quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:16 schreef dick_laurent het volgende:
Nieuwe Airco unit hier laten aansluiten vanmorgen, de oude was al bijna 15 jaar oud en was op.
Om hem even goed te testen en alle koelvloeistof te laten doorspoelen op 18 graden en full-power gezet.
Godverdomme zeg, ik heb gewoon een bevroren neus en koude handen hier.
Buiten lekker 23 graden. Zo maar ff opwarmen@:Geschiedkundige
12 graden genot.... Brrrrr..... gek.quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis vandaag. Lekker de deur en ramen open op de werkplek. Echt 12 graden genot
Binnen 12 graden? Dude,quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis vandaag. Lekker de deur en ramen open op de werkplek. Echt 12 graden genot
Buiten was het 12 graden, heb toen alles opengezet. Lekker frisse luchtquote:Op maandag 23 oktober 2023 12:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Binnen 12 graden? Dude,![]()
Ben blij dat het de komende tijd 13-15 graden buiten is, maar krijg het binnen echt niet warmer dan 18 zonder verwarming
SpanjeGod.quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:30 schreef dick_laurent het volgende:
Buiten nu 25
Binnen 21. Ik zet alles nu juist open om warmte binnen te laten
Ik doe het ook met een reden. Spaanse huizen zijn echt mega slecht in warmte binnen houden.quote:
Dit slaat als kut op Dirk.quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik doe het ook met een reden. Spaanse huizen zijn echt mega slecht in warmte binnen houden.![]()
Dus hoe langer gratis warmte binnen hoe beter.
Is Dirk docent?quote:
Welk vak geef je les?quote:
Alles valt nu op z’n plaats.quote:
gek, dat wil niemand, heel de oogst kapot.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:25 schreef Drass het volgende:
Vanaf vanavond 2 weken lang regen. Nu al zin in 🥰
Is ook logisch, in Nederland is dat andersom en dat maakt dat het na een langere periode warm weer veel huizen, ook openbare panden etc, niet ta harden zijnquote:Op maandag 23 oktober 2023 13:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik doe het ook met een reden. Spaanse huizen zijn echt mega slecht in warmte binnen houden.![]()
Dus hoe langer gratis warmte binnen hoe beter.
Welke oogst? Vrijwel alles is binnen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gek, dat wil niemand, heel de oogst kapot.
Cijfertjesquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Welke oogst? Vrijwel alles is binnen.
Maar goed, waarom zou je dat inderdaad willen. Kansloos weer
Hoe krijg en hou jij het nog 21 graden binnen met dit weer?quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Buiten was het 12 graden, heb toen alles opengezet. Lekker frisse lucht
Binnen op de werkplaats, geen idee precies hoe warm, zal nu wel graadje of 15 zijn.
In het huis is het gewoon 21 graden nog.
970hpa maar, dat is een gemiddelde herfst in het westen van Nederland, gaap.quote:
Dat willen mensen die blij zijn dat ze geen excuus meer hoeven te verzinnen om geen leven te hebben.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gek, dat wil niemand, heel de oogst kapot.
Dan wordt het overal weer zo drassig.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:25 schreef Drass het volgende:
Vanaf vanavond 2 weken lang regen. Nu al zin in 🥰
Afgekeurd, want kern over noordenquote:
Super goed geļsoleerd en zodra de zon schijnt laat ik de warmte binnen door de gunstige raamligging die ik heb. En heeft stiekem best nog wat zon geschenen hier de afgelopen dagen. 's ochtends is het 20-20.5, met zon loopt dat weer op.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:23 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hoe krijg en hou jij het nog 21 graden binnen met dit weer?
Welk tijdstip noem jij ‘s ochtends?quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Super goed geļsoleerd en zodra de zon schijnt laat ik de warmte binnen door de gunstige raamligging die ik heb. En heeft stiekem best nog wat zon geschenen hier de afgelopen dagen. 's ochtends is het 20-20.5, met zon loopt dat weer op.
quote:Niet te vergeten dat ikzelf ook als een kachel fungeer natuurlijk
Vanaf een uur of 5-6. Dan wordt de kleine wakker en start ik mijn dag.quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welk tijdstip noem jij ‘s ochtends?
ftfyquote:![]()
Dikke ijsbeer gespot.
Vooral als je helemaal kachel bent.quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
Niet te vergeten dat ikzelf ook als een kachel fungeer natuurlijk
Hier idem, waar ik mijn ligging eind juli vervloek, is dat in de herfst een zegen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Super goed geļsoleerd en zodra de zon schijnt laat ik de warmte binnen door de gunstige raamligging die ik heb. En heeft stiekem best nog wat zon geschenen hier de afgelopen dagen. 's ochtends is het 20-20.5, met zon loopt dat weer op.
Niet te vergeten dat ikzelf ook als een kachel fungeer natuurlijk
Hele ochtend al droogquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:15 schreef quirina het volgende:
Lekker veel regen vandaag. Na vieren misschien een klein beetje 🤏 droog.
Is ook best te doen. De voorspelde kou van afgelopen weekend is niet doorgegaan dus voorlopig zakt de temperatuur binnen ook niet veel verder dan dat.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:05 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Momenteel 18 graden binnen, en geen zon.
Maar ik hou de verwarming nog uit tot november.
Het wordt ook pas rond 08:00 een beetje licht tegenwoordig.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is hier zo donker, het lijkt wel december.
Same here. Maar daar houdt de vergelijking ook wel zo'n beetje op ben ik bang.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het wordt ook pas rond 08:00 een beetje licht tegenwoordig.
Ja, voor twee weekjes of zo. Daarna fiets je in het donker naar het werk en kom je in het donker terugquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Same here. Maar daar houdt de vergelijking ook wel zo'n beetje op ben ik bang.
Komend weekend klokje terug ook. Wel eerder licht dan 🤷🏻
Dat is ieder jaar zo, al eeuwenlang.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het wordt ook pas rond 08:00 een beetje licht tegenwoordig.
Yea, I remember those feelz.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:41 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, voor twee weekjes of zo. Daarna fiets je in het donker naar het werk en kom je in het donker terugRoyal sadness
Ik hoop dat na komend weekend de laatste keer is geweest dat de klok een uur voor of achteruit ging.quote:
Deze reactie past wel bij iemand die daglicht haat en kutdagen als deze aanbidt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik hoop dat na komend weekend de laatste keer is geweest dat de klok een uur voor of achteruit ging.
#teamwintertijd
Nee, hier gaan we nog jįren over praten.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik hoop dat na komend weekend de laatste keer is geweest dat de klok een uur voor of achteruit ging.
#teamwintertijd
Niet waar.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze reactie past wel bij iemand die daglicht haat en kutdagen als deze aanbidt.
Het komt hier met bakken uit de lucht. Weinig mis mee, temperatuur is prima.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, hier gaan we nog jįren over praten.Zo zijn we.
-OT-
Lekker zacht vandaag. Prima wmb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |