Ik zit voor dit jaar op 830mm. Goeie kans dat de 1000mm aangetikt gaat wordenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
En zo kan ik weer een regendag toevoegen![]()
Na een zondvloed van eergisteren en gisteren hebben al de nodige achter gelaten, 28.2 donderdag, 38.8 gisteren.
Nu 1.8mm waarvan 0.4mm nog van vannacht.
146mm deze maand, en daar gaat nog heel wat bij komen als ik de komende week zo bekijk.
De zon scheen en vond het best warm worden plots. Dan krijg ik al vlot zulke gedachtes. Toen maar gaan bouwennop de LEGO kamer, daar had ik lekker de raam open. Stukje frisserquote:Op zondag 22 oktober 2023 10:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je bent me dr eentje
Hier is het binnen inmiddels ook afgekoeld naar een graad of 21/22 en ik ervaar dat als vrij fris
Herkenbaar. Die neiging heb ik ook met 21 binnen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hier 21 graden binnen, geen verwarming aan gehad. Ik zou voor mezelf vanmiddag nog bijna de airco hebben aangezet
Gelukkig heb ik medebewoners waardoor ik zulke fratsen toch maar laat.
Stuur ze naar de Sahara.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:01 schreef dick_laurent het volgende:
Hier dus het tegenovergestelde effect, geen grap… kom net buiten en ruik zware openhaard houtlucht. Een van de (of meerdere) buren hebben dus nu de open haard aan.
Het was dus gister 23 graden en volle bak zon. Vandaag wordt het 21 (weliswaar bewolkt) en morgen weer 24 en zonnig.
Binnentemp hier momenteel 22c zonder verwarming of iets aan.
En mensen doen nu al de open haard aan…. Gristus haha fucking boomers
Hier zit ik op 841.4mm, die 1000 gaat zeker wel aangetikt wordenquote:Op zondag 22 oktober 2023 10:11 schreef grimselman het volgende:
[..]
Ik zit voor dit jaar op 830mm. Goeie kans dat de 1000mm aangetikt gaat worden
Wss 14 gradenquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mensen, zet 9 februari alvast maar in je agenda.
It giet oan!
dank! 9 februari had ik inderdaad nog niet in mijn agendaquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
It giet oan!
Hier in Zoetermeer volgens een lokaal weerstation bijna 1000 mm. Maar hier is het traditioneel gruwelijk nat.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier zit ik op 841.4mm, die 1000 gaat zeker wel aangetikt worden
It giet oan? Temperatuur record zeker, of een storm recordquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
It giet oan!
Hier echt nog wat mooie momenten met zon (en tegelijkertijd regen) gehad. Was heerlijk buiten.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:41 schreef quirina het volgende:
Wat een heerlijk wandelweer!
Net acht kilometer pleziergewandeld in het bos. Wandelschoenen aan, goede jas aan. Paraplu mee.
temperatuur is wel acceptabel komende week. mag wel langer 13-15 graden blijvenquote:Op zondag 22 oktober 2023 09:59 schreef Elan het volgende:
Voorlopig geen noemenswaardige kou in de kaarten, erg mooi kan de kachel nog even uit blijven
Wat is het?quote:
Still uit de film The Mist.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is het?
Eerste associatie hier is een stukje Dali.
The Host of Seraphim genot.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:30 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Still uit de film The Mist.
Absolute aanrader.
Tijdens een hevige mist verschijnen er opeens allerlei gevaarlijke wezens uit een andere dimensie.
Dus als er straks niks meer van mij vernomen wordt dan ben ik opgegeten in de uiterwaarden
Dalí inderdaad, maar nog veel meer: HR Giger.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is het?
Eerste associatie hier is een stukje Dali.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |