quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Idd, pedotinder.quote:
Nieuwe instructies van de regie.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit nieuwe seizoen ook nog of ben ik het weer vergeten?
Shaniqua sholanteyquote:
Trauma van te weinig honk?quote:
Hmm, ja, is zeker niet meer woke. Klimaatproblemen enzo.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit nieuwe seizoen ook nog of ben ik het weer vergeten?
Hoezo niet?quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
dat ga je hopelijk niet aan leerlingen van 8 uitleggen
Praat veel teveel jaquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:12 schreef RamboDirk het volgende:
Lucas begeeft zich op glad ijs, ouders van leerlingen kijken mee.
Een fotograaf!quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
FOTO VAN JULLE MAKEN? wat is dat dan
Daarom doen die antillianen altijd aan baseball. Die pakken altijd al die honken.quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
FOTO VAN JULLE MAKEN? wat is dat dan
nee, sorry het opnemen was al meer dan genoegquote:
Kijk je voor het eerst? Die heeft al een seizoen lang mensen lastig gevallen daar.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dit voor zigeuner? Verkoopt hij ook rozen?
Matige belichting ook.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:13 schreef DKUp het volgende:
Die foto’s slaan ook nergens op want ze zitten veel te ver van elkaar vandaan
of terug naar kinder tinderquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Biologie leraar moet gewoon voor iemand van de pabo gaan
Hij zei net nog dat hij wel door wilde gaan.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:14 schreef Caland het volgende:
Ze wordt er niet nat van en hij vindt haar doodsaai.
Ja, en de ander was weer veel te wit.quote:
BLACKEDquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, en de ander was weer veel te wit.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, en de ander was weer veel te wit.
Ja, vandaar de discussie, dominantie tonenquote:
En kont bonkenquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:16 schreef Gibson88 het volgende:
willen elkaar gewoon een potje pijpen.
Die sturen zeker ook geen foto ervan in.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Beetje zoals @:pisces29 en @:onlogisch op dit moment erin zitten
Ik dacht @GGMMquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Daten met Fok!kersquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hoezo niet morgen? Plan het even in.quote:
De regie zei al dat die van mij pas in Februari uitgezonden zou worden, je zal nog even moeten wachten op mijn gefaalde date.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:19 schreef RipCity het volgende:
Zit de date van @:cherrycoke al bij vier handen op een buik?
Nee dat wel op een forum zoeken?quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
We hebben het niet over daten
Kijk deze fluitketel eens @:charz
Hopeloze mensenquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
We hebben het niet over daten
Kijk deze fluitketel eens @:charz
Die worden reeds door lieden als RKC, Heracles en AZ gebonktquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:47 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik las Ajax. Had ook zomaar gekund trouwens. Die kunnen wel een mandekker gebruiken
Het is wachten op de reactie van @onlogischquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heey heey, ben op jouw aandringen er ook weer
Welkom Kwarkmansquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heey heey, ben op jouw aandringen er ook weer
Zo danquote:
Dat doen we hier altijdquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat we maar weer goede kritieken mogen geven
Ligt ook aan de passagiers, bus/trein/vliegtuig/metro/tram/hoovercraft…quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Geen idee wat assistent passagiers inhoud.
En z’n moeder het gele hesje?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:33 schreef RipCity het volgende:
Regisseur heeft 'm weer instructies gegeven dat die als mongool met helm moet binnenlopen.
Issues met drank gezien z’n dry Januaryquote:
Hey halloquote:
vorig jaarquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Sinds welk jaar is dit drankje trending?
Wat maakte het dat de date niet goed ging?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:37 schreef cherrycoke het volgende:
ook zenuwachtig, net als ik, die eerste moment dat je elkaar ziet is ook echt spannend.
Misschien is ze wel de supporter van Nyvalnyquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
Uit principe date ik geen Russische vrouwen
In dit geval zou ik met mijn hand over mijn hart strijken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
Uit principe date ik geen Russische vrouwen
precies dat, ik was te zenuwachtig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat maakte het dat de date niet goed ging?
mag wel een paar kg af thoquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:39 schreef Joop_W het volgende:
[..]
In dit geval zou ik met mijn hand over mijn hart strijken.
Waarom heeft deze arme jongen geen zus, moeder of vriendin die die bril afraadt?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:40 schreef Joop_W het volgende:
Ze ziet minder, dat is wel in zijn voordeel.
Vooral ook de combi met het kapsel - dit werkt niet idd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom heeft deze arme jongen geen zus, moeder of vriendin die die bril afraadt?
Heeft Stone hedge in der bakkesquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:41 schreef cherrycoke het volgende:
laatste tandarts bezoek?
ehhh 10 jaar
Denk het wel jaquote:
Kan me geen zak schelen. Hij verdient niks.quote:
Ik vind het een lamlulquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had deze vrouw een lieve man gegund.
Krijgt ze een lompe man met adhd.
Goed zo !quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan me geen zak schelen. Hij verdient niks.
Hoe hij haar afkraakt.quote:
Plak foundation en poederquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:48 schreef Gibson88 het volgende:
De Russische dame heeft of enorm veel make up op of heeft gewoon een heel mooie huid
Al die vrouwen hebben een laag plamuur opquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:48 schreef Gibson88 het volgende:
De Russische dame heeft of enorm veel make up op of heeft gewoon een heel mooie huid
Nooit zoveel als dezequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Al die vrouwen hebben een laag plamuur op
Grote bek maar de stom om voor te lezenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe hij haar afkraakt.
Dit arme mens is al blij als iemand denkt aan haar verjaardag.
Klootzakken die deze match hebben gemaakt.
Cliché adhd klootzakje of een acteurquote:
Cliché westlander klopt wel als een bus helaasquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Piet, stomme westlander. Zijn algemene ontwikkeling blijft wat achter en wel andere mensen afkraken, bah.
Nou precies dit. Een woordenschat zo groot als zijn postcode gebiedquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Piet, stomme westlander. Zijn algemene ontwikkeling blijft wat achter en wel andere mensen afkraken, bah.
Hier ADD met een randje spectrum, maar deal er voor zover best goed mee.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:50 schreef cherrycoke het volgende:
Ik heb ook een vorm van autismenooit officieel maar ik weet het wel van mijzelf had vroeger een hele koele mentor die hier mij in begeleid heeft, helaas is beste man een aantal jaar geleden overleden heb hem nooit meer kunnen spreken na mijn school periode.
quote:
Heb je dat ook tijdens je date besproken?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:50 schreef cherrycoke het volgende:
Ik heb ook een vorm van autismenooit officieel maar ik weet het wel van mijzelf had vroeger een hele koele mentor die hier mij in begeleid heeft, helaas is beste man een aantal jaar geleden overleden heb hem nooit meer kunnen spreken na mijn school periode.
Alleen zie je d'r niet terug in een catalogusquote:
tijdens de intro, ik vond dat dit soort dingen tijdens de date toch wat onhandig, ook de piano komt langs in mijn introquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je dat ook tijdens je date besproken?
Kan toch leuke info geven?quote:
Dat weer wel maar ik weet bij mijzelf dat bucketlistjes nergens van komen.quote:
Kan ze met haar bovenlip de puntje van haar neus aanraken?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Die Rus krijgt geen pijnlijke mondhoeken van het glimlachen?
Naja als je maar niet zo lomp was als de westlander. Niets negatiefs over je date gezegd hoop ik!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
tijdens de intro, ik vond dat dit soort dingen tijdens de date toch wat onhandig, ook de piano komt langs in mijn intro
Deze is geen Amsterdamse.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
Ajax? Volgens mij is dit echt @:karina
nee, zou ik niet durven. we gaan het allemaal zien.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja als je maar niet zo lomp was als de westlander. Niets negatiefs over je date gezegd hoop ik!
Als je bij mij F1 opnoemt, reageer ik waarschijnlijk ook snel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:58 schreef 3rr0r het volgende:
Zij vindt voetbal leuk en hij moet even gauw heeeeel duidelijk maken dat hij dat spelletje vreselijk vindt
Ja ik ook, lieve vrouw met eigen leven, prima.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat deze vrouw reacties via internet krijgt.
Wagentjes die 80x dezelfde rondjes maken, leuk joh.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je bij mij F1 opnoemt, reageer ik waarschijnlijk ook snel.
30quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:59 schreef Joop_W het volgende:
Huisje boompje beestje? Volgens mij heb ik zijn leeftijd even gemist.
Begin 30 denk ik of zo?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:59 schreef Joop_W het volgende:
Huisje boompje beestje? Volgens mij heb ik zijn leeftijd even gemist.
Ik snap wel dat die hork vrijgezel is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:58 schreef 3rr0r het volgende:
Zij vindt voetbal leuk en hij moet even gauw heeeeel duidelijk maken dat hij dat spelletje vreselijk vindt
Nergens voor nodig om iemand anders z'n passie/hobby af te kraken ook al heb je er zelf niks mee.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als we dat nou mixen met lego, F1tjes in elkaar zetten?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dit zou ik bij een date ook niet doen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nergens voor nodig om iemand anders z'n passie/hobby af te kraken ook al heb je er zelf niks mee.
Die kan uit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Robert is wel leuk. Alleen geen fan van zn broek.
Prima lijf.quote:
Doe jij ook aan gamen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Elke date doet aan gamen.
Ik zei het gister al. Opvallend veel bij de dates.
Het nieuwe reizen.
Dat is toch ook blokjes bouwen?quote:
Nee.quote:
Ik game ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Elke date doet aan gamen.
Ik zei het gister al. Opvallend veel bij de dates.
Het nieuwe reizen.
Inderdaad super enthousiaste mensen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Patissier en Robert vind ik wel leuk!
Wat game je?quote:
Bij sociale mensen is een date altijd zo gezellig als dit.quote:
Eensquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Patissier en Robert vind ik wel leuk!
Denk ik ook, voelt 'de klik' niet niet maar was wel heel gezellig. same old same oldquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij sociale mensen is een date altijd zo gezellig als dit.
Ik gok dat zij nee zegt.
nee vanavond wel een ja, maar later komt er niet van door de drukke agendaquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij sociale mensen is een date altijd zo gezellig als dit.
Ik gok dat zij nee zegt.
Nu wil ik jouw haar zien.quote:
Nog niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Is er vanavond wel een neusbel geweest?
Zo'n stierending is ook altijd ergquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Is er vanavond wel een neusbel geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |