SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Walgelijkquote:Op maandag 16 oktober 2023 23:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Johan Derksen kaarsen?
Temperatuur loopt weer walgelijk op, totaal geen winterse of zelfs herfstige taferelen.
Donderdag 18 graden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:08 schreef Salina het volgende:
Gemiste kans. TT had moeten zijn: Nattekat trekt dick.
![]()
@:Oriente
En verder OPBOKKEN MET DIE KUTKOU.Uhm. Nee. Doe maar lekker niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En verder: Morgen 30 graden!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:10 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Uhm. Nee. Doe maar lekker niet.
En verder: Morgen 30 graden!!!Echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom bij je wonen.
Was een grapje van die TT natuurlijk.
Normaal maak ik nooit grapjes.
Weet niet wat me bezielde.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:08 schreef Salina het volgende:
Gemiste kans. TT had moeten zijn: Nattekat trekt dick.
![]()
@:Oriente
En verder OPBOKKEN MET DIE KUTKOU.DUKA'DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk maar niet naar de weerkaarten dan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:53 schreef INViCTuS het volgende:
Dit met een zonnetje en vanmiddag een graad of 14 is wel acceptabel. Mag wel tot de kerst zo blijven
De modellen liggen heel ver uit elkaar. Ligt er aan hoe zuidelijk het koufront komt te liggen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:31 schreef MichaelPallada het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik woon helemaal in het zuidoosten van het land. Nu zie ik op Weerplaza de GFS run op zaterdag en zondag vrieskou aangeven, de ECMWF run geeft 14/15 graden. Welke kan ik nu van op aan?
Dus echt een gevalletje van, doe zaterdag de deur open en je merkt het vanzelf?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De modellen liggen heel ver uit elkaar. Ligt er aan hoe zuidelijk het koufront komt te liggen.
En de onvolprezen Jan Pellenboerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:21 schreef Elan het volgende:
https://www.ed.nl/show/ho(...)%2Fwww.google.com%2F
Samen met Erwin Krol toch wel de meest iconische weermannen die ik live heb mogen aanschouwen.
Run van netquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:31 schreef MichaelPallada het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik woon helemaal in het zuidoosten van het land. Nu zie ik op Weerplaza de GFS run op zaterdag en zondag vrieskou aangeven, de ECMWF run geeft 14/15 graden. Welke kan ik nu van op aan?
Yea, but no... ik zit in min of meer het droogste stukje Europa hier.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:17 schreef INViCTuS het volgende:
zachte lucht wint gelukkig wel
@:dick_laurent, plons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |