Aaah :pquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ze beter betalen, komen (of blijven) er vanzelf wel meer chauffeurs. Maar winst moet minimaal x bedrag zijn, dus betalen ze bagger voor de workload.
Samequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die verwijzing kende ik wel.
Al heb ik die quiz nooit echt gekeken.
Als ik ooit weer tijd heb. Wil ook naar the Exorcist en Net als in de film. En The Creator. En binnenkort die Freddy's.quote:
Nee, dat zetten ze in om Tata te vriend te houden natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens, zoals in Luxemburg. Alleen heeft Nederland volgens mij niet genoeg belastinggeld over om dat te betalen.
Je kunt toch ook snachts vertalenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik ooit weer tijd heb. Wil ook naar the Exorcist en Net als in de film. En The Creator. En binnenkort die Freddy's.
Jupquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Per seconde wijzer toch? Keken we thuis altijd naar vroeger.
Hebben liever mensen in de auto. De grote melkkoequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet de overheid er meer geld in stoppen.
Ja dat probleem heb ik ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik ooit weer tijd heb. Wil ook naar the Exorcist en Net als in de film. En The Creator. En binnenkort die Freddy's.
Gewoon alle sprinters gratis; de intercity wel nog voor de huidige prijzen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens, zoals in Luxemburg. Alleen heeft Nederland volgens mij niet genoeg belastinggeld over om dat te betalen.
Maakt het nog geen staatsbedrijfquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Enige aandeelhouder van NS is de staat.
en dan heb je ook nog eens prorail waarbij dat ook het geval isquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Enige aandeelhouder van NS is de staat.
Tegenwoordig kan je ook gewoon je bankpas gebruiken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een OV kaart maar nooit gebruikt dus ik heb niet zoveel verstand van 't OV maar wat mij betreft gratis maken die hap dan kan ik doorvroemen.
Belastinggeld klotst tegen de plinten. Marginale belastingdruk is nog nooit zo hoog geweest. Er worden alleen verkeerde prioriteiten gesteld met uitgeven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk kun je daarmee binnenkort ook met abonnement reizen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je ook gewoon je bankpas gebruiken.
Nou, ik vroeg me dus af hoe dat dan weer gaatquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk kun je daarmee binnenkort ook met abonnement reizen.
Ja niet dus.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik vroeg me dus af hoe dat dan weer gaat![]()
Maar ik waag me niet in dat wespennest
Gratis?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je ook gewoon je bankpas gebruiken.
De kosten van het gratis maken van het OV worden geschat op 4 miljard door het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat . Als je ziet hoeveel er uitgegeven wordt aan andere dingen is het super haalbaar. Maar de wil is er niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, reizen kost geld.quote:
Loopfiets.quote:
100 miljard om de onrendabelen in leven te houden, kunnen we daar niet iets mee doen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De kosten van het gratis maken van het OV worden geschat op 4 miljard door het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat . Als je ziet hoeveel er uitgegeven wordt aan andere dingen is het super haalbaar. Maar de wil is er niet.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan heb je ook nog eens prorail waarbij dat ook het geval isen altijd maar naar elkaar wijzen.
4 miljard per..?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De kosten van het gratis maken van het OV worden geschat op 4 miljard door het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat . Als je ziet hoeveel er uitgegeven wordt aan andere dingen is het super haalbaar. Maar de wil is er niet.
Aan de asielzoekers zekerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jeejquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:25 schreef CherryLips het volgende:
O die lulhannes van gisteravond is afgeknald.
Voor de trein gooien?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
100 miljard om de onrendabelen in leven te houden, kunnen we daar niet iets mee doen?
Per jaar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
4 miljard per..?
Maand? Dag?
Is echt wel heel duur, want veel inkomsten uit auto’s vallen ook weg dan
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:34 schreef UitStraling het volgende:
We hebben wel netjes de staatsschuld bewaakt en zelfs teruggedrongen de laatste 10 jaar, dat is ook wat waard voor onze kinderen cavia's.
Los wil gewoon niet betalen voor OV, die koopt gewoon direct auto's voor z'n dochters zodra ze rijbewijzen kunnen halen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Per jaar.
En heel duur, flikker op. Ja het klinkt als een hoop als je het zo op je bankrekening krijgt. Maar op de nationale begroting is het letterlijk minder dan één procent.
Opvangen van Oekrainers kost al 3.4 miljard. Niet dat we dat moeten schrappen. Maar als het geld er al is voor dit soort impulsuitgaven kan je het ook best structureel in je begroting opnemen voor iets wat iedereen ten goede komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |