Dat weer wel maar ik weet bij mijzelf dat bucketlistjes nergens van komen.quote:
Kan ze met haar bovenlip de puntje van haar neus aanraken?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Die Rus krijgt geen pijnlijke mondhoeken van het glimlachen?
Naja als je maar niet zo lomp was als de westlander. Niets negatiefs over je date gezegd hoop ik!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
tijdens de intro, ik vond dat dit soort dingen tijdens de date toch wat onhandig, ook de piano komt langs in mijn intro
Deze is geen Amsterdamse.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
Ajax? Volgens mij is dit echt @:karina
nee, zou ik niet durven. we gaan het allemaal zien.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja als je maar niet zo lomp was als de westlander. Niets negatiefs over je date gezegd hoop ik!
Als je bij mij F1 opnoemt, reageer ik waarschijnlijk ook snel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:58 schreef 3rr0r het volgende:
Zij vindt voetbal leuk en hij moet even gauw heeeeel duidelijk maken dat hij dat spelletje vreselijk vindt
Ja ik ook, lieve vrouw met eigen leven, prima.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat deze vrouw reacties via internet krijgt.
Wagentjes die 80x dezelfde rondjes maken, leuk joh.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je bij mij F1 opnoemt, reageer ik waarschijnlijk ook snel.
30quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:59 schreef Joop_W het volgende:
Huisje boompje beestje? Volgens mij heb ik zijn leeftijd even gemist.
Begin 30 denk ik of zo?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:59 schreef Joop_W het volgende:
Huisje boompje beestje? Volgens mij heb ik zijn leeftijd even gemist.
Ik snap wel dat die hork vrijgezel is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:58 schreef 3rr0r het volgende:
Zij vindt voetbal leuk en hij moet even gauw heeeeel duidelijk maken dat hij dat spelletje vreselijk vindt
Nergens voor nodig om iemand anders z'n passie/hobby af te kraken ook al heb je er zelf niks mee.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je bij mij F1 opnoemt, reageer ik waarschijnlijk ook snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |