binnen te krijgen als bank.
Zeker als je voet tussen de deur wilt krijgen in een voor hun nieuwe markt.
pi_211008457
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 17:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waar voeren jullie nou die actie code in?
Bij OpenBank?

Geen idee, ik heb het niet aangevraagd :+

Edit: volgens mij hoef je niets in te vullen, want als je op de link klikt om je aan te melden ervoor, zit ie al in de link verwerkt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Inbox op 19-10-2023 18:08:38 ]
pi_211010579
Afhankelijk van het moment van de dag staat geld van de ING naar de Open bank er op met 2-30 uur.

Meestal binnen 12 uur, regelmatig met een paar uur, pas één keer later dan 24 uur.

Ik spaar er de kinderbijslag.
  Moderator donderdag 19 oktober 2023 @ 20:47:47 #24
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211010818
Iemand interesse in 300 euro korting op een energiecontract bij Vandebron? Dat is in deze tijden wel de moeite :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_211011403
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 17:40 schreef Inbox het volgende:

[..]
Bij OpenBank?

Geen idee, ik heb het niet aangevraagd :+

Edit: volgens mij hoef je niets in te vullen, want als je op de link klikt om je aan te melden ervoor, zit ie al in de link verwerkt.
Dit.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')