Wat maakte het dat de date niet goed ging?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:37 schreef cherrycoke het volgende:
ook zenuwachtig, net als ik, die eerste moment dat je elkaar ziet is ook echt spannend.
Misschien is ze wel de supporter van Nyvalnyquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
Uit principe date ik geen Russische vrouwen
In dit geval zou ik met mijn hand over mijn hart strijken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
Uit principe date ik geen Russische vrouwen
precies dat, ik was te zenuwachtig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat maakte het dat de date niet goed ging?
mag wel een paar kg af thoquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:39 schreef Joop_W het volgende:
[..]
In dit geval zou ik met mijn hand over mijn hart strijken.
Waarom heeft deze arme jongen geen zus, moeder of vriendin die die bril afraadt?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:40 schreef Joop_W het volgende:
Ze ziet minder, dat is wel in zijn voordeel.
Vooral ook de combi met het kapsel - dit werkt niet idd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom heeft deze arme jongen geen zus, moeder of vriendin die die bril afraadt?
Heeft Stone hedge in der bakkesquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:41 schreef cherrycoke het volgende:
laatste tandarts bezoek?
ehhh 10 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |