Hier echt nog wat mooie momenten met zon (en tegelijkertijd regen) gehad. Was heerlijk buiten.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:41 schreef quirina het volgende:
Wat een heerlijk wandelweer!
Net acht kilometer pleziergewandeld in het bos. Wandelschoenen aan, goede jas aan. Paraplu mee.
temperatuur is wel acceptabel komende week. mag wel langer 13-15 graden blijvenquote:Op zondag 22 oktober 2023 09:59 schreef Elan het volgende:
Voorlopig geen noemenswaardige kou in de kaarten, erg mooi kan de kachel nog even uit blijven
Wat is het?quote:
Still uit de film The Mist.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is het?
Eerste associatie hier is een stukje Dali.
The Host of Seraphim genot.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:30 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Still uit de film The Mist.
Absolute aanrader.
Tijdens een hevige mist verschijnen er opeens allerlei gevaarlijke wezens uit een andere dimensie.
Dus als er straks niks meer van mij vernomen wordt dan ben ik opgegeten in de uiterwaarden
Dalí inderdaad, maar nog veel meer: HR Giger.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is het?
Eerste associatie hier is een stukje Dali.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:16 schreef dick_laurent het volgende:
Nieuwe Airco unit hier laten aansluiten vanmorgen, de oude was al bijna 15 jaar oud en was op.
Om hem even goed te testen en alle koelvloeistof te laten doorspoelen op 18 graden en full-power gezet.
Godverdomme zeg, ik heb gewoon een bevroren neus en koude handen hier.
Buiten lekker 23 graden. Zo maar ff opwarmen@:Geschiedkundige
12 graden genot.... Brrrrr..... gek.quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis vandaag. Lekker de deur en ramen open op de werkplek. Echt 12 graden genot
Binnen 12 graden? Dude,quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis vandaag. Lekker de deur en ramen open op de werkplek. Echt 12 graden genot
Buiten was het 12 graden, heb toen alles opengezet. Lekker frisse luchtquote:Op maandag 23 oktober 2023 12:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Binnen 12 graden? Dude,![]()
Ben blij dat het de komende tijd 13-15 graden buiten is, maar krijg het binnen echt niet warmer dan 18 zonder verwarming
SpanjeGod.quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:30 schreef dick_laurent het volgende:
Buiten nu 25
Binnen 21. Ik zet alles nu juist open om warmte binnen te laten
Ik doe het ook met een reden. Spaanse huizen zijn echt mega slecht in warmte binnen houden.quote:
Dit slaat als kut op Dirk.quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik doe het ook met een reden. Spaanse huizen zijn echt mega slecht in warmte binnen houden.![]()
Dus hoe langer gratis warmte binnen hoe beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |